تحرک اسپرم چقدر باید باشد؟ و راه های افزایش آن

دوشنبه 27 آذر 1402
14:52
QWh89


جدای از مصرف انواع قرص ها و مایعات برای تقویت تخمدان، تحرک و تقویت اسپرم نیز برای باروری مهم است. تحرک اسپرم توانایی اسپرم برای حرکت موثر است. اگر می دانید سرعت اسپرم برای بارداری چقدر است یا سرعت اسپرم مرد چقدر است، بهتر است این مقاله را تا انتها بخوانید. از آنجایی که اسپرم برای رسیدن به تخمک و لقاح باید از دستگاه تناسلی زن عبور کند، تحرک اسپرم پارامتر مهمی در باروری محسوب می‌شود و اگر به هر دلیلی خوب و با کیفیت نباشد، احتمال بارداری کاهش می‌یابد یا حتی کاهش می‌یابد. به طور کامل حذف شده است. به طور کلی شکل اسپرم، تحرک اسپرم و تعداد طبیعی اسپرم در دوران بارداری موثر است. هر یک از این عوامل به تنهایی می تواند بر کیفیت اسپرم تاثیر بگذارد و بارداری را به تاخیر بیندازد. در این مقاله  فرازطب به طور خاص به اهمیت تحرک اسپرم و تحرک عمومی اسپرم و قرص افزایش جهش اسپرم می پردازیم.


چند اسپرم باید واکنش نشان دهند؟

این سوال معمولا به دو صورت مطرح می شود: حرکت طبیعی اسپرم چگونه باید باشد؟ یا حرکت اسپرم در حین آزمایش چگونه باید باشد؟ بر این اساس باید گفت که به طور کلی در نمونه انزالی طبیعی حداقل 40 درصد اسپرم باید متحرک باشد. از جمله تحرک غیر پیشرونده، حداقل 32 درصد از اسپرم ها باید تحرک پیشرونده داشته باشند. تشخیص کم تحرکی اسپرم معمولا بر اساس درصد اسپرم متحرک است، اما مطالعات نشان داده است که تعداد اسپرم های متحرک معیار بهتری برای تصمیم گیری است. وجود بیش از 20 میلیون اسپرم متحرک طبیعی و کمتر از 5 میلیون اسپرم متحرک ضعیف در نظر گرفته می شود. کمتر از 1 میلیون اسپرم متحرک نشان دهنده تحرک بسیار کم است.

احتمال بارداری با اسپرم کم تحرک چقدر است؟

واقعیت این است که مشکلات مربوط به کیفیت اسپرم می تواند زنان را کمتر باردار کند. ناباروری مردان، که اغلب به دلیل تحرک کم اسپرم ایجاد می‌شود، یکی از دلایل رایج ناتوانی زوج‌ها در باردار شدن است. تحرک اسپرم در باروری بسیار موثر است زیرا کاهش این تحرک شانس باردار شدن را کاهش می دهد. امکان باردار شدن با اسپرم کم تحرک غیرممکن نیست، اما وقوع طبیعی بارداری در این شرایط معمولاً مشکل است یا اصلاً اتفاق نمی افتد. اما با کمک روش های کمک باروری مانند لقاح آزمایشگاهی یا درمان ناباروری با IUI. یا هر روش دیگری که توسط پزشک تشخیص داده شود، حاملگی رخ می دهد.

بهترین دارو برای تحرک اسپرم چیست؟

اگر ثابت شود اختلال اسپرم ها مربوط به حرکت آنهاست و مرد با مشکل خاصی برای پدر شدن مواجه نشود و زن باردار شود، با کمک می توان وضعیت حرکت اسپرم ها را بهبود بخشید. . داروها و مکمل های ویژه که به طور خاص برای افزایش کیفیت حرکت اسپرم طراحی شده اند. داده شد و احتمال بارداری افزایش یافت. گاهی اوقات از آمپول برای حرکت اسپرم و بهبود وضعیت اسپرم استفاده می شود. این آمپول یک آمپول هورمون hcg است که می تواند تاثیر مثبتی بر باروری مردان داشته باشد. به استثنای آمپول، استفاده از محرک ها و مکمل ها نیز بی اثر است. بسیاری از مکمل های موجود برای افزایش تعداد اسپرم باعث افزایش تعداد اسپرم و بهبود کیفیت آنها می شود. این بدان معنی است که آنها به طور همزمان تعداد، تحرک و شکل اسپرم را بهبود می بخشند.

از جمله قوی ترین داروها برای تحرک اسپرم و به طور کلی برای تقویت اسپرم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

Op Pad Pharma در ساشه پرتو

Springen Nano Hayat Liquortabuleto

Sachet Androferti Q Pharma

کپسول ژل رویال STP Pharma

کپسول های Fairhaven Health Cant Boost (متخصصان افزایش تعداد اسپرم مردان)

کپسول Herbaviva Performex

کپسول Vitabiotics Vol Man Concept (متخصص افزایش تحرک و تعداد اسپرم)

کپسول حداکثر تحرک EMS (متخصص افزایش تحرک و تعداد اسپرم)

کپسول های تقویت کننده سلامت Motive Fairhaven

قرص های باروری مردانه فیرهون هلث

پلیک پراکسید شما سیگما تاو

ساشه سان لایف فردی ویتال

کپسول Lenus Pharma Profertil

نکته مهم: لطفاً توجه داشته باشید که در حالی که استفاده از مکمل ها معمولاً عوارض جانبی ندارد، مهم است که از هر مکمل، برای چه هدفی و برای چه مدت استفاده کنید. بنابراین مطمئن شوید که هر یک از این مکمل ها را زیر نظر پزشک مصرف کنید و بدون اجازه از آنها استفاده نکنید.


[ بازدید : 36 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نصیر است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]