تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای

شنبه 22 ارديبهشت 1403
11:57
QWh89

 مشکلات زیادی بر تولید درب های شیشه ای اتوماتیک در دنیا وجود دارد. در گذشته تولید درب های اتوماتیک فقط در کشورهای اروپایی وجود داشت و کشور ما تنها وارد کننده این قطعات بود. اما پس از 5 دهه تولید درب اتوماتیک شیشه ای در اروپا، این صنعت وارد کشور ما شده و طرفداران زیادی برای استفاده و معرفی درب اتوماتیک شیشه ای در کشور پیدا کرده است.

به تدریج و با گذشت زمان تاثیر نیاز به تعمیر، نگهداری و سرویس درب اتوماتیک شیشه ای در کشور کارشناسان را به فکر ساخت و تعمیر این محصول انداخت و تا کنون در این صنعت پیشرفت چشمگیری داشته اند. این کار کاملاً حرفه ای از افراد حرفه ای و آموزش دیده است که نمی توانند کار حرفه ای انجام دهند.

تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای

باید فکر کرد که اجرا و تعمیر درب شیشه ای توسط کارشناسان متخصص انجام می شود. البته شرکت های اجرای درب اتوماتیک بخشی از سود خود را برای ارائه گارانتی و خدمات به کارفرمایان در نظر می گیرند. انتخاب شخص یا شرکتی که ارزش آن کمتر از دیگران باشد، ملاک برتری نیست.

به یاد داشته باشید که تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای حتی چند روز پس از اجرا می تواند به راحتی چندین میلیون هزینه برای کارفرما داشته باشد، بنابراین انتخاب شرکت مناسب مجری درب اتوماتیک بسیار مهم است.

رامادور به عنوان یک شرکت فعال در زمینه تعمیر درب شیشه خودرو، متخصص می باشد.

درب اتوماتیک کاربردهای زیادی دارد و طرفداران زیادی دارد که دلیل این استفاده کاربردها و کاربردهای فراوان است. سهولت جابجایی باعث استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای در بسیاری از درها، مکان ها و مکان های خاص شده است.

تعمیر و نگهداری معمولی درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای از لوازم و اجزای مختلف ساخته شده است که هر یک از این لوازم در عملکرد بی نقص و صحیح درب اتوماتیک کاملا دخیل هستند. شاید اگر بر اثر تصادف، اختلال یا خرابی در یکی از قسمت های درب اتوماتیک شیشه ای ایجاد شود، باعث اختلال در عملکرد کل اپراتور دستگاه شود و در صورت نیاز باید قطعه آسیب دیده تعمیر یا تعویض شود.

جعبه کنترل

جعبه فرمان به عنوان اتاق مغز و اتاق کنترل درب اتوماتیک شیشه ای محسوب می شود و نقش مهم و مهمی در عملکرد و عملکرد درب اتوماتیک دارد. یکی دیگر از معایب جعبه کنترل این است که هنگام تنظیم مجدد اطلاعات را ذخیره نمی کند. در این حالت، جعبه کنترل باید دوباره ویرایش شود.

ریل درب اتوماتیک

ریل در درب اتوماتیک شیشه ای از جمله قطعاتی است که خراب نمی شود و تنها پس از چند سال بر اساس فرسودگی نیاز به تعویض دارد. کشویی درها هنگام باز و بسته شدن یکی از مشکلات سایش درب است.

چشمها

آسیب چشم را می توان با حرکات باز و بسته و اندازه گیری دقیق ارزیابی کرد. به عنوان مثال، زمانی که درب اتوماتیک هنگام ورود باز می شود اما پس از ورود بسته نمی شود، سنسور و سنسور آن ممکن است ایراد داشته باشند و باید بررسی و تعمیر شوند. در مواردی که خط دید کثیف باشد یا در مقابل نور خورشید نصب شده باشد، سنسورها به درستی کار نمی کنند.

کنترل از راه دور

اگر بعد از فشار دادن ریموت درب باز نشد، احتمال مشکل وجود دارد. دلایل احتمالی دیگری وجود دارد که نیاز به شناسایی و اصلاح عیوب توسط متخصص دارد و در صورت لزوم آنها را تعمیر یا تعویض می کند

رفع عیوب درب اتوماتیک شیشه ای

با استفاده مداوم و مستمر از درب های اتوماتیک شیشه ای امکان آسیب دیدن و کند شدن روند درب اتوماتیک افزایش می یابد برای بررسی و رفع درب های اتوماتیک شیشه ای قبل از تماس با تکنسین نکات زیر را بررسی کنید.

اگر هیچ نشانه ای از اتصال الکتریکی به مکانیزم درب اتوماتیک شیشه ای مشاهده نکردید، حتما منبع تغذیه مکانیزم و فیوز آن را بررسی کنید.

مطمئن شوید که سوئیچ درب روشن است.

اگر در باز یا بسته نشد، دکمه را خاموش کرده و بعد از 15 ثانیه روشن کنید. (این روش یک بار دستگاه را راه اندازی مجدد می کند.)

اگر درب باز است، بررسی کنید که هیچ وسیله ای بین درب وجود نداشته باشد و تمیز کردن سنسورهای ترکیبی بالا و سنسورهای جانبی واقع در وسط درب ها بسیار مهم است.

اگر کنترل از راه دور کار نمی کند، باتری را عوض کنید.

اگر هنگام باز و بسته کردن درب صدای غیرعادی شنیدید، ابتدا درب مستقیم خود را کاملاً از هرگونه کثیفی تمیز کنید و سپس ریل بالایی را با یک پارچه مرطوب تمیز کنید. بیشتر این صدا به دلیل جذب گرد و غبار است.

با در نظر گرفتن تمامی این موارد، در صورت مشاهده اشتباه و ضعف در کار درب شیشه ای، بهتر است با تیم حرفه ای نصب و تعمیرات رامادور برای رفع اشتباه و تعمیر درب شیشه ای تماس بگیرید تا تعمیر و تعمیر اشتباهات درب اتوماتیک شما در کمترین زمان ممکن برطرف خواهد شد.

زمان خوبی برای تعمیر خودکار درب شیشه ای است.

درب های شیشه ای اتوماتیک ایپاکو از لوازم و اجزای مختلفی تشکیل شده اند که هر یک از این لوازم در عملکرد روان و صحیح درب اتوماتیک نقش بسزایی دارند و در صورت بروز نقص در اثر تصادف منجر به قطع شدن درب اتوماتیک می شود. عمل. از تمامی اپراتورهای درب اتوماتیک شیشه ای. قطعات آسیب دیده باید در صورت لزوم تعمیر یا تعویض شوند تا درب شیشه ای اتوماتیک به درستی کار کند. تعمیر درب شیشه ای علاوه بر عملکرد صحیح، عمر مفید درب را بسیار افزایش داده و محصولی با کیفیت و کارآمد را در اختیار شما قرار می دهد.


[ بازدید : 446 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نصیر است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]