تخفیف تصفیه آب

سه شنبه 2 اسفند 1401
9:49
QWh89


مرحله اول : فیلتر الیافی از جنس P.P ( پلی پروپیلن ) با قابلیت حذف مواد تا قطر بالاتر از ۵ میکرونمرحله دوم : فیلتر کربن فعال - حاوی کربن پوسته نارگیل جهت حذف کلر و مواد حاوی یون های مضرمرحله سوم : فیلتر کربن بلاک شده - جهت حذف انواع مواد نیترات دار و اوره و فلزات سنگینمرحله چهارم : فیلتر UF - جهت حذف مواد و آلاینده های بیولوژیکی مانند ویروس ها و باکتری ها و … دستگاههای تصفیه آب از چندین فیلتر تشکیل شده و هر یک از این فیلترها یک وظیفهی خاص را بر عهده دارند تا در نهایت آبی گوارا در اختیار ما قرار دهند. تصفیه آب های این برند در مدل های 6 الی 8 مرحله ای هستند که با فناوری های قلیایی و اکسیژن ساز و فرابنفش نیز سازگار هستند. به همین خاطر نیز در تمامی دستگاههای تصفیه آب بعد از مدتی فیلترها باید تعویض شوند. فیلتر فرابنفش یا UV نیز با اشعهی UV درون دستگاه، تمام موجودات زندهی درون آب را از بین میبرد. فیلتر ممبران درون یک هوزینگ قرار گرفته و با از بین بردن تمام املاح و مواد مضر آب، نقش مهمی در تصفیه آب دارد.


به طور کلی، بیشتر مدل های این دستگاه های خانگی آب را طی 4 الی 6 مرحله تصفیه خواهند کرد. یکی از ویژگیهای مهم در زمان خرید و استعلام قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی، فیلترهای آن است که معمولا نوع 6 فیلتری آن که وظیفهی افزودن مواد معدنی مناسب به آب را دارد، میتواند انتخاب خوبی برای خرید باشد. مواقعی هم بوی بد از مینرال یا پست کربن یا حتی مخززن میتواند باشد برای پی بردن به مشکل مرحله به مرحله آب عبوری از هر فیلتر را قبل از رسیدن به فیلتر بعدی تست کنید تا مطمعن شوید مشکل دقیقا از کدام فیلتر است. در طول عمر خود فیلتر شنی او 450 کتاب در طیف گسترده ای از موضوعات نوشت و توسط بسیاری به پدر طب مدرن در نظر گرفته است. 2. اتصالات خودکار و فشاری: این نوع اتصالات مدرن تر از پیچ و مهرهای بوده و کار با آنها بسیار ساده تر است. امکان نشتی آب در اتصالات پیچ و مهرهای کمتر است.


1. اتصالات پیچ و مهرهای: اتصالات مهرهای از قدیمیترین اتصالات محسوب میشوند که از گذشته در این دستگاهها استفاده میشدند. در فضای محدود، کار با اتصالات فشاری آسان تر از مهرهای است. این نوع اتصالات معمولا استحکام بیشتری دارند، اما در مقابل کار با آنها مشکل و کمی وقت گیر است. این آب ابتدا وارد پمپ دستگاه شده و چون فیلتر ممبران بافت ریزی دارد، پمپ باید آن را با فشار حداکثری به درون این فیلتر هدایت کند. متاسفانه آب شهری خیلی از مناطق بیکیفیت است و آب آشامیدنی سالمی ندارند به همین دلیل خرید دستگاه تصفیه آب خانگی بسیار توصیه میشود. به دلیل سطح بالای تصفیه آب فوق خالص دارای سطوح پایینی از آلودگی آنیونی است که در نتیجه آب فوق خالص تا 18.2 mOhm-cm مقاومت دارد. در میان برند های مختلفی که در بازار تصفیه آب وجود دارند دستگاه های تصفیه آب تایوانی دارای جایگاه بسیار ویژه ای می باشند. این دستگاه تصفیه آب خانگی به راحتی در کابینت زیر سینک قابل جای دادن است و به خاطر کیفیت بسیار بالای آن در مدت سه سال پیاپی به عنوان یکی از پرفروش ترین دستگاه های تصفیه آب خانگی در کشور تایوان معرفی شد.


زمانی که شما شیر روی سینک دستگاه تصفیه آب را باز میکنید. همان طور که اشاره کردیم استفاده از دستگاه تسویه آب با توجه به نوع و مدل آن سبب می شود که آب آشامیدنی شما هم بهداشتی و سالم شود و هم طعم و بوی بهتری بگیرد. اتصالات در مسیری که به مخزن آب تصفیه شده ختم می شود، هرچه کوتاه تر، بهتر و هم چنین بهتر است از جنس پلاستیک یا استیل باشد که باعث افزایش غلظت آب نشوند. کدام روش تصفیه اب از دیگری بهتر است؟ بله برای افزایش سطح علمی و ارائه سرویس و خدمات بهتر و بهینه تر به مشتریان، پکیجی تنظیم گردیده که میتوانید با اطلاعات خوب در این رشته فعالیت داشته باشید. هزینه های عملیاتی دستگاه تصفیه آب RO شامل هزینه هایی است که در حین کارکرد و استفاده از دستگاه برای خریدار ایجاد می شود. بهترین برند دستگاه های تصفیه آب خانگی نماینده دستگاه های تصفیه آب خانگی دستگاه های تصفیه آب خانگی تهران. در هنگام خرید تصفیه آب در تبریز می بایست از نمایندگی های معتبر اقدام به خرید کرد چرا که دستگاه های تصفیه آب خانگی بعد از خرید نیاز به خدماتی نظیر نصب دستگاه ، تعویض فیلتر ، خدمات گارانتی و تامین قطعات اورجینال دارند.


*آدرس سایت و شماره تماس های ما:

https://abineco.ir تصفیه آب

02144741638

02144704559

09127122764


[ بازدید : 229 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نصیر است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]