خرید تجهیزات استخر از پایا شوران

چهارشنبه 10 اسفند 1401
18:07
QWh89


تجهیزات استخر باید بتواند شرایط بالایی را برای جریان آب تمیز برآورده کند. تجهیزات استخر طوری طراحی شده اند که سخت کار کنند تا صاحبان استخر راحت باشند.

تجهیزات استخر یکی از تعهدات استخر می باشد. تجهیزات استخر که استخر شما را گرم می کند، تمیز می کند، فیلتر می کند، کلر می کند و کنترل می کند. تجهیزات استخر باید الزامات دقیق جریان آب تمیز را برآورده کند. تجهیزات استخر برای کارهای فشرده طراحی شده اند، بنابراین برای راحتی صاحبان استخر، به بررسی انواع آنها ادامه می دهیم.


تجهیزات اصلی استخر

• پمپ استخر - با انتخاب پمپ مناسب می توانید پمپ مناسب استخر خود را بیابید. از پمپ های استخر تک سرعته استاندارد صنعتی گرفته تا پمپ های سرعت متغیر کارآمد انرژی. همه با عملکرد قدرتمند و قابل اعتماد.

• فیلترهای استخر - کارتریج پیشرو در صنعت، شن و ماسه و D.E. فیلترهای شنی استخر عملکرد قابل اعتمادی را در هر شرایط آب و هوایی، تعمیر و نگهداری ساده و کیفیت آب باورنکردنی ارائه می دهند.

• بخاری های استخر - خط ممتاز تجهیزات بخاری استخر، آسایش و کارایی انرژی فوق العاده ای را ارائه می دهد و در عین حال دمای آب استخر و آبگرم ایده آل را در طول سال حفظ می کند.

• تجهیزات تمیز کردن استخر - تمیز کردن خودکار استخر قابلیت اطمینان و راحتی زیادی را برای هر صاحب استخر فراهم می کند. از پاک کننده های رباتیک استخر پیشگام گرفته تا پاک کننده های فشار و مکش با کارایی بالا، تجهیزات استخر نیازهای تمیز کردن استخر شما را پوشش می دهد.



5 مزیت برتر استفاده از پاک کننده رباتیک استخر

1. پاک کننده های رباتیک استخر به اندازه یک لامپ استاندارد انرژی مصرف می کنند

2. این تجهیزات استخر دارای نصب ساده و بدون ابزار می باشد

3. آنها مستقل از سیستم تمیز کردن استخر شما کار می کنند

4. تقریباً همه انواع زباله ها را مدیریت می کند

5. به طور کامل با تمام اشکال، انواع و پایان استخر سازگار است


انواع دیگر تجهیزات شنا

نورپردازی استخر

با ایجاد فضای حیاط خلوت خود، تجربه استخر خود را با نورپردازی افزایش دهید. محیط خود را متناسب با سلیقه و روحیه خود تغییر دهید و با تجهیزات نورپردازی استخر محیطی فراتر از استخر خود ایجاد کنید. برای خرید این محصول به سایت پایا فرشند خورشید تابان مراجعه کنید.

http://www.aftabir.com/reportages/view/4432/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%AA%D8%AC%D9%87%DB%8C%D8%B2%D8%A7%D8%AA-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%AE%D8%B1-%D8%A7%D8%B2-%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D8%A7-%DA%AF%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%B4


تجهیزات اتوماسیون استخر

هوشمند کردن استخر و آبگرم با مجموعه کامل تجهیزات اتوماسیون استخر، کنترل ها و راه حل های اتوماسیون آسان خواهد بود. تقریباً تمام ویژگی های استخر، آبگرم و حیاط خود از جمله گرمایش، ضدعفونی، روشنایی و مدیریت و کنترل آسان تر را خواهید یافت.



تجهیزات استخر

حرارت گاز یا پمپ حرارتی کدام بهتر است؟ چه آب و هوای شما گرم تر باشد و چه خنک تر، شما می خواهید راحتی گرم کردن استخر خود را تجربه کنید. حتی اگر دما به اندازه کافی گرم به نظر برسد، این لزوماً به این معنی نیست که آب استخر شما به اندازه کافی برای شنا راحت است.

تنها راه برای لذت بردن از استخر گرم کردن آب تا دمای عالی است. راه حل های گرمایش استخر و آبگرم برای هر پروژه، بودجه و آب و هوا وجود دارد. بیایید آنها را امتحان کنیم



حرارت گاز

بزرگترین مزیت استخر گازی و بخاری آبگرم این است که استخر و آبگرم شما را در چند دقیقه یا چند ساعت در مقایسه با ساعت ها یا روزهای مورد نیاز برای گرم کردن اولیه استخر با پمپ حرارتی گرم می کند. اگر هر روز از استخر یا آبگرم خود استفاده نمی کنید و می خواهید استخر یا آبگرم خود را فقط در صورت نیاز گرم کنید، گرمای گاز عالی است.

از ویژگی های اصلی بخاری های گازی استخری در انواع و مدل های تجهیزات استخر، مسئولیت پذیر بودن محیط زیست و کاهش هزینه های مالکیت از طریق بهینه سازی انرژی و قابلیت اطمینان می باشد. یکی دیگر از مزایای تجهیزات استخر گازی این است که در هر آب و هوایی به خوبی کار می کنند. آنها استخر و آبگرم شما را در سردترین روزها برخلاف محدودیت های پمپ حرارتی گرم می کنند.


تجهیزات پمپ حرارتی برای استخرهای شنا

پمپ های حرارتی در حفظ دمای ثابت آب بسیار موثر هستند و در مقایسه با بخاری های گازی تا 70 درصد صرفه جویی می کنند. تجهیزات استخر پمپ حرارتی بسیار کارآمد هستند، زیرا از گرمای هوای اطراف برای گرم کردن آب استخر استفاده می کنند، برخلاف سوزاندن گاز طبیعی یا پروپان.

پمپ های حرارتی در آب و هوای گرم تر به خوبی کار می کنند، اما در آب و هوای سردتر کار نمی کنند. حتی اگر پمپ حرارتی بالای 50 درجه فارنهایت کار کند، ممکن است گرمای کافی در هوا وجود نداشته باشد تا هوا را به اندازه دلخواه گرم نگه دارد. تجهیزات استخر پمپ حرارتی احتمالاً بهترین گزینه برای گرم کردن استخر در این دماهای پایین نیست.

انواع پمپ های حرارتی تجهیزات استخر برای گرم کردن یا خنک کردن دمای استخر یا آبگرم عالی هستند. آب و هوای گرم به ویژه استخرها و محوطه سازی با مناطق تاریک از تجهیزات پمپ حرارتی بهره می برند. اگر در آب و هوایی زندگی می کنید که می تواند بسیار گرم باشد، پمپ حرارتی گرم/سرد بهترین گزینه است.



تجهیزات استخر با کیفیت بالا

تجهیزات استخر شما برای حفظ محیطی شاد، تمیز و ایمن برای خانواده شما مهم است. بنابراین تهیه تجهیزات استخر با کیفیت به حفظ سلامت اعضای خانواده کمک می کند. شرکت پایگسترش تابان با نام تجاری و سایت payagostaresh.ir سابقه طولانی در تامین و عرضه تجهیزات استخر به بازار ایران دارد. این مجموعه محصولات مورد نیاز خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به شما عرضه می کند.


[ بازدید : 257 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نصیر است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]