روش های مختلف کسب درآمد با استفاده از فناوری چاپگر سه بعدی

دوشنبه 21 فروردين 1402
11:38
QWh89


کسب درآمد با فناوری چاپ سه بعدی به خدماتی که می توانید ارائه دهید بستگی دارد. اگر برای مصرف کننده عمومی چاپ سه بعدی می کنید، ممکن است حاشیه سود شما بسته به استفاده شخصی از محصول زیاد نباشد. مصرف کنندگان محصولات ارزان را دوست دارند. شما به سختی می توانید هزینه نیروی کار و مواد اولیه مورد نیاز برای تکمیل یک محصول را پوشش دهید. اما اگر به مشتریانی خدمات دهید که پرینت سه بعدی مشکلات گران قیمت آنها را حل می کند، متقاضیان مایلند برای حل این مشکل به شما پول بیشتری بپردازند. مثال های زیر را در نظر بگیرید: سناریو A. چه کسی می خواهد یک پرینت سه بعدی دستگیره درب شکسته را داشته باشد؟ سناریوی B. شخصی به دنبال پرینت سه بعدی نمونه اولیه محصولی است که قصد فروش آن را دارد. در سناریوی اول، بسیاری از متقاضیان برای پرینت سه بعدی قطعه گم شده یا آسیب دیده درخواست قیمت می دهند و بسیاری از آنها تعجب می کنند که چاپ سه بعدی چقدر می تواند گران باشد و چرا نمی تواند به اندازه محصولات موجود در قفسه ارزان باشد. ما چند راه برای کسب درآمد با چاپگر سه بعدی فهرست کرده ایم، و اینکه آیا ارزش بررسی کردن را دارد به شما بستگی دارد.



1- ارائه خدمات تخصصی چاپ سه بعدی

این رویکرد به یافتن یک محل کار راحت و سودآور نیز بستگی دارد. در اینجا چند تولید کننده وجود دارد که می توانید خدمات چاپ سه بعدی خود را ارائه دهید.

فروشندگان انواع جدول

نمونه ای از اسباب بازی ها

طراحان جواهرات

شرکت معماری

خدمات نمونه سازی شرکت های مهندسی



۲- یک شرکت چاپ سه بعدی محلی ایجاد کنید

ما با گفتن این نکته شروع می کنیم که راه اندازی یک تجارت چاپ سه بعدی سخت ترین ایده در این لیست است. بسیاری از شرکت های چاپ سه بعدی به دلیل ناتوانی در ایجاد سود پایدار از کار افتاده اند. حجم کاری که باید برای توسعه محصولات سفارشی انجام شود بسیار عالی است. مگر اینکه یک سیستم خودکار را انتخاب کنید، باید چندین مرحله را برای توسعه قطعه طی کنید. مزیت واقعی ارائه خدمات پرینت سه بعدی، به خصوص اگر شما یک کسب و کار کوچک هستید، این است که می توانید خود را از سربار بودن متمایز کنید. بهتر است به چیزی بیش از یک ارائه دهنده خدمات چاپ سه بعدی فکر کنید. عجیب به نظر می رسد، اما واقعیت دارد. به عنوان مثال، اگر یک شرکت از شما بخواهد یک قطعه طلا را پرینت سه بعدی کنید، می توانید به آنها پیشنهاد دهید که آن را چاپ سه بعدی کنند و آن را به یک فروشگاه سخت افزار ببرند، یا اینکه خودتان این کار را انجام دهید. مشتریانی که بیشتر به زمان و نتایج اهمیت می دهند، مایلند برای دریافت خدمات مورد انتظارشان، هزینه بیشتری بپردازند. بنابراین، در مثال قبلی، می توانید با یک شرکت فولاد محلی شریک شوید و سپس شروع به ارائه خدمات ساخت فلز برای قطعات پرینت سه بعدی کنید. خدمات اسکن سه بعدی و پرینت سه بعدی با هم راهی عالی برای افزایش درآمد شما هستند. اگرچه این امر مستلزم خرید یک اسکنر سه بعدی است، اما گزینه خوبی برای افزایش شانس شما برای جذب مشتری است.


3- فروش طرح های پرینت سه بعدی شما

کسب درآمد با پرینت سه بعدی محدود به اجرای پرینتر سه بعدی 24/7 نیست. همچنین می توانید با فروش مدل های سه بعدی درآمد کسب کنید. اگر مهارت طراحی ندارید، این می تواند دشوار باشد. در این صورت می توانید از تخصص طراح سه بعدی یا سایت های مدل سازی سه بعدی استفاده کنید.


4- ایجاد سایت یا صفحه در فضای مجازی

ما می دانیم که گفتن آن آسان تر از انجام آن است. تولید محتوا نیازمند زمان، تلاش و پشتکار است. با توجه به تعداد زیاد سایت ها و صفحات در مورد پرینت سه بعدی، این می تواند دشوار باشد. اما ما این مقاله را ننوشتیم تا شما را از راه اندازی وب سایت خود بازدارد. ما اینجا هستیم تا به شما بگوییم که می توانید با آن درآمد کسب کنید.


5- فروش آنلاین دوره های آموزشی پرینت سه بعدی

اگر به مهارت های پرینت سه بعدی خود بسیار مطمئن هستید و در آموزش به دیگران مهارت دارید، فروش دوره های آموزشی پرینت سه بعدی به صورت آنلاین می تواند راهی عالی برای کسب درآمد باشد. سوال این است که چه چیزی را باید آموزش دهید؟ شما باید مشکلی را پیدا کنید که مردم برای حل آن هزینه بپردازند. آموزش شما لزوماً «نحوه کار با چاپگر سه بعدی» نیست، اما می تواند یک دوره آموزشی در مورد «چگونه یک تجارت پرینتر سه بعدی سودآور راه اندازی کنید» باشد. با این استراتژی مشتریانی را جذب خواهید کرد که حاضرند برای دریافت پول بیشتر پول بپردازند.

مطالعه از منبع: آوا فرهنگ آریا


[ بازدید : 177 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نصیر است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]