لابیاپلاستی چیست؟

دوشنبه 1 خرداد 1402
10:08
QWh89

جراحی زیبایی واژن (لابیوپلاستی): هزینه، مزایا و معایب

انواع جراحی زیبایی و ترمیم واژن و زیبایی واژن به شرح زیر است:

واژینوپلاستی: این یک نوع جراحی پلاستیک برای بهبود زیبایی واژن است

لابیاپلاستی

بزرگ شدن نقطه G

پوست را بردارید یا کلیتوریس را بپوشانید

فرونوپلاسيا

پرینوپلاستی

مونسوپلاستی: این عمل جراحی به نام شل کردن پوست شکم در اطراف ناحیه تناسلی یا بزرگ کردن قسمت بالایی ناحیه تناسلی زنانه است.




لابیاپلاستی نوعی جراحی زیبایی برای زنان است که در آن جراح ظاهر لبه داخلی یا خارجی واژن را تغییر داده و ظاهر آن را بهبود می بخشد. طبق آمار، اکثر خانم هایی که درخواست لابیاپلاستی دارند، می خواهند اندازه یا طول لبه داخلی واژن خود را کاهش دهند. اگرچه از نظر تئوری اندازه مشخصی برای لبه واژن وجود ندارد، بهترین حالت برای اکثر خانم ها حالتی است که لبه داخلی واژن از لبه بیرونی بیرون نیاید. البته لازم به ذکر است که این جراحی می تواند پلاگ اضافی را نیز از کلیتوریس خارج کند.



خداوند خوب

لابیا ماژور: لابیا بزرگ یا لابیای خارجی لایه ای دوتایی از پوست است که از تپه زهره روی استخوان شرمگاهی تا پرینه امتداد دارد. که وظیفه پوشاندن و محافظت از ساختارهای حساس و داخلی مانند دهانه واژن، لابیا مینور و کلیتوریس را بر عهده دارد.

لابیا مینور یا لابیا مینور: بین دو لایه پوست در دو طرف دهانه واژن و لابیا بزرگ قرار دارد. در بین خانم ها، لب پایین از نظر رنگ و اندازه متفاوت است. لابیا مینور از کلیتوریس در دو طرف دهانه واژن به سمت پایین امتداد می یابد.



چرا زنان به دنبال جراحی زیبایی اندام تناسلی زنانه هستند؟

آناتومی شکل لابیاها در زنان و دختران به طور قابل توجهی با یکدیگر متفاوت است و می تواند در طول زمان، به ویژه پس از زایمان تغییر کند. لابیای بزرگ یا ناهموار می تواند مشکلات مختلفی را برای زنان ایجاد کند.

بافت ماهیچه ای بیش از حد یا ناهموار و تعداد زیاد چین و چروک یکی از دغدغه های زیبایی شناختی بسیاری از زنان است. به طور کلی، زنانی که از اندازه و شکل لب های خود ناراضی هستند، توانایی خود را در ایجاد روابط از دست می دهند. با کیفیت و سرگرم کننده به دلیل اعتماد به نفس یا خجالت در مقابل شریک زندگی یا حتی درد در هنگام مقاربت

لابیا ماژورا (لابیا لابیا) زمانی ظاهر می شود که زنان جوراب شلواری یا بیکینی می پوشند. این امر باعث می شود که فرد برای رهایی از این استرس مدام از لباس های مجانی استفاده کند که محدودیت های زیادی را برای انتخاب لباس مورد علاقه اش ایجاد می کند. برای برخی افراد مشکل کمی پیچیده‌تر است و لابیا ماژور باعث ایجاد ناراحتی و ناراحتی مزمن در حین کار، ورزش و حتی انجام کارهای روزمره می‌شود، اما همه این مسائل و نگرانی‌ها به عملکرد کلی لیپوپلاستی مربوط می‌شود. معمولا توسط متخصص زنان انجام می شود. در کلینیک های سرپایی قابل انجام است.



مهمترین دلایلی که باعث می شود خانم ها تحت عمل جراحی زیبایی واژن قرار بگیرند عبارتند از:

درد هنگام رابطه جنسی

با ظاهری تمیز و زیبا

عدم تقارن رگ را اصلاح کنید

بدون تحریک کلیتورال به دلیل پوست فلپ اضافی کلیتورال

درد یا ناراحتی در حین فعالیت هایی مانند دوچرخه سواری

ناراحتی هنگام پوشیدن لباس های تنگ، مانند شلوارهای تنگ و جین

احساس کشش، گزگز و سوزش در حین ورزش


آشنایی با روش های جراحی زیبایی واژن

روش های مختلفی برای جراحی لابیاپلاستی وجود دارد. با این حال، دو روش معمولا توسط جراحان ترجیح داده می شود:

روش تریم و گوه

1- تکنولوژی برش:

در این تکنیک لب های داخلی ثابت می شود، برشی ایجاد می شود و لبه های آن بخیه می شود. این نوع جراحی حدود 1 ساعت طول می کشد. تصویر زیر این روش را نشان می دهد.

2- تکنیک گوه:

با ایجاد یک برش V شکل در لبه لابیا مینور، بیشترین بافت برداشته شده، بافت مرکزی خواهد بود. این نوع عملیات به زمان بیشتری نیاز دارد، اما نتایج بهتری را به همراه خواهد داشت.



لابیاپلاستی چقدر طول می کشد؟

قبل از هر عمل لابیاپلاستی، مشاوره کلینیک لازم است. در طول این جلسه، پزشک روش را توضیح می دهد و به شما کمک می کند قبل، حین و بعد از عمل چه انتظاری داشته باشید. اکثر جراحی های لابیاپلاستی با بی حسی موضعی و بدون درمان داخل وریدی انجام می شود. مدت زمان عمل حدود یک ساعت است و پس از عمل به راحتی می توانید به خانه (بعد از نیم ساعت استراحت) برگردید.

آیا لابیاپلاستی خطرناک است؟

لابیاپلاستی یکی از ایمن ترین عمل هاست. اگر این جراحی توسط یک جراح مجرب در یک کلینیک یا مطب شناخته شده انجام شود، کاملا بی خطر است و تجربه ای شیرین را برای شما رقم خواهد زد. به همین دلیل ما به شما کلینیک بلوتاچ را پیشنهاد می کنیم. کلینیک بلوتوچ با بهره گیری از بهترین جراحان و متخصصین زنان در تهران و پیشرفته ترین دستگاه های لیزر در محیطی آرام و کاملا سالم به شما کمک می کند تا به خواسته خود که داشتن ناحیه تناسلی زیبا و خوش فرم است برسید.


عوارض لابیاپلاستی:

لابیاپلاستی مانند اکثر عمل ها به طور طبیعی عوارض جانبی دارد که در مدت زمان کوتاهی بهبود می یابد. یکی از این عوارض تورم در محل جراحی است. از آنجایی که واژن شامل بافت ها و غدد لنفاوی و اعصاب زیادی است، در اثر جراحی، عروق و بافت های این ناحیه اندکی آسیب می بینند که در نهایت باعث تورم واژن می شود. گاهی دوره درمان تورم واژن تا یک ماه طول می کشد که جای نگرانی نیست و از بین می رود.



مراقبت های بعد از لابیاپلاستی

بهبودی پس از جراحی لابیاپلاستی سریع است. به طور خلاصه، موارد اصلی را که باید بعد از این فرآیند دنبال کنید را به شما خواهیم گفت:

تجربه درد و تورم در سه روز اول پس از جراحی طبیعی است که به راحتی با مسکن هایی مانند ایبوپروفن قابل کنترل است.

در روز اول بعد از عمل استفاده از کمپرس یخ و تمیز نگه داشتن ناحیه تناسلی توصیه می شود.

تا بهبودی کامل از پوشیدن لباس های تنگ خودداری کنید.

اکثر بیماران در کمتر از یک هفته (3 تا 5 روز) به سر کار و فعالیت های عادی روزانه باز می گردند.

شما می توانید 24 ساعت پس از جراحی دوش بگیرید، اما باید از مالش ناحیه جراحی خودداری کنید.

حمام طولانی مدت، نشستن زیر دوش یا رفتن به حمام تا زمانی که احساس بهتری نداشته باشید ممنوع است.

تورم و درد در عرض سه روز بیشتر است و تورم به تدریج دو تا سه هفته پس از جراحی کاهش می یابد.

خوردن غذاهای غنی از فیبر مانند انجیر می تواند در کاهش التهاب ناشی از لابیاپلاستی موثر باشد. خوردن غذاهای سرشار از چربی و نمک می تواند التهاب را افزایش دهد.

تا زمان بهبودی کامل از ورزش هایی که باعث فشار و ساییدگی مستقیم بر ناحیه تناسلی می شود (دوچرخه سواری، اسب سواری و غیره) خودداری کنید.

فعالیت جنسی می تواند 3 تا 4 هفته پس از جراحی از سر گرفته شود. اما بیشتر خانم ها ترجیح می دهند 6 تا 8 هفته صبر کنند تا از ایجاد جای زخم جلوگیری کنند. (بهتر است که محل جراحی به طور کامل بهبود یابد. در غیر این صورت، ممکن است نیاز به یک دوره درمانی جدید داشته باشید) لطفاً توجه داشته باشید که همه گزینه ها و روش های درمانی از بیمار به بیمار دیگر متفاوت است. بنابراین، همه این توصیه ها ممکن است برای همه بیماران اعمال نشود. حتما با پزشک خود مشورت کنید و به صلاحدید او عمل کنید.


سن مناسب برای جراحی زیبایی واژن (لابیاپلاستی) چه سنی است؟

از آنجایی که رشد جسمی و بلوغ جنسی، روند پیری برای همه زنان یکسان نیست و به عوامل زیادی بستگی دارد، نمی توان محدوده سنی دقیقی را برای همه زنان مشخص کرد. برای دختران قابل انجام است. زنان بین 20 تا 50 سال هیچ مشکلی ندارند. بدن در سن بالای 50 سال معمولاً برای ترمیم خود و بهبود بخیه ها دچار مشکل می شود و به همین دلیل جراحی زیبایی واژن در این سن توصیه نمی شود. در دختران زیر 20 سال، ممکن است به رشد و بلوغ جنسی کامل نرسیده باشند. مهم است که بلوغ جنسی با رشد لابیاها مرتبط باشد. بنابراین به دختران زیر این سن توصیه می شود تا 20 سالگی از لابیاپلاستی خودداری کنند.



هزینه لابیاپلاستی چقدر است؟

زیرا لابیاپلاستی برای هر فردی متفاوت است. بنابراین تعیین قیمت دقیق برای جراحی پلاستیک واژن مشکل است. بهترین راه برای تعیین قیمت جراحی پلاستیک معاینه توسط پزشک است. در این جلسه بعد از معاینه، متخصصان بلوتوچ می توانند شما را بهتر و موثرتر در زمینه عمل های زیبایی واژن راهنمایی کنند، اما به طور کلی هزینه واژینوپلاستی حدود 4.5 میلیون تومان است.


آیا بیمه هزینه لابیاپلاستی را پوشش می دهد؟

از آنجایی که لابیاپلاستی یک عمل زیبایی محسوب می شود، تحت پوشش بیمه یا بیمه تکمیلی نیست. متأسفانه شرکت های بیمه توجهی به این موضوع ندارند که لابیاپلاستی برای اهداف پزشکی یا زیبایی انجام می شود و در هر صورت این عمل و سایر عمل های زیبایی را پوشش نمی دهند.



آیا می توان زیبایی لب داخلی را در هنگام زایمان انجام داد؟

از آنجایی که خونریزی واژینال هنگام زایمان زیاد است، در حالی که جراحی پلاستیک لابیا یک عمل زیبایی محسوب می شود، این عمل باید به زمان دیگری موکول شود. دو ماه پس از زایمان زمان مناسبی برای جراحی پلاستیک واژن در نظر گرفته می شود.



اما آیا جراحی زیبایی ضرر دارد؟

البته بسیاری از خانم ها از لابیاپلاستی می ترسند و فکر می کنند که این عمل جراحی دردناکی است. ما به این زنان قدرت می‌دهیم و دلیل این احساس را می‌دانیم که عضلات بسیار حساس و حساس اطراف لبه‌های شاخک‌ها هستند. اما لازم به توضیح است که این کار در کلینیک بلوتاچ با جدیدترین روش ها در بسیاری از مراحل آنفولانزا و بیماری انجام می شود. لابیاپلاستی در حال حاضر با بیهوشی عمومی و بدون درد انجام می شود و آرامش کامل خواهید داشت.



آیا لابیاپلاستی میل جنسی را کاهش می دهد؟

برخی از زنان نگران این هستند که لابیاپلاستی میل جنسی آنها را کاهش دهد. در پاسخ باید گفت که عصب تناسلی زنانه در دو نقطه در واژن قرار دارد. قسمت اول در نقطه G است که در داخل واژن قرار دارد و باعث تحریک جنسی در داخل واژن می شود و قسمت دوم در ناحیه کیتوریس است و باعث ارگاسم خارجی می شود. از آنجایی که اعصاب جنسی در لابیا وجود ندارد، جراحی زیبایی لابیا آسیبی به رابطه جنسی زن وارد نمی کند. از طرفی با داشتن رابطه جنسی خوب، اعتماد به نفس شما در رابطه جنسی بسیار بالا می رود و باعث بهبود رابطه جنسی می شود. این موضوع بهبود روابط جنسی یکی از دلایل اصلی گرایش زنان به عمل های زیبایی زنانه در سراسر جهان است.



چند روز بعد از لابیاپلاستی می توان رابطه جنسی را از سر گرفت؟

از سرگیری رابطه جنسی پس از جراحی زیبایی به بهبود کامل بخیه ها بستگی دارد. این بهبودی معمولاً حدود 4 هفته طول می کشد و فعالیت جنسی را می توان پس از چهار هفته از سر گرفت.



بعد از لابیاپلاستی چند ویزیت لازم است؟

پس از هر عمل جراحی طبیعی است که تحت نظر پزشک مراحل بهبودی را طی کنید. معمولا بعد از لابیاپلاستی دو ویزیت لازم است، اولین ویزیت یک هفته بعد از لابیاپلاستی و پس از کاهش تورم لب ها و ویزیت دوم یک ماه بعد است. بعد از عمل، این دوره زمانی است که فرد می خواهد رابطه زناشویی را برقرار کند، البته در صورتی که مراجعه کننده مشکلی نداشته باشد یا مراجعه دوم را از شهرستان ارسال کرده باشد، می توان از آن امتناع و توصیه های لازم را گرفت. را می توان در وب سایت یا تلفنی ارائه داد. برای دریافت تماس


مطالعه مقاله کامل:  https://payju.ir/content/لابیاپلاستی-شیراز-و-دکتر-جوانسازی-واژن-در-شیرا 


[ بازدید : 198 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نصیر است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]