چگونه بهترین شرکت طراحی سایت را پیدا کنیم؟

دوشنبه 9 مرداد 1402
11:28
QWh89


امروزه خدمات طراحی وب سایت از اهمیت بالایی در کسب و کار و حرفه برخوردار است. از این رو سالانه هزاران وب سایت توسط شرکت های طراحی سایت در سراسر جهان طراحی و در اختیار شرکت ها قرار می گیرد. البته علاوه بر این خدمات، سئوی وب سایت برای افزایش رتبه وب سایت ها در نتایج جستجوی کلمات و عبارات مورد نظر کاربران بسیار مهم است، بنابراین اکثر شرکت هایی که خدمات طراحی و پشتیبانی سایت را ارائه می دهند، نیز . فعال در زمینه سئو یا بهینه سازی سایت های اینترنتی.

به همین دلیل معمولاً افراد یا سازمان ها و مراکزی که به هر دلیلی نیاز به وب سایت دارند سعی می کنند شرکت هایی را بیابند که بهترین و زیباترین وب سایت ها را برای آنها ایجاد کنند. البته از طرفی تعداد شرکت هایی که با ایجاد وب سایت سروکار دارند نیز کم نیست و اگر به آگهی های روزنامه ها و نشریات دیگر و یا آگهی های اینترنتی دقت کنید ده ها و حتی صدها مورد از آنها را خواهید یافت. و شرکت های کوچکی که برخی از آنها ادعا می کنند می توانند با حداقل هزینه برای شما یک وب سایت بسازند!

اما این در دنیای کیفیت طراحی وب مهم است. اساساً اکثر افرادی که با وب سایت سروکار دارند موارد زیر را برای بررسی کیفیت طراحی وب سایت در نظر می گیرند:

وب بیوتی (طراحی رابط کاربری)

برنامه نویسی وب سایت و پایگاه داده

· استفاده صحیح از وب سایت

سرعت بارگذاری وب سایت

امنیت وب سایت (در برابر حملات هکرها)

بهینه سازی وب سایت (SEO)

· پشتیبانی کافی

این در حالی است که تنها شرکت های توسعه دهنده وب سایت اینترنتی با تجربه و حرفه ای می توانند تمامی شرایط ذکر شده را به درستی برای مشتریان خود پیاده کرده و به بهترین شکل ممکن آن ها را ارائه دهند. با این حال، توجه به عناصر کلیدی در طراحی وب سایت حرفه ای نیز در ارائه بهترین خدمات وب بسیار موثر است. اما باید دید که در میان تعداد زیادی از شرکت های ارائه دهنده خدمات طراحی و برنامه نویسی وب چگونه می توان بهترین را انتخاب کرد به عبارت دیگر چگونه بهترین شرکت های طراحی سایت را انتخاب کنیم؟

در همین زمینه، پیش از این در مقاله مراحل انتخاب شرکت طراحی سایت، نکاتی را نوشتیم تا به شما اطلاع دهیم که چگونه ممکن است و البته اگر علاقه مند هستید، می توانید مقالات دیگر ما را بررسی کنید. . وب سایت هایی مانند طراحی سایت حرفه ای، تفاوت شرکت های طراحی سایت حرفه ای با سایر شرکت ها. و ... نکات ذکر شده در آنها را رعایت و استفاده کنید با این حال، در این بخش، شما را با نکات اساسی و مهمی آشنا می کنیم که می تواند در تضمین داشتن وب سایت مناسب و خدمات حرفه ای بسیار موثر باشد. بنابراین توصیه می کنیم قبل از عقد قرارداد طراحی سایت با آنها، موارد زیر را به دقت در نظر بگیرید و در مورد هر یک به طور کامل تحقیق کنید:

1- تایید اصالت شرکت طراحی سایت:

اصالت و حرفه ای بودن شرکت های خدمات طراحی سایت یکی از اولین معیارهای انتخاب شماست. یعنی متأسفانه بسیاری از افراد خودشان یک وب سایت طراحی می کنند و با نام یک شرکت یا سازمان ساختگی ارائه می کنند. در واقع سپردن فرآیند طراحی وب سایت فقط به یک نفر برای شما دردسرهای زیادی ایجاد می کند، به خصوص اگر به خدمات پشتیبانی نیاز داشته باشید. همچنین یک نفر نمی تواند تمام جنبه های یک وب سایت را مدیریت کند. طراحی وب سایت یک کار گروهی است که در آن هر فرد در زمینه خاصی تخصص دارد. قسمت ظاهری صفحه اصلی با راهنمایی متخصصان رابط کاربری و طراحان گرافیک انجام می شود، قسمت مربوط به کد نویسی زیر نظر متخصصان برنامه نویسی و پایگاه داده است و مطمئناً هیچ فردی به تنهایی نیست، شما می توانید در تمام این زمینه ها متخصص باشید. . بررسی اینکه وب سایت شما واقعاً تحت نظارت یک شرکت واقعی و متخصص طراحی شده است، یکی از اولین قدم ها در انتخاب شرکت طراحی سایت است.

2- نمونه کار یک شرکت طراحی سایت

یکی از راه‌های پی بردن به عملکرد و توانایی‌های افراد، بررسی برگه‌های کاری یا نمونه‌های کاری است که در گذشته انجام داده‌اند. همین مشکل در مورد دنیای آنلاین و نحوه فعالیت شرکت های طراحی وب نیز صدق می کند. بنابراین توصیه می کنیم قبل از سفارش وب سایت از شرکت مورد نظر، با نمونه کارهای مختلف آنها آشنا شده و سپس تصمیم گیری کنید. بهترین شرکت های طراحی سایت نمونه های خود را به کاربران ارائه می دهند تا از تنوع کار آنها مطلع شوید. البته نکته مهم این است که داشتن نمونه کارهای بسیار زیبا به معنای حرفه ای بودن نیست. گاهی برعکس تعداد زیاد نمونه طرح در مدت زمان کوتاه می تواند نشانه استفاده از قالب های آماده و طرح های زیبا اما بی کیفیت باشد.

3- به همه سایت های صفحه اول گوگل اعتماد نکنید!

نکته مهمی که باید به خاطر بسپارید این است که بر خلاف تصور بسیاری از افراد، جایگاه برتر سایت در موتورهای جستجو به خصوص نتایج جستجوی گوگل به معنای کیفیت خدمات شرکت نیست. وقتی در گوگل کلمات طراحی وب یا شرکت طراحی وب را جستجو می کنیم، باید در نظر داشته باشیم که ممکن است گوگل بهترین شرکت های طراحی سایت را در صفحه اول نشان ندهد. وب سایت با بهینه سازی مناسب و استفاده از سرمایه گذاری های مختلف از جمله بک لینک و تبلیغات می تواند رتبه وب سایت خود را بهبود بخشد و به صفحه اول گوگل برسد، اما این بدان معنا نیست که این شرکت یا مجموعه نیز با کیفیت بالا و حرفه ای ارائه می کند. سرویس. و برعکس هم صادق است. این بدان معناست که ممکن است برخی از شرکت های طراحی و توسعه وب سایت در صفحه دوم و سوم گوگل باشند، اما کیفیت خدمات آنها بسیار خوب و مرتبط است.

گاهی این مشکل به عنوان یک نکته منفی نیز در نظر گرفته می شود. بسیاری از شرکت ها در صفحه اول جستجوی گوگل معمولا به دلیل درخواست های زیاد، قیمت بسیار بالایی را برای یک وب سایت معمولی تبلیغ می کنند و از طرفی به دلیل تعداد زیاد مشتریان، کیفیت خدمات پشتیبانی نیز بالاست. . . بنابراین برای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت، فاکتورهای مختلف را با هم در نظر بگیرید، زیرا حضور در صفحه اول گوگل کافی نیست و تضمین کننده چیزی نیست.

4- فناوری ها و زبان برنامه نویسی مورد استفاده را از شرکت طراحی سایت بپرسید

دنیای وب سایت ها دائماً در حال تغییر است و هر چند سال یک بار شاهد ظهور فناوری های جدیدی هستیم که هر کدام تأثیر بسزایی در وب و اینترنت دارند. در دو دهه اخیر، طراحی وب جهش بزرگی در طراحی وب سایت با استفاده از نسخه های جدید HTML و CSS و همچنین زبان جاوا اسکریپت و کتابخانه های مختلف (از جمله Jquery، Mootools، Vue JS، react js و غیره) داشته است. مشارکت و زیباتر کردن وب سایت و استفاده آسان تر.

از سوی دیگر، استفاده مناسب از پایگاه های داده قدرتمند در کنار استفاده از زبان های برنامه نویسی مناسب مانند C#، PHP یا Python: SQL Server، My SQL و Oracle db باعث بهبود وضعیت وب سایت شده است. بنابراین استفاده از جدیدترین و بهترین تکنولوژی ها و نرم افزارهای دنیای شبکه ها بسیار مهم است، به همین دلیل توصیه می کنیم در این زمینه از شرکت های مورد نظر خود سوال کنید.

شرکت های قدیمی اغلب از فناوری های قدیمی استفاده می کنند. این به این دلیل است که برای به روز رسانی یک شرکت بزرگ که بخش های مختلف آن برای سال ها با سیستم های قدیمی سازگار شده اند، زمان و هزینه زیادی صرف می شود.

در حال حاضر بهترین فناوری طراحی وب سایت ASP.NET مایکروسافت است. البته راه های مختلفی برای استفاده از این فریم ورک وجود دارد و در حال حاضر استفاده از الگوی MVC بهترین انتخاب است زیرا جدیدتر است و امکانات بسیار خوبی را در اختیار وب سایت ها قرار می دهد. در این موضوع می توانید از مشاوره تخصصی آوینا پرداز استفاده کنید.

فن آوری هایی مانند طراحی وب سایت MVC توسعه وب سایت و به روز رسانی های آینده را بهبود می بخشد، بنابراین وب سایت شما هرگز قدیمی یا قدیمی نخواهد بود.

5- هزینه طراحی وب سایت - بسیار مهم است اما نه همه چیز!

قیمت و هزینه طراحی وب سایت به عوامل زیادی بستگی دارد. از جمله سیاست های آن شرکت، هزینه های طراحی، تعداد کار و موارد دیگر. اما نکته مهم این است که همه شرکت هایی که طراحی سایت را با قیمت های بالا به شما ارائه می دهند از کیفیت بالایی برخوردار نیستند. برخی از شرکت ها ممکن است هزینه ای را برای توسعه ساده ترین سایت ها برای مشتری دریافت کنند. آنها پول زیادی می خواهند و وب سایت توسعه یافته در نهایت و در بهترین حالت فقط ظاهر زیبایی دارد، اما فاقد عملکرد و مرور خاص است.

البته این نکته مهم را در نظر داشته باشید که ممکن است برخی از شرکت ها قیمت های بسیار ارزانی را برای طراحی و ارائه وب سایت های بی کیفیت به مشتریان خود ارائه دهند. به خصوص اگر تبلیغاتی مانند طراحی وب را با قیمت کمتر از 1.000.000 تومان مشاهده کردید، ممکن است کیفیت وب سایت این شرکت برای شما مناسب نباشد، احتمالاً می دانید که به جای طراحی وب سایت مخصوص شما در یک CMS خارج از جعبه. مانند جوملا یا وردپرس. از این گذشته، معمولاً چنین شرکت هایی در بلندمدت نمی توانند انتظارات شما را برآورده کنند و به احتمال بسیار زیاد در وب سایت خود با مشکل مواجه خواهید شد و با محدودیت های مختلف مواجه خواهید شد.

وب سایت های CMS آماده مانند وردپرس و جوملا پلتفرم های رایگانی هستند که هر کسی می تواند برای طراحی وب سایت خود از آنها استفاده کند. بنابراین پرداخت هزینه های بالا برای این نوع وب سایت ها منطقی نیست. از سوی دیگر، استفاده از برنامه نویسانی که در فناوری های جدید مسلط هستند نیز ارزان نیست. بنابراین باید گفت که اولا هزینه بالای طراحی سایت نشانه حرفه ای بودن آن نیست و ثانیا یک وب سایت حرفه ای نمی تواند خیلی ارزان باشد.

برای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت، موضوع قیمت گذاری اساسی و مطمئناً بسیار دشوار در نظر گرفته می شود. توصیه می کنم در این مورد نیز از مشاوره رایگان متخصص آوینا فردازی استفاده کنید.

6- سئوی محلی را جدی بگیرید

سئو یا بهینه سازی وب سایت بسیار مهم است. داشتن یک وب سایت خوب کافی نیست، بلکه باید در نتایج جستجوی افراد زمانی که کلمات کلیدی مورد نظر خود را جستجو می کنند نشان داده شود. سئو به شما کمک می کند تا به این هدف برسید و یکی از ویژگی های شرکت های درجه یک و قدرتمند طراحی سایت این است که خدمات سئوی باکیفیتی را در اختیار شما قرار می دهند و طی مدتی وب سایت شما در صفحه دوم و سپس در صفحه اول قرار می گیرد. گوگل. ارسال به یاد داشته باشید که دیده شدن وب سایت شما در نتایج جستجو بسیار مهم است و نه تنها منجر به دسترسی بهتر می شود، بلکه باعث افزایش ترافیک وب سایت شما و در نتیجه رونق کسب و کار شما در طولانی مدت می شود. بنابراین توصیه می کنیم طراحی وب سایت و بهینه سازی وب سایت سئو پسند را جدی بگیرید و در هنگام انتخاب یک شرکت طراحی سایت، نمونه هایی از پروژه های سئو را از آنها بپرسید.

7- در مقالات نوشته شده در وب سایت شرکت طراحی موارد زیادی وجود دارد که نمی توان از آنها صرف نظر کرد!

این ممکن است برای شما جالب باشد. اما یکی از نشانه های یک شرکت حرفه ای مقاله (وبلاگ) نوشته اوست. هنگام بازدید از وب سایت سازنده، حتماً مقالات آن شرکت را مطالعه کنید. مقالات شرکت می تواند چیزهای زیادی در مورد حرفه ای بودن اعضا و نگرش کلی آنها به شما بگوید. مقاله سرقت ادبی را ببینید. اگر شرکتی وقت کافی برای نوشتن مقالات جامع و مفید برای کاربران اینترنتی و یا کپی مقالات از جاهای دیگر صرف نمی کند. همین کار را می توان با پروژه های طراحی سایت شرکتی انجام داد. در این میان، مطالعه مقالات مفید اطلاعات شما را افزایش می دهد و دیدگاه روشن تری در انتخاب بهترین و مناسب ترین شرکت برای شما به ارمغان می آورد.

8 - استعلام از مشتریان شرکت طراحی سایت

یکی دیگر از کارهایی که هنگام انتخاب می توانید انجام دهید این است که از مشتریان شرکت بپرسید. به این معنی که باید از مشتریان قبلی در مورد موارد مختلفی از جمله کیفیت طراحی وب سایت، نحوه دریافت بازخورد و پشتیبانی، خدمات سئو، هزینه ها و قیمت ها، فناوری های استفاده شده و موارد دیگر و کسب اطلاعات لازم سوال کنید. در صورتی که مشتریان یک شرکت طراحی سایت از خدمات خود راضی باشند، بدیهی است که این امکان وجود دارد که بهترین خدمات طراحی سایت و سئو را از آن شرکت دریافت کنند.

9 - ملاقات حضوری - موثرتر!

یکی از ویژگی های دیگر شرکت های طراحی وب سایت حرفه ای است. یعنی اگر مشتری بخواهد. آنها برای جلسات حضوری زمان تعیین می کنند و به شما اجازه می دهند چنین جلساتی را برنامه ریزی کنید. ترتیب دادن این جلسات به نفع دو طرف است. و به هر دو طرف کمک کنید تا به درستی ارتباط برقرار کنند. در این جلسات شرایط مالی، فنی، پشتیبانی و الزامات دو طرف بررسی شد. مشتریان می توانند از مدیر شرکت مورد نظر بپرسند و نظرات خود را با آنها در میان بگذارند.

جلسات حضوری معمولا منجر به برقراری ارتباط خوبی بین شما و شرکت طراحی می شود که فرآیند طراحی را بسیار آسان می کند، علاوه بر این در این جلسه می توانید خواسته های خود را بیان کنید و از مشاوره کارشناسان حرفه ای استفاده کنید. اقلام مورد نیاز را بخرید.

در مورد جلسات حضوری با کارشناسان و مدیران شرکت های طراحی، معمولا نیازی به بررسی سایر عوامل وقت گیر نیست، زیرا در این جلسات می توانید نکات مهمی را کسب کنید و اطلاعات مفیدی در مورد تفاوت به دست آورید. اقدام توسط شرکت ها .

رفرنس مقاله: https://diyarmirza.ir/1402/04/بهترین-شرکت-طراحی-سایت-تهران/


[ بازدید : 689 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نصیر است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]