بیسوکس، بیسواکس چیست؟

دوشنبه 9 مرداد 1402
17:29
QWh89


بیسوکس یا موم زنبور عسل در صنایع آرایشی و بهداشتی و داروسازی کاربرد فراوانی دارد، بیسوکس برای ساخت شمع های عطری، عایق و ... استفاده می شود، بیسوکس عمدتاً از هیدروکربن ها، الکل های زنجیره مستقیم، هیدروکسی اسید و روغن است که دمای ذوب 63-65 درجه سانتی گراد دارد. بیزوکس در رنگ های زرد و سفید موجود است که هر کدام به صورت قرص بیزوکس، گرانول بیزوکس و فلکس بیزوکس تولید می شوند.

کاربرد آرایشی خواص منحصر به فرد Bizox غلظت خاصی به محلول های امولسیونی می دهد به گونه ای که باعث تشکیل امولسیون های پایدار و افزایش ظرفیت نگهداری آب در پمادها و کرم ها می شود. این خواص و خواص دیگر که فقط بیزوکس در یک ماده ترکیب می کند، بیزوکس را در صنعت آرایشی غیر قابل تعویض می کند. اگرچه اغلب می توان با مقادیر کم بیزوکس به اثرات مطلوب دست یافت، اما از 1 تا 0.3، محصولات نهایی نیز با قیمت نسبتاً بالای بیزوکس تعیین می شوند. Bizox نه تنها ظاهر و غلظت کرم ها و لوسیون های بدن را بهبود می بخشد، بلکه یک آماده سازی محبوب برای مات است. زیرا به روشنایی، تمرکز و تثبیت رنگ کمک می کند. سایر کاربردهای آرایشی Bizox

در لوازم آرایشی (8-10٪ وزن)، دئودورانت ها (تا 35٪)، ضد تعریق (تا 50٪)، محصولات مو (5-10٪)، نرم کننده مو (1-3٪)، ریمل (6-٪) 12٪، رژ لب (10-15٪)، سایه چشم (6-20٪) و موارد دیگر یافت می شود.

کاربردهای واقعی بیزوکس در لوازم آرایشی به خواص زیر مربوط می شود: به راحتی در امولسیون های آب در روغن و روغن در آب شرکت می کند. - نرم کننده و افزودنی ارگانیک برای مرطوب کننده ها می باشد. - اثر محافظتی غیر قابل جذب روی پوست دارد. - اثر عوامل پاک کننده را تقویت می کند. - اثر محافظتی ضد آفتاب را افزایش می دهد. - خاصیت ارتجاعی و لاستیکی آن با ایجاد لایه های نازک کارایی محصول را بهبود می بخشد و باعث عملکرد بیشتر روی سطوح پوست و لب می شود. - باعث ایجاد واکنش های آلرژیک نمی شود. - با بسیاری از ترکیبات محصولات آرایشی سازگار و هماهنگ است. - حتی مقدار کمی از آن اثر فوق را نشان می دهد. به دلایل فوق از بیزوکس به میزان قابل توجهی در محصولات آرایشی زیر استفاده می شود: - کرم های پاک کننده - مایعات و کرم های ضد سرما - کرم های نرم کننده - رفع موهای زائد - رژ لب - کرم های ناخن - محصولات ضد آفتاب - لوازم آرایشی صورت و چشم - فونداسیون کرم ها مواد آرایشی کف کننده در محصولاتی مانند پاک کننده های پوست و بدن، موم زنبور عسل سازگاری پوست را بهبود می بخشد و خواص مخرب سورفکتانت ها را کاهش می دهد، اما در شامپوها و نرم کننده های مو باعث بهبود وضعیت می شود.

Bisox در گذشته کاربردهای زیادی داشته است. اگرچه در بیشتر موارد بیسوکس را می توان با موم های مصنوعی ارزان تر جایگزین کرد، اما خواص دارویی، تغییر شکل پذیری و عطر آن تضمین کننده استفاده مداوم آن است. با واکس های مصنوعی نمی توان به مزایای زیادی دست یافت. روند محصولات طبیعی در لوازم آرایشی باعث افزایش مصرف آن خواهد شد. اکنون کمبود مواد غذایی در کشورهای صنعتی حداقل فصلی به خوبی دیده می شود.

بیزوکس چیست؟

بیژو یا موم ماده ای طبیعی با شکلی شبیه به پارافین جامد است که در بازار عمدتاً به صورت پولک یا عدسی به فروش می رسد اما اندازه قالب آن نیز بسیار محدود است. بیژو در دو درجه (رنگ) زرد و سفید با درجه های مختلف صابون عرضه می شود که تقریباً کاربردهای مشابهی دارند. تفاوت بیژو سفید و زرد: تفاوت بسیار کمی بین این دو ماده وجود دارد و اولین پارامتر رنگ و خلوص محصول است که این محصول را متمایز می کند.

"برنامه بیزوکس"

کرم دست و صورت

بالم لب

رژ لب

سایه چشم

چشم موش

موم جمجمه

برق

موم یا موم زنبور عسل از دوران ماقبل تاریخ به عنوان اولین پلاستیک، روان کننده و ضد آب، موم زائد برای فلز و شیشه، پوسته و چرم، در ساخت شمع، به عنوان لوازم آرایشی ابزار و به عنوان ابزار هنری برای نقاشی استفاده می شده است.

بیزوکس را از کجا بخرم؟

این بیزوکس در شرکت آدونیس دارو در بسته بندی های مختلف از یک کیلو تا 25 کیلو موجود است که قیمت هر کیلو بیزوکس در شرکت های مختلف ممکن است متفاوت باشد زیرا کیفیت آن متفاوت است و

به همین دلیل باید کیفیت اصلی محصول را در نظر گرفت و از شرکت های بیزوکس خریداری کرد.


ماخذ مقاله: https://exirchemi.com/product/beeswax-white-yellow/


[ بازدید : 296 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نصیر است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]