تخت خواب هوشمند چیست؟

سه شنبه 21 شهريور 1402
15:09
QWh89


تخت خواب هوشمند از سنسورها و فناوری های متعددی برای جمع آوری اطلاعات در مورد کیفیت خواب کاربر استفاده می کند و از این اطلاعات برای تنظیم قابلیت های خود و بهینه سازی خواب استفاده می کند. برخی از تخت‌های هوشمند داده‌های خواب کاربران را به تلفن‌هایشان منتقل می‌کنند و کیفیت خواب را نشان می‌دهند و راه‌هایی را برای بهتر خوابیدن توصیه می‌کنند. برخی دیگر روی بهبود خواب تمرکز نمی کنند، اما سعی می کنند چندین گزینه عالی را ارائه دهند و در حین استراحت، احساسات خوشایندی ایجاد کنند. از جمله این امکانات می توان به اینترنت متصل شد تا تلویزیون ها، آلارم ها، صفحات هوشمند تنظیم کننده تغییرات دما و سایر وسایل خانه هوشمند را از راه دور کنترل کنیم.

اگرچه آینده برای تخت های هوشمند روشن به نظر می رسد، اما صنعت تولید این محصولات هنوز در مراحل ابتدایی خود است و محققان به دنبال بهبود عملکرد تخت خواب های هوشمند هستند، نه پارچه، بهترین ملافه، بالش و لوازم جانبی. برای حرکت به جلو

ویژگی های تخت هوشمند

ردیابی خواب: ردیابی نحوه حرکت شما در هنگام استراحت چیزی است که تخت خواب هوشمند را از نوع معمولی جدا می کند. تشک هوشمند همراه با تخت می تواند از طریق چندین حسگر دوخته شده در پارچه هوشمند یا تعبیه شده در تخت، اطلاعات مختلفی در مورد تنفس، ضربان قلب و راحتی خواب کاربر دریافت کند. تعطیلات عالی

کنترل دما: برخی از تخت های هوشمند دارای یک دستگاه کنترل دمای داخلی هستند که می توان از آن برای تنظیم دما هنگام خواب استفاده کرد.

تنظیم هوا: لوله های هوای تعبیه شده در این محصولات که چندین سنسور فشار روی آن ها نصب شده است، به تشک اجازه می دهد تا با وضعیت بدن شما در هنگام خواب تنظیم شود. این لوله های هوا را می توان با استفاده از یک اپلیکیشن تخت خواب هوشمند از راه دور کنترل کرد.

سازگاری با سایر دستگاه های خانه هوشمند: برخی از تخت های هوشمند می توانند با اتصال به اینترنت، سایر دستگاه های خانه هوشمند را بدون نیاز به بلند شدن کاربر کنترل کنند.

سیستم کنترل موقعیت: یک تخت تشک با این ویژگی از دو قسمت کاملا مجزا تشکیل شده است که هر کدام به صورت جداگانه قابل تنظیم هستند. این بدان معناست که می توان قسمت هایی از تشک مانند سر یا پاها را با استفاده از یک برنامه یا کنترل از راه دور حرکت داد، در حالی که سایر قسمت ها می توانند صاف و بدون تغییر باقی بمانند.

تنظیم خودکار: این دستگاه می تواند با استفاده از ریل های فلزی اضافی، تخت و ورق ها را به طور خودکار تنظیم کند. این ویژگی در تعداد محدودی تخت هوشمند موجود است.

محبوب ترین تخت خواب های هوشمند

چیزهای هوشمند

مدل خواب 360 درجه: با استفاده از این محصول می توانید از سفت بودن دو طرف تخت مطلع شوید و قبل از خواب آن را برای شما گرم کند. یکی دیگر از ویژگی های جالب این مدل، امکان تشخیص تغییرات در موقعیت مکانی افراد و ارسال اطلاعات در مورد کیفیت خواب کاربر در هر روز است.

تخت هوشمند ReST: قابلیت تعویض تخت برای پنج قسمت بدن شامل سر، شانه ها، باسن، مفاصل ران و پاها و همچنین پشتیبانی و ذخیره اطلاعات در حافظه از ویژگی های این تخت می باشد. این تغییر می کند تا خواب خوبی به شما بدهد.

شرط بندی هوشمند E War: این تخت هوشمند از شرکت Eight Bed، بیش از 15 عامل موثر بر کیفیت خواب شما را تحت نظر دارد و آنها را به گوشی شما ارسال می کند. همچنین زمانی که خواب توسط شما کنترل می شود، می تواند خواب و سایر دستگاه های هوشمند را بیدار کند. این شرکت محصول مشابه دیگری به نام Pod را نیز عرضه کرد که قابلیت های متفاوتی دارد.

HiCan: برخلاف سایر تخت های هوشمند که محدود به تخت هوشمند هستند، با HiCan می توانید به سبک اتاق خواب با امکانات کامل، از جمله پروژکتور 4k با پورت HDMI، چراغ های مطالعه نامرئی و سیستم صوتی بخوابید. نورپردازی و پرده.

اوهیا: تخت خواب هوشمندی که می تواند مانند روز اول در 50 ثانیه باز شود.

آیا تخت خواب هوشمند می خواهید؟

احتمالا یک تشک معمولی یا نیمه هوشمند که با کنترل از راه دور قابل تنظیم است برای اکثر افراد مناسب و کافی باشد، اما به هر حال ممکن است به چیزهای هوشمند علاقه داشته باشید یا دلیل خاصی برای خرید چنین تختخوابی داشته باشید. می توانید ارتقا دهید. تخت خود را با اضافه کردن برخی از ویژگی های تخت خواب هوشمند. برای مثال، می‌توانید از برنامه‌های خوابی که کیفیت خواب را بهبود می‌بخشند و حرکات خواب را کنترل می‌کنند، یا پتوهای گرم‌کننده استفاده کنید.

ادامه مقاله: https://farazandefurniture.com/product-category/beds/تخت-خواب-هوشمند/


[ بازدید : 1008 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نصیر است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]