انتخاب دبی مال

شنبه 8 مهر 1402
19:07
QWh89


پس میتوانید ساعتها از حضور در آن لذت ببرید. سال ساخت برج خلیفه دبی از 2004 آغاز شد و پس از مدت 6 سال؛ در ژانویه 2010 به بهره برداری رسید. دهکده جهانی اولین بار در ژانویه 1997 شروع به کار کرد. سرانجام برج در دسامبر 2009 به پایان رسید و در نهایت افتتاحیه برج خلیفه دبی در 4 ژانویه 2010 میلادی، بسیار باشکوه برگزار گردید. این فرودگاه در سال ۲۰۱۴ بیش از ۷۰ میلیون مسافر را جابجا کرد و پر رفت و آمدترین فرودگاه جهان از نظر جابجایی مسافران بین المللی به شمار می رود. همچنین، در روز، می توانید از آفتابتابانی و نور خورشید برای گرفتن عکسهای زیبا از برج خلیفه استفاده کنید. آسمان خراش خلیفه در بلوار شیخ محمد بن راشد 1 و در مجاورت دبی مال واقع شده است. برج خلیفه دبی در بلوار شیخ محمد بن راشد یک و در مرکز شهر، قرار دارد. برج خلیفه دبی به عنوان یکی از جاذبههای مهم گردشگری دبی شناخته میشود و دارای امکاناتی نظیر دیدن منظره شهر، تجربه بالا رفتن با آسانسورهای سرعت بالا و رستورانهای لوکس است. تنوع اتاقهای این هتل بالا و امکانات رفاهی آن بسیار کامل، مدرن و چشمگیر هستند. برای ساخت آن، مهندسان از مواد ساختمانی مدرن و پیشرفتهای نظیر بتن تقویت شده با فولاد و شیشه استفاده کردند. همچنین، برای حرکت آسانسورها در طبقات بالایی برج، از فناوری مدرنی نظیر آسانسورهای سرعت بالا استفاده شد.

اتوبوس: شبکهی حمل و نقل عمومی دبی شامل اتوبوسهایی است که به سمت برج خلیفه حرکت میکنند. ساحل اختصاصی، محل گرفتن آفتاب، سرویس حمل و نقل، ورزشهای آبی، اینترنت پر سرعت تنها بخشی از امکانات این هتل می باشند. این برج از زمان گود برداری تا افتتاح کامل فقط 6 سال طول کشید که در نوع خود یکی از کم نظیر ترین ها می باشد. دبی یکی از توریستی ترین شهرها در جهان است که در بین گردشگران و مسافران ار محبوبیت بالایی برخوردار می باد این شهر که بیشتر با ساختمان های بلند خود و سواحل و مراکز تفریحی و اقامتگاه های لوکس شهرت دارد هر سال مورد بازدید میلیونها نفر قرار میگیرد و از قطب های گردشگری در خاورمیانه می باشد. این پارک بویژه در روزهای جمعه بسیار شلوغ می باشد ولی ازدحام جمعیت به دلیل وسعت زیاد پارک به چشم نمی آید. این مکان آخر هفتهها بسیار شلوغ است، اما همیشه میتوانید یک منطقه آرام را برای برپایی چادر خود پیدا کنید و یک تجربه کمپینگ شبانه عالی در نزدیکی دریاچه عشق یا در زمین کمپینگ “Al Qudra Lakes East” داشته باشید. از جمله قسمتهایی که در نمایش نور برج خلیفه به کار گرفته میشود، میتوان به “قسمت نورانی”، “قسمت نورپردازی پیادهروی برج خلیفه” و “قسمت نورانی تاج برج خلیفه” اشاره کرد. همچنین، اکواریوم دارای تنوع زیادی از ماهیان است که از سراسر جهان جمعآوری شدهاند و در محیطی شبیه به زیردریایی، برای بازدیدکنندگان به نمایش گذاشته میشوند. تمام امکانات لازم برای یک پیست اسکی در شهر دبی فراهم شدهاند تا گردشگران بتوانند با کیفیتی بالا این ورزش را در امارات متحده تجربه کنند. اگر دقت کرده باشید، در نمای کلی برج شکستگیهایی وجود دارد که گویی دورتادور برج، پیچیده شدهاند. بلیط برج خلیفه سطح ۱: بلیط، شامل ورودی به سطح ۱ برج خلیفه است که شامل دیدن نمای شهر دبی از ارتفاع ۴۵۰ متر است.

نمای بیرونی این ساختمان شامل پنجره هایی است که بر روی آن نوشته های عربی و نقل قول هایی از آل مکتوم با خط نستعلیق به صورت خلاقانه حک شده است. 3- جرقه ساخت برج خلیفه زمانی اتفاق افتاد که شیخ محمد بن راشد آل مکتوم از برج امپایر استیت نیویورک دیدن کرد. همچنین هواپیما در فرودگاه آل مکتوم امارات فرود خواهد آمد. حدود بیست ایستگاه در خط سبز مترو دبی احداث شده تا خریداران بلیط هواپیما خارجی سفرمارکت را به نقاط مختلف شهر انتقال دهد. دسترسی آسان: فروشگاههای لوکس برج خلیفه دبی، با داشتن موقعیت مرکزی در برج خلیفه و داشتن پارکینگهای رایگان برای خریداران، دسترسی آسان و راحتی را برای خریداران دارا است. پلههای شیشهای برج خلیفه دبی، با دارا بودن دیوارههای شیشهای و شفاف، به بازدیدکنندگان اجازه میدهند تا از ارتفاع بالا، منظرهای بینظیر از شهر دبی را تماشا کنند. با دیدن حیوانات آبزی متنوع و زیبای این اکواریوم، بازدیدکنندگان به تجربهای بینظیر و جذاب دست پیدا میکنند که به عنوان یکی از جاذبههای مهم گردشگری دبی شناخته میشود. اکواریوم برج خلیفه دبی با ظرفیت ۱۰ میلیون لیتر آب، دارای بیش از ۳۳۰۰ حیوان آبزی متنوع و جذاب است که در بیش از ۴۸ حوضچه قرار دارند. این آسانسورها علاوه بر ارائه خدمات جابهجایی افراد و بار، مناسب فعالیتهای آتش نشانی هم هستند و در مجموع، ۵ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم ظرفیت جابجایی دارند. سینمای پیست اسکی مکانی فوقالعاده راحت و مناسب است که در آن، برای اولین بار دو پدیده بار، Ski Dubai و VOX Cinemas در کنار هم آمدهاند تا برای شما تجربهای بینظیر را رقم بزنند. سرسره های مارپیچ غول پیکر، رودخانه خروشان، غواصی با کوسه ها، تماشای آکواریوم و صدها بازی مفرح انتظارتان را می کشد تا خاطره ای خوش و به یادماندنی را برایتان رقم بزند. قسمت چهارم شامل به دست آوردن بالاترین مزایای ممکن از فناوری های متصل است که امکان ارائه خدمات در سطح جهانی ۲۴ ساعته را برای دبی فراهم می کند.

عبدالله يالخير -- وتمايلوا این هلدینگ بزرگ علاوه بر آسمان خراش خلیفه، بر روی «برج کریک دبی» به عنوان بلند ترین سازه جهان در سال های بعد؛ کار می کند. همین موضوع باعث می شود تا نتوانند بسیاری از تفریحات مرکز خرید دبی مال را تجربه کنند. پارکهای آبی تنها یکی از تفریحات مدرن دبی است که در شرایط و آب و هوایی این شهر بسیار دلچسب است. اما در حقیقت، تفریحات دبی بسیار بیشتر از این حرفهاست. کافی است که یک قلم و کاغذ بردارید و نام مکانهای دیدنی و تفریحاتی که در این مقاله ذکر میکنیم را بنویسید تا در سفر به شهر دبی بتوانید از وقت خود نهایت استفاده را ببرید و نهایت لذت و شادی را در این شهر تجربه کنید. بهطور کلی، مرکز شهر دبی مجموعهای بزرگ با کاربریهای متفاوت است که میزبان برخی از مشهورترین بناهای دیدنی دبی است. برخی افراد ترجیح میدهند با ماشین شخصی در شهر رفت و آمد داشته باشند و اجاره ماشین بهترین گزینه برای آنها است. این مدرسه متعلق به شخصی به نام شیخ احمد ابن دلموک بوده است. آسمان خراش خلیفه در مرکز شهر واقع شده که یک ناحیه از آن در بزرگراه شیخ زاید دبی قرار دارد. ساحل الصفوح یا بلَک پالاس بیچ (Black Palace Beach) که به معنی ساحل سیاه است در منطقه الصفوح امارات قرار دارد. هتل گلدن تولیپ دیره هتلی مشهور است که در منطقه پر جنب و جوش دیره در دبی، امارات متحده عربی واقع شده است. به خیره کننده ترین، فریبنده ترین و پر زرق و برق ترین سواحل دبی خوش آمدید!

یک نمایشگاه فریبنده را تجربه کنید که محیط طبیعی کروکودیل ها را با دریاچه ها، آبشارها، جزایر و سواحل شنی به نمایش می گذارد. جانِ جیگر یک جشنواره ی موزیکال فریبنده با دو برادر، به نام های جان و جیگر، به عنوان شخصیت های اصلی است. شما می توانید با تیوب یک نفره یا دو نفره سوار این سرسره شوید. بخشی به نام WaveOz 180 FlowRider در پارک آبی لاگونا قرار گرفته که اشخاص مبتدی می توانند در آن موج سواری کنند. طراحی آبشارها به گونهای است که به رنگهای مختلف درخششی خیرهکننده بخشیده و در شب با نورپردازی زیبایی به آنها میبخشد. با توجه به مواردی که بیان شد، تجربه دیدن برج خلیفه در شب و روز هر دو بسیار جذاب و شگفتانگیز هستند و به توصیه میشود حتما به دیدن آن در هر دو زمان از روز بپردازید تا از تمام جزئیات زیبای آن لذت ببرید. در این مطلب همراه پرشین هتل باشید تا با جزئیات بلند ترین آسمان خراش جهان مانند ارتفاع، سال ساخت، طراح؛ سبک معماری و قسمت های آن بیشتر آشنا شوید. ضمن این که در سال 2007 میلادی دکل ارتباطات رادیویی و تلویزیونی هم به آن اضافه شد. بعدها و در سال ۲۰۰۷، یک دکل ارتباطات تلویزیونی و رادیویی هم به طراحی این برج اضافه شد. همچنین، برای ساخت برج خلیفه دبی، حدود ۶ سال زمان صرف شد که چنین مدتی شامل فازهای طراحی، ساخت و نصب تجهیزات و تست و اعتبارسنجی بود. برای ساخت برج العرب، حدود ۳ سال زمان صرف شده و هزینه ساخت آن تقریباً ۶۵۰ میلیون دلار بوده است.

طراحی این برج در سال ۲۰۰۴ توسط مهندسان معمار سکیدمور، از استودیوی معماری SOM آمریکا آغاز شد. برج خلیفه دبی، یکی از شاهکارهای مهندسی و معماری در جهان است که در آن، علاوه بر ارتفاع و زیبایی، مجموعهای از رستورانهای معروف و برجسته نیز وجود دارد. شما هم عکسها و ویدئوهایی را در شبکههای اجتماعی با موضوع منظره بیرونی برج خلیفه دیدهاید؟ مانند: مراکز خرید محلی ، مدارس و مهد کودک ها ، مساجد باستانی ، مراکز بهداشتی ، بانک ها و بسیاری از خدمات اجتماعی. علاوهبراین، فروشگاههای محلی ابریشم، ترمه و فرش هم در این نقطه قرار گرفتهاند. در این مرکز خرید، علاوه بر خرید انواع پوشاک مختلف می توانید به تماشای یک فیلم بسیار زیبا نیز بپردازید. 2- با ساخت آسمان خراش خلیفه شهر دبی هویت جدیدی پیدا می کرد و توجه افراد بیشتری از سراسر جهان را جلب و در نتیجه تعداد بیشتری گردشگر، ترغیب به سفر می شدند. البته طراحان برج، برای مقاومسازی آن در برابر زلزله هم نقشههای خوبی پیاده کردند؛ آنها در هنگام ساخت برج در قالبهای بتنی، فولاد کار گذاشتند. در نهایت در سال 2005 میلادی یک مکان دائمی و خارج از شهر برای این جشنواره در نظر گرفته شد تا طراحان بتوانند نقشه های دائمی خود را برای غرفه ها طراحی کنند. بهترین طراحان مد و لباس در این مرکز خرید شعبه دارند و شما با مراجعه به مرکز خرید اوت لت میتوانید کار این طراحان را با قیمتی ارزانتر از بوتیکها خریداری کنید. نکته مهم اینجاست که برای بازدید از هر طبقه مسکونی، هتل، سوئیت باید بلیط همان طبقه را خریداری کنید که بلیط ارزان قیمتی هم نیست.

شام هم واقعا عالی بود. برگزاری مهمانی های ناهار یا شام با تمهای مختلف در چرخ و فلک دبی بیشتر در کابینهای خصوصی برگزار می شود، از مهمانی های این کابین ها می توان به مهمانی پیتزا، تعیین جنسیت، پنیر و انگور و مهمانی کارائوکی اشاره کرد، که هزینه برگزاری این مهمانی ها از 4.500 تا 15.750 درهم امارات می باشد. نام این برج امارات از شیخ خلیفه بن زاید آل نهیان، حاکم ابوظبی و به پاس کمکی که ابوظبی به دبی برای ساخت این برج کرد، برگرفته شده است. امارات مال یکی از بزرگترین مراکز خرید دبی است. این منطقه یکی از پرطرفدارترین و دیدنی ترین جاذبه های شهر دبی است. موزه سکه دبی هم مثل موزه قهوه، از مراکز دیدنی دبی در منطقه معروف الفهیدی است. یعنی زمانی که شما در آب های ساحل شنا می کنید و یا در کنار ساحل قدم می زنید، می توانید برج العرب دبی با ساختمان شگفت انگیزش را مشاهده کنید. ۴.تخفیف گرفتن را یاد بگیرید: تخفیف گرفتن یک هنر است و شما بعد از اینکه به مغازه های مختلفی رفتید آن را یاد می گیرید. برای دیدن جاذبه های برج خلیفه دبی، از روشهای حمل و نقل مختلفی میتوان استفاده کرد و توصیه میشود قبل از سفر، بهتر است از منابع معتبر و قابل اعتماد برای برنامهریزی سفر به دبی استفاده کنید. موزه برج خلیفه، با طراحی مدرن و استفاده از تکنولوژیهای پیشرفته، به بازدیدکنندگان اجازه میدهد تا با شناخت بهتری از تاریخ و فرهنگ شهر دبی، از بازدید خود لذت بیشتری ببرند.

شهر دبی ترکیبی از سبک زندگی سنتی اسلامی و فوق مدرن است. آیا بازدید از برج خلیفه را تجربه کردهاید؟ رستوران «ذوق» در طبقه ۱۱ با طراحی شیک و متفاوت، منوی با کیفیت و منحصر به فرد و دیدی فوقالعاده از شهر دبی، تجربهای لذتبخش و فراموشنشدنی را برای بازدیدکنندگان فراهم میکند. در محوطه بیرونی برج خلیفه، پارکی به مساحت ۱۱ هکتار قرار دارد که طرحش از گل صحرایی Hymelis، الهام گرفته شده است. هتل آرمانی در مجموع ۱۱ طبقه از برج خلیفه را در اختیار دارد و دارای یک ورودی مخصوص است. با توجه به اینکه در این فصلها گردشگران زیادی به دبی نمیروند، با خیال راحت و بدون معطلی در صفهای طولانی، میتوانید از این برج بازدید کنید. از غذاهای خوشمزه ایتالیایی هم که نباید غافل ماند که حتی در میان ایرانیان هم طرفداران زیادی پیدا کرده است. همچنین، با دیدن برج خلیفه در شب، شما میتوانید از دیدن نمایی فوقالعاده از شهر دبی لذت ببرید. سوئيتهای اسکای مارینا با متراژ ۱۷۰ متر مربع، در طبقات بالاتری از برج العرب قرار داشته و دارای منظره فوقالعاده از دریا است که به خانوادهها و زوجهای جوان تقدیم میکند. البته این موضوع درست نیست و چند هتل هفت ستاره دیگر نیز در جهان فعال هستند؛ میان این هتلها، برج العرب دبی شهرت بیشتری دارد. در موزه برج خلیفه، میتوانید با تاریخ شهر دبی آشنا شوید و نمونههایی از فرهنگ و تمدن مردم دبی را ببینید. از خوشنویسیهای اسلامی و کتابخانه برای درک بهتر فرهنگ ایرانی اسلامی در این مکان استفاده گردید. موزه شامل چندین بخش است که هر کدام به یکی از جنبههای تاریخ، فرهنگ و هنر شهر دبی میپردازد.

اگر برای تعطیلات به دبی سفر کرده اید، این بخش شگفت انگیز از دبی را از دست ندهید. شرایط برای غواصی در این آکواریوم به قدری خوب است که حتی کودکان هم می توانند همراه با والدین خودشان در این فعالیت هیجان انگیز شرکت کنند. در این مکان که برای کودکان بسیار هیجان انگیز است، غواصانی وجود دارد که جنبههای مختلف شیرجه و شنا در آب آکواریوم را به شما توضیح میدهند. معمولا گردشگران غیر مسلمان برای بادید از این مسجد بایستی در تورهای مربوطه با راهنمای محلی ثبت نام کنند. برج خلیفه دبی یکی از جاهای دیدنی دبی و جهان به شمار می رود که بازدید از آن سبب شده تا گردشگران بسیاری از سراسر جهان؛ اقدام به رزرو تور دبی نمایند. این عقب نشینی های مارپیچی سبب می شود تا جِرم برج، کم کم کاهش پیدا کند. اگر بخواهیم هزینه های برج خلیفه را با دیگر برج های 300 متری در آمریکا و جهان محاسبه کنیم، درخواهیم یافت که 1 میلیارد دلار هزینه ساخت برج خلیفه؛ برای یک ساختمان 300 متری در آمریکا صدق می کند. ضمن این که حقوقی به آن ها پرداخته نمی شد و کارفرمایان گذرنامه کارگران را به عنوان وثیقه امانت می گرفتند. ساخت بزرگترین آکواریوم دنیا کار چندان سادهای نبود؛ در نتیجه مدیران گردشگری دبی برای ساخت این آکواریوم از شرکت استرالیایی پِدِل تِروپ (Peddle Thorp) کمک گرفتند.


[ بازدید : 2763 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نصیر است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]