دارایی دبی مال می‌توانید کشف کنید

شنبه 15 مهر 1402
14:31
QWh89


در اینجا خیابانها و کوچههای باریکی را خواهید دید که بیشتر معماری محلی و سنتی دارند و در واقع روح ساکنان اولیه دبی در آن جاری است. از میان تمام جاهای دیدنی دبی همواره پارکهای آبی جذابیت خاصی برای گردشگران دارند. بیشتر بخوانید: جاهای دیدنی دبی، لیست جامعی که نباید از دستش بدهید! فیل تیلور، مدیرعامل اسکی دبی که در لیست پارک ها و شهربازی های دبی قرار دارد میگوید: این چشمانداز، هدف من از ایجاد این فضا از همان ابتدا بود، ایجاد حس یک روز زیبا در کوهستان. دهکده جهانی دبی رکورد گینس برای بیشترین تعداد ویدیو در یک ویدیوی ترکیبی موسیقی را ثبت کرد. اجرای Glitz موسیقی جاز را به پارک موضوعی می آورد، و London Calling دوستداران موسیقی را از طریق آهنگ های نوستالژیک دهه 1960 و گرایش های پانک راک به آهنگ های برتر امروزی می برد. در اینجا تعدادی از برترین مکان های تفریحی دبی را معرفی می کنیم که باید از آنها دیدن کنید. یکی از برترین جاذبه های دبی، دهکده جهانی دبی ، شما را به سفری فرهنگی در سراسر جهان میبرد. خیر. طبق سیاستهایی که پارکهای دبی دارند و توسط شهرداری دبی اجرا میشوند، شما نمیتوانید حیوانات خانگی خود را به داخل پارک بیاورید. قسمت مخصوص قطر در دهکده جهانی دبی هم از فاصله میتوان تشخیص داد و دلیل آن معماری خاص عربی و سنتی آن است که همچون امارات متحده دارای ساختمانهای با برجکهای گرد و دارای هواگیر و نورگیر میباشد که لبههای منحصر به فرد دارند و در آن سوی ورودی قسمت قطر، به صورت معماری اسلامی و منحصر به فرد شهر قطر ساخته شده است. در ادامه یک کشتی بسیار بزرگ، با طراحی خاص و زیبا تمامی گردشگران را به نوبت روی عرشه میکشد، تا عکسهای یادگاری و تبلیغاتی بگیرند.

ویدئویی پربازدید از ورود یک خودروی عجیب به «موزه آینده» در دبی در این پارک بزرگ، منطقهای آرام برای مدیتیشن و یوگا خواهید دید؛ جایی که طبیعت آن، دور تا دور شما را احاطه کرده است. اگر علاقهمند به بازدید از چنین مکانی هستید، مسجد جمیرا را به شما پیشنهاد میکنیم. موزهای بینظیر را کشف کنید که به تکامل کروکودیلها و انطباقهای قابل توجه آنها اختصاص داده شده است که آنها را قادر میسازد تا از انقراض دایناسورها جان سالم به در ببرند. پارک آبی وایلد وادی دبی هفتمین پارک آبی برتر دنیاست که وسایل بازی هیجان انگیزی را در خود جای داده. برج سورج، یکی از جالب ترین وسایل بازی و تفریحی در پارک آبی وایلد وادی است. از جمله مشهورترین پارک های آبی جهان پارک آبی وایلد وادی است. هتل برج العرب یکی از مشهورترین هتل های دنیا است که از نظر امکانات و معماری چیزی از سایر هتل ها کم ندارد. نکات مهم این نهر همراه با مکانهای دیدنی معروفی مانند برج خلیفه، فواره و سایر جاذبهها، مناظری خیرهکننده از افق بلند دبی را ارائه میدهد. تعجب نکنید، رنگ کرمی و خاکی این معماری، به همراه طراحی اصیل بحرینی این حس را به شما منتقل خواهد کرد. ایده ساخت دهکده جهانی سالها پیش در شهر دبی شکل گرفت و بالاخره در سال ۱۹۹۷ این ایده در قالب یک فستیوال با شکوه رنگ واقعیت به خود گرفت. اگر با تور به دبی سفر کرده باشید، حتما بازدید از این جاذبه ها در برنامه شما خواهد بود. اگر به پارک البرشا که در لیست پارک ها و شهربازی های دبی قرار دارد، رفتید حتما از شیرینیهای خوشمزه نانوایی فرانسوی در مرکز خرید البرشا خریداری کنید. اگر اهل دوچرخه سواری هستید می توانید دوچرخه ای را کرایه کنید و در مسیر دوچرخه سواری پارک کریک رکاب بزنید.

مسیر پیاده روی و دوچرخه سواری مشرف از جنگل طبیعی القاف (درخت مسول) می گذرد و پارک را دور می زند. اگر گرسنه هم باشید میتوانید کمی از طعم غذاهای چرب و پرادویه مردم کویت را بچشید. باغ گل معجزه دبی در سال 2013 میلادی به مناسبت روز ولنتاین افتتاح شد در باغ گل معجزه دبی 150 میلیون گل وجود دارد که هر سال این تعداد کمی تغییر میکند. بعد از خرید و صدور بلیط امکان لغو و یا تغییر در تاریخ مقدور نیست. نیروهای غریق نجات در طول ساعتهای مجاز برای شنا کردن (8 صبح تا 6 بعد ازظهر) در کنار ساحل حضور دارند. در نقاط مختلف پارک نیز رستورانها و کافههای زیادی وجود دارند. برخی از تجار ایرانی نیز به کشورهای دیگر از جمله ترکیه و اروپا نقل مکان کردهاند. قطر نیز از دیگر کشورهای ثروتمند جهان است. پارک حتا با آبهای آرام و شفافش برای کایاک سواری نیز مناسب است. شاید پارک اولین جایی نباشد که در دبی به آن سر میزنید، اما این شهر پر از پارکهای زیبا، سبز، آرام و تمیز است. در سال ۲۰۰۸ با افتتاح اولین بخش آن به نام «جزیره» که شامل ۶۰ ویلا و سوئیتهایی با امکانات لوکس در مساحت ۱۵۰ هکتار به رسمیت شناخته شد. با توجه به سازههای لوکس و چشمنوازی که امروزه در شهر دبی بنا شدهاند به نظر میرسد که این برج هم نیاز به طرحی برای زیباسازی هر چه بیشتر دارد. مرکز شبیه سازی دبی به عنوان یکی از جالب توجه ترین تفریحات موجود در دبی شناخته شده است. این مرکز خرید شباهت جالبی با معماری مکان های تاریخی اصفهان دارد. غرفه فرصتی در دهکده جهانی دبی توسط وزارت امور اجتماعی امارات ساخته شده است که مکانی بیشتر تجاری و بازرگانی است تا یک مکان فرهنگی! به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، هر چند دبی به عنوان یک مقصد مسافرتی لوکس شناخته میشود، اما دارای کیلومترها ساحل سفید و شنی است که در آن سوی دیگر خلیج فارس جا خوش کردهاند.

همچنین کودکان میتوانند در تورهای منحصر به فرد راجع به طرز کار آکواریومها شرکت کنند، با پشت صحنه آکواریومها آشنا شوند و در مورد مراقبت و تلاشهای حفاظتی که برای حفظ اکوسیستم دریایی انجام میشود، بیاموزند. با ما در ادامه همراه باشید تا بیشتر در مورد این شهر و جاذبه های آن آشنا شوید. در ادامه شاهد زیتون و ترشیهای معروف اسپانیایی هستید، که امکان خریداری جداگانه و یا سرو درکنار غذاهای محلی را دارید. در قسمتهای دیگر آجیل و پسته و زعفران که از مهمترین صادرات ایران هستند، به فروش میرسد و در قسمتی دیگر در غرفههای متعدد میتوانید فالوده بستنی سنتی و خوراکیهای ایرانی مثل لبو و باقالی را مزه کنید و از آن لذت ببرید. در تور دبی و بازدید از شهر زیبا و مدرن دبی میتوانید از مکانهای دیدنی فراوانی بازدید کنید و همچنین از مراکز خرید بسیار مدرن خرید کنید، اما طبیعتاً در زمان محدود تور دبی نمیتوانید تمام جاهای دیدنی دبی رفته و از آنها بازدید کنید. در خط ساحلی سیاحت کنید، برجالعرب و جاهای دیدنی دبی را از روی آب تماشا کنید، گاهی تنی به آب بزنید و آفتاب بگیرید. برای رزرو هتل آپارتمان در دبی با ما تماس بگیرید. فراموش نکنید که ما عاشق شنیدن نظرات شما عزیزان هستیم! این بلیط آتلانتیس آکواونچر به شما امکان دسترسی به تمام وسایل سواری و سرسره های پارک آبی و ساحل را می دهد. با اینکه این وسایل نقلیه ارزان تر از تاکسیها هستند اما به راحتی آنها نیست، مخصوصا اگر ساک یا چمدان در دست دارید که غالبا هم ساک و هم چمدان دارید. خور دبی (Dubai Creek) واقع در قلب شهر، دو منطقه بزرگ را از هم جدا می کند که نقش بزرگی در تبدیل دبی به ابرشهر امروزی ایفا کرده اند؛ دیره و بر دبی.

از امکانات این پارک باید گفت که دارای انواع سرسره از جمله سرسرههای 90 فوتی است که شما را مستقیما به استخر بزرگی میبرد که کوسههای واقعی در آن قرار دارند. همچنین قابل ذکر است که سواحلی که در دبی وجود دارند بخشی متعلق به هتل یا منازل شخصی هستند پس در دسترس عموم قرار ندارند. طبق آمار سال 2019 دبی بیش از 9.68 نفر جمعیت دارد که قسمت قابل توجهی از جمعیت دبی را ایرانیان تشکیل می دهند. بلیط ورودی آن نیز 15 درهم میباشد که بصورت آنلاین و 20 درهم به صورت حضوری قابل خریداری است. قایق کوچک دو نفره 30 درهم ( حدودا 33 هزار تومان ) و قایق بزرگ 40 درهم ( حدود 44 هزار تومان ) می باشد. از دو اواپراتور مبدل حرارتی صفحهای آلفا لاوال برای خنک کردن گلیکول در سیستم استفاده میشود. ادویه های زیادی برای طعم دادن به آن استفاده می شود. ساحل لامر برای لم دادن و آفتاب گرفتن جان میدهد. دبی با داشتن مجموعه ای باشکوه از مناظر، جاذبه ها و رویدادها، چیزی برای دیدن و انجام دادن کم ندارد. سرسرههای آبی، سواحل آرام، محدودههایی برای بازی کودکان، هزاران جاذبهی آبی پرهیجان و تفریحات دیگر، در این مجموعه برای تمام اعضای خانواده وجود دارد.

اتاق ها همیشه تمیز و مرتب هستند، موقعیت مکانی هتل خوب است و در نزدیکی برخی از سواحل و بنادر آرام قرار گرفته است. این هتل در نزدیکی برج العرب واقع شده است. این مسیر با پیست دوچرخه سواری موجود در خیابان جمیرا در نزدیکی کانال آبی دبی و مسیری در خیابان ملک سلمان بن عبدالعزیز آل سعود در نزدیکی شهر اینترنتی دبی متصل میشود. حتما دوست دارید از تمام سوغاتی های سراسر جهان خرید کنید و با این وجود تفریحات گلوبال ویلیج به اینجا ختم نمی شود ، در گلوبال ویلیج یک شهربازی جذاب دبی با وسایل های هیجان انگیز مانند چرخ فلک وجود دارد که شما را حسابی سرگرم خواهد کرد و همچنین یک کانال آبی در محوطه دهکده وجود دارد که قایق های تفریحی در آن عبور می کنند و شما می توانید به تفریح بپردازید . اگر در طول خیابان های دبی قدم بزنید در هر چند دقیقه حتما یک مرکز خرید را خواهید دید . امکانات:استخر، منطقه ی سرپوشیده، مرکز اسب سواری، شتر سواری، باربیکیو، زمین های بازی، پیست دوچرخه سواری،زمین بستکبال، والیبال و هندبال. از جمله امکانات این ساحل می توان به بازی بسکتبال، تنیس، والیبال و … با توجه به اینکه گفته شده است که بازدید از این دهکده انفرادی نمی باشد لطفا توضیح دهید می توان این تور را به صورت دو نفره (زوج) تهیه کرد و هماهنگی به چه صورت است ؟ اگر مبتدی هستید، در اسکی دبی که در لیست پارک ها و شهربازی های دبی قرار دارد و بزرگترین پارک برفی سرپوشیده جهان با مساحتی بالغ بر 3000 متر مربع است، از فضایی که در آن قرار گرفتهاید با توجه به گرمای حاکم بر شهر لذت ببرید. نکته جالب توجه دیگر در خصوص بازار مرشد آن است که در آن رستوران های متعددی نیز وجود دارد.

سفر به دبی در این زمان، نه تنها فرصت تماشای زیباییهای این آکواریوم در آب و هوای مطبوع را برای شما به ارمغان میآورد، بلکه شانس شما برای تجربه فستیوالهای گوناگون این شهر در ماههای دی، بهمن و اسفند را نیز افزایش خواهد داد. در طول تور قایق سواری، کودکان ممکن است این فرصت را داشته باشند که موجودات دریایی مختلف مانند دلفینها، لاک پشتها و مجموعهای از پرندگان دریایی را در زیستگاه طبیعی خود دیده و شگفتی و هیجان بیشتری را تجربه کنند. نیروهای نجات غریق در طول ساعتهای مجاز برای شنا کردن (۸ صبح تا ۶ بعد از ظهر) در کنار ساحل حضور دارند. لباس محلیهای روس نیز، به دلیل شمایل جالب و رنگ بندی هماهنگی که دارند، خواهان زیادی در هر گوشه دنیا دارند. این بخش که مختص کشور ایران است، یکی از بزرگترین غرفههای موجود در دهکده جهانی دبی و همچنین یکی از زیباترین آنها است که در ورودی آن نقشها و بناهای از تخت جمشید با رنگ طلایی بسیار عالی دیده میشود و همچنین در سر درب این قسمت، علامت شاهنشاهی هخامنشیان و ساسانیان را میتوان دید. در این ساحل باشگاه های مخصوص غواصی با امکانات و تجهیزات حرفه ای و بهترین مربیان دنیا امکان تماشای انواع ماهیان و آبزیان دریا را برای گردشگران فراهم می کنند.

پارک جمیرا بیچ نیز در کنار این ساحل قرار گرفته است. شش گالری با مضمون و همچنین پیچ و خم آینهای برای نبرد نیز در اینجا وجود دارد. البته اصلا نباید در این پارک دغدغه ی غذا را داشته باشید چرا که رستوران ها و کافه هایی در پارک وجود دارد که غذاهایی با کیفیت و منحصر به فرد را به شما ارائه میکند . این پارک فرصت خوبی به شما میدهد که یک روز تمام را در هوای آزاد بگذرانید و از هوای تازه لذت ببرید. با خرید این املاک خریدار اختیار فروش، اجاره و یا زندگی در ملک خود را به صورت آزاد دارد. لازم است بدانید بیش از ۳۰۰ فروشنده در غرفه هندوستان مشغول به فروش محصولات خود میباشد که در این غرفهها میتوان محصولاتی نظیر کیف و کفشهای چرمی دست ساز، جواهرات مخصوص هندی ساخته شده از سنگ، بافتنیهای دست ساز، پارچههای ابریشمی و ادویه جات بسیار مرغوب هندی را پیدا و خریداری کنید. البته اینجا میتوانید غذاهای بینالمللی خوشمزه را امتحان کنید و نباید نگران غذا و گرسنگی باشید. «پارک مشرف» با وسعت بیش از ۱۲۴ هکتار مساحت، بزرگترین پارک دبی میباشد ودر جاده الخوانیج در ۹ کیلومتری فرودگاه بینالمللی دبی قرار دارد. این پارک بویژه در روزهای جمعه بسیار شلوغ می باشد ولی ازدحام جمعیت به دلیل وسعت زیاد پارک به چشم نمی آید. برای همین هم این ساحل ممکن است گاهی اوقات خیلی شلوغ شود. غرفه ترکیه با معماری خاص و زیبا یکی از غرفه­ های شلوغ دهکده جهانی دبی می ­باشد. دبی علاوه بر جاذبه های گردشگری بسیار خاص خود، مکان مناسبی برای خرید کردن انواع کالاها نیز می باشد. جدا از تفریحات و امکاناتی که در سراسر دهکده جهانی دبی عرضه میشوند، افراد هنرمندی نیز هستند که چهره شما را با قلم میکشند و به شما میدهند و میتوانید توسط آنها با هزینهای کم یک پروتره بسیار زیبا و ماندگار از خود داشته باشید.

در نهایتاً شما داخل بازار طلای دبی از شناور پیاده خواهید شد. اما این شهرک، تنها به این موارد ختم نمیشود.شهربازی: وارد گلوبال ویلیج دبی که شوید، خود را در قلب یک شهربازی فوق العاده پیشرفته و هیجان انگیز خواهید دید. این پارک در قلب مرکز شهر دبی و در کنار بزرگترین مرکز خرید دنیا واقع شده است و همچنین در میان آسمان خراشهای شهر احاطه گشته است. دبی مال مرکز خرید برتر شهر و یکی از بهترین مکانهای شهر دبی برای خرید و سرگرمی با بچه ها می باشد. برای سرگرمی بچه ها می توانید از شتر سواری و اسب سواری و … پارک مشرف مکانی عالی برای لذت بردن از اسب سواری است. این بار میخواهیم مکانی را که در لیست پارک ها و شهربازی های دبی قرار دارد به شما معرفی کنیم که حتی از شنیدن فضاسازی آن نیز متعجب خواهید شد. علاقه مندان به ورزش های هیجانی نیز می توانند لحظات هیجان انگیزی را در این پارک سپری کنند. نهر دوبی که برای توسعه شهر دوبی به عنوان یک بندر تجاری در ارتباط با ایران و هند به وجود آمده است، این شهر را به دو بخش اصلی دیره و دبی تقسیم میکند. ایرانیهایی که در دوبی زندگی میکنند گفتهاند که تحریمهای آمریکا مشاغل آنها را با سختی رو به رو کرده است. تجار هندی و پاکستانی در حال حاضر جای ایرانیهایی را که یک زمانی بر بازار دوبی سلطه داشتند را گرفتهاند. محله بستکیه که در سال 1890 میلادی توسط بستکیهای مهاجر ساخته شده بود، در حال حاضر یکی از جاذبههای مهم توریستی دبی است.

سواحلی که پیش از این به آن ها اشاره داشتیم، از محبوب ترین و معروف ترین سواحل دبی هستند. سواحل جمیرا و پارک مشرف بهترین جاذبههای این شهر برای طبیعت دوستان هستند. پارک ملی مشرف که در لیست پارک ها و شهربازی های دبی قرار دارد، یکی از قدیمی ترین پارکهای این شهر است. بخش بعدی پارک آبی رودخانه است که در آن امکان سه نوع بازی وجود دارد، موجسواری، تیوب سرعت و پرتاب داخل استخر که تمامی آنها باید با تیوب انجام شوند و بسیار جذاب هستند. در این مطلب از مجله گردشگری پرشین هتل همراه پرشین هتل باشید تا با تمامی تفریحات دبی آشنا شوید. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا شما را با جاهای دیدنی دبی برای کودکان آشنا کنیم؛ تا بدانید اماکن دیدنی دبی برای کودکان کدامند و در سفر خانوادگی خود به دبی با بازدید از آنها بیشتر لذت ببرید. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به این دهکده جهانی، در ادامه با ما باشید.دبی دیسکانت سایت ایرانی و معتبر، آماده ارائه خدمات ویزا، اخذ اقامت و فروش انواع بلیط های تخفیف دار و همچنین واچرهای دبی می باشد. تورهای انحصاری دهکده ی جهانی ما تضمین می کند که مهمانان ما از شنیدن واژه ی شروع به وجد بیایند. هزینه و زمان پیشنهادی بازدید از دهکده جهانی دبی چه قدر است؟ دیوارنوردی یکی از بهترین راهها برای آزمایش قدرت شماست؛ بنابراین، خود را به چالش بکشید و با استفاده از حداکثر استقامت و انرژی خود، در کمترین زمان از دیوار بالا بروید. هر یک از غرفه های کشورها به سبک معماری و مکانهای مهم تاریخی آن کشور ساخته شدهاند و علاوه بر این، در دهکده جهانی دبی طیف وسیعی از تفریحات، سرگرمیها، غذاهای رنگارنگ و جشنهای مختلفی را میتوان دید که هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان بسیار مناسب است و میتواند چندین ساعت را بدون اینکه متوجه شوید گذشت زمان شوید در آن به تفریح و گردش بپردازید.

لبنان از معدود کشورهایی است، که معماری سنتی آن، ترکیبی از سبک و سیاق غربی و عربی است. از برنامههای جالبی که با هدف آموزش فرهنگ امارات برگزار میشود میتوان به صرف وعده غذای صبحانه یا ناهار اشاره کرد که طی آن از بازدیدکنندگان به سبک میزبانی اماراتی پذیرایی میشود و در حین این برنامه گردشگران میتوانند سؤالاتی که در خصوص فرهنگ امارت دارند از اهالی بومی بپرسند و اطلاعات کاملی درباره مسائل فرهنگی مردم آن به دست آورند و در همین حین نیز از شنیدن موسیقی محلی که بطور زنده در حال اجرا است لذت ببرند. وقتی صحبت از پارکهای عالی در دبی میشود بازدیدکنندگان و ساکنان، به غیر از پارک مشرف دبی گزینههای زیاد دیگری برای انتخاب دارند. غذاهایی که در رستوران سرو میشوند کیفیت بسیار خوبی دارند. پس پاییز فصل سفر خوبی برای دهکده جهانی دبی است. پس با خرید بلیط هواپیما و سفر به دبی در یک فصل مناسب، تعطیلات خوبی را برای خود رقم بزنید. در ماههای فصل بهار و تابستان، از آنجا که هوای شهر دبی بسیار گرم و طاقت فرسا میباشد، این پارک روباز فعالیت ندارد، اما در فصلهای خنکتر سال این دهکده جهانی باز است و همگی میتوانند از آن دیدن کنند.

مهمانان با بازدید از این مجموعه میتوانند بفهمند که چرا در پروژه ساخت و تکمیل گاردن گلو که در سال ۲۰۱۵ افتتاح شد، ۵۰۰ صنعتگر به کار گرفته شدهاند. پروژه ساخت این برج عظیم از سال ۱۹۹۴ آغاز شده و در نهایت بعد از ۵ سال تلاش، در دسامبر ۱۹۹۹ رونمایی شد. تا قبل از قرن بیستم مردم دبی ماهیگیر و زاغهنشین بودند؛ اما این شهر بعد از قرن بیستم بهدلیل موقعیت جغرافیایی خوبی که داشت، به یکی از مهمترین بندرهای دنیا تبدیل شد و رونق گرفت. دبی، یک کلان شهر پر رونق و بین المللی در امارات متحده عربی (امارات متحده عربی)، به دلیل معماری خیره کننده، شیوه زندگی فراوان و اقتصاد قدرتمند خود مشهور است. شهرت این بازارها تنها در آسیا و کشورهای حومه نیست بلکه از سراسر اروپا و آمریکا نیز برای دیدن این شهر و بهخصوص خرید کردن به ایالات متحده امارات سفر میکنند. همچنین غرفههایی برای فروش روسری نیز در این قسمت قرار دارد. پارک مشرف در قسمت شرقی دبی یعنی منطقه ی دیرا قرار اجاره ماشین در دبی گفته . آبنمای دبی شامل ۵ میدان در اندازههای مختلف و ۲ قوس مرکزی است. آکواریوم دبی خانه هزاران جانور دریایی و حدود ۱۴۰ گونه مختلف آبی است. خب سفرزونی عزیز، نظر شما در مورد دهکده جهانی دبی چیست؟ اسکی دبی فعالیتهای متنوعی را ارائه میدهد و به شما فرصتی میدهد که اسکی، اسنوبرد، ملاقات با پنگوئنها، زیپلاین یا سوار شدن با تلهچرخ را تجربه کنید. اگر میخواهید گردشگر را حتی در خانهتان تجربه کنید، با من همراه باشید. اگر میخواهید یک روز در پارک بمانید، به خاطر بسپارید که یک کرم ضدآفتاب خوب همراه خود بیاورید. در این شهرک برپا شدهاند.جُنگ شادی کودکان: سفر به دبی همراه با خانواده و فرزندان خردسال، نهتنها خستهکننده نیست، بلکه شادی و نشاط سفر را چند برابر میکند. گفتنی است برای ساخت این ساختمان فلزی ۱۰۲۴ لایه فولاد را بر روی یکدیگر سوار کردهاند و برای بنای آن از به روزترین و پیشرفتهترین رباتها استفاده شده است.


[ بازدید : 1914 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نصیر است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]