در مورد شکم بند، نوارهای طبی و فواید آن چقدر می دانید؟

پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403
8:30
QWh89


اکثر مردم با محصولات پزشکی مانند بریس های طبی، باسن، تسمه ها و تسمه ها آشنایی ندارند. این محصولات پزشکی در جلوگیری از پیشرفت ناحیه مورد نظر یا آسیب بسیار مهم هستند. در صورت استفاده به موقع و صحیح از این محصولات می توانند از پیشرفت جراحات جلوگیری کرده و گاهی نیاز به جراحی سخت و دردناک را نداشته باشند.

به عنوان مثال، اگر کمر درد دارید، می توانید از بانداژ طبی برای جلوگیری از آسیب و جلوگیری از رشد آن استفاده کنید.

یکی دیگر از محصولات پرکاربرد در زمینه محصولات پزشکی، نوار معده است. کمربند شکمی یکی از پرمصرف ترین محصولات پزشکی است که باعث افزایش چربی سوزی در پهلوها، شکم، سفت شدن پوست و فرم دادن به شکم می شود.

تنوع محصولات کمربند و کمربند طبی در بازار به حدی است که بسیاری از افراد را در یافتن محصول مناسب برای خود دچار سردرگمی می کند.

در این مقاله، محصولاتی که قسمت بالایی بدن را درمان می کنند و عملکرد آنها را برجسته می کنیم. تا پایان این مقاله می توانید با آگاهی و درک کامل محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. با ما بمان.

فواید و مزایای استفاده از درمان های موضعی بدن

تسمه‌های شانه‌ای کمربند، محصولات درمان بالاتنه با تسمه‌های شانه‌ای و تسمه‌های شانه اغلب در موارد آسیب به بخشی از بدن یا کشیدگی عضلات استفاده می‌شوند.

در کلینیک فیزیوتراپی فانتوم  به معرفی چند محصول برای بالاتنه می پردازیم.


انواع آویز و مزایای آنها

این محصول برای افرادی که در ورزش های سنگین فعالیت می کنند، به ویژه در ورزش هایی که احتمال کشیدگی و ضربه زدن به تاندون های دست زیاد است، توصیه می شود. در واقع، اگر شانه ها و شانه های شما مستعد آسیب هستند، بهتر است از پدهای شانه برای حمایت استفاده کنید.

استفاده از این محصول برای کسانی که سابقه آسیب دیدگی شانه و شانه دارند نیز توصیه می شود.

بند شانه ای الاستیک صادراتی

در صورت آسیب دیدگی شانه یا شانه یا ورزش های بسیار شدید که شانه ها و کمر شما را درگیر می کند توصیه می کنیم از این محصول استفاده کنید.

بند های شانه از شانه ها و بازوهای شما حمایت می کند و می توان آنها را زیر لباس پوشید.

بند شانه نئوپرن

افرادی که از گرفتگی عضلات در ناحیه شانه و شانه رنج می برند از این محصول برای مراقبت و جلوگیری از آسیب به مفصل شانه خود استفاده می کنند. این محصول به گونه ای طراحی شده است که به راحتی می توانید آن را زیر لباس خود قرار دهید.

بند غاز

از این محصول برای درمان کمردرد و وضعیت صحیح نشستن نیز استفاده می شود.

آنها دستبند لاستیکی صادر می کنند

این محصول علاوه بر تنظیم وضعیت نشیمنگاه، به لطف طراحی منحصر به فرد خود، امکان پوشیدن آن را به راحتی زیر لباس بدون عرق کردن افراد فراهم می کند.

فلنج قهوه ای نئوپرن

این بریس از آتل های فلزی سبک وزنی تشکیل شده است که متناسب با انحنای ستون فقرات است. استفاده از این محصول برای اصلاح قوز و حفظ وضعیت صحیح ستون فقرات مناسب است.

بند اداری نئوپرن

یدک کش نئوپرن شانه ها را به عقب می راند و استفاده صحیح و اصولی آن باعث کاهش انحنای پشت و اصلاح شانه ها می شود. همچنین برای درمان شکستگی استخوان ترقوه استفاده می شود.

گزبند، باند با آتل

این محصول با طراحی منحصر به فرد خود شکل ستون فقرات را اصلاح می کند. علاوه بر این وجود پارچه های کشسان در این محصول گردش هوا و عدم تعریق را تضمین می کند.

نوار انعطاف پذیر است

نوار الاستیک با بریج دارای دو آتل است که به شما کمک می کند به درستی بنشینید. علاوه بر این، مواد الاستیک آن به هوا اجازه گردش می دهد.

شانه دو طرفه

این شانه علاوه بر مراقبت از دو طرف کتف، با ایجاد گرمای موضعی درد را تسکین می دهد.

انواع کمربند طبی و فواید آنها

انواع زیادی از کمربندهای پزشکی وجود دارد، از جمله تسمه فشاری نئوپرن صادراتی.

هر کمربند طبی ویژگی های متفاوتی دارد که در ادامه به توضیح آنها می پردازیم.

ویژگی مشترک همه کمربندهای پزشکی محافظت از ستون فقرات در برابر ضربه و کمک به کاهش کمردرد و اسپاسم عضلانی است. افرادی که به ویژه جراحی کمر انجام داده اند باید پس از جراحی از کمربند طبی استفاده کنند. خرید کمربند طبی آدور به این افراد کمک می کند تا فرم خود را حفظ کنند و از فشار برگشتی جلوگیری کنند.

نوار شکم طبی علاوه بر موارد ذکر شده برای چربی سوزی و چاقی شکمی نیز مناسب است. کمربند طبی باعث تعریق و سفت شدن عضلات شکم می شود.


[ بازدید : 16 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نصیر است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]