هفت روش‌ که رشد خلاقیت خود را استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای قادر خواهید بود

يکشنبه 28 اسفند 1401
10:36
QWh89


به این علت که در اماکن صنعتی و تجاری رفت و آمد و تردد وسایل نقلیه بزرگ بسیار بیشتر است و درب باید مقاومت این حجم از تردد را داشته باشد. به بازو هایی که برای باز و بسته کردن درب ها به صورت اتوماتیک به کار گرفته میشوند جک پارکینگی گفته میشود.جک پارکینگی قابلیت نصب بر روی انواع درب ها، درب های تک لنگه، درب های دو لنگه، درب های سنگین و بزرگ دارد. درب های اتوماتیک شیشه ای که معمولا در ساختمانها و بیمارستان ها و مراکز تجاری نصب می شود از انواع درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ، درب اتوماتیک شیشه ای لولایی، درب اتوماتیک شیشه ای گردان و درب اتوماتیک گرد و نیم گرد برخوردار است که همگی آنها قابلیت کنترل هوشمند را دارا می باشند. جک پارکینگی خارجی از خانواده جک درب پارکینگ مناسب برای ساختمان های مسکونی ، اداری ، تجاری ، ویلاها ، باغ ها و … این نوع جک پارکینگ ، مناسب برای درب های بسیار سنگین و مکان های پر رفت و آمد مانند مجتمع های تجاری ، ساختمان های تجاری ، مراکز تفریحی و ادارات و کارخانه ها و … با توجه به این چند نکته، چندان هم بیراه نیست که جک درب پارکینگ را مانند سیستم دزدگیر اماکن برای تأمین امنیت و آرامش محل کار و منازل لازم بدانید.


البته جالب است بدانید تا اکنون نیز از این قفل استفاده میشود و منسوخ نشده است. امروزه با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و همچنین سوق پیداکردن انجام کارها به حالت مکانیکی و مکانیزه اهمیت استفاده از کرکره برقی و درب های اتوماتیک نیز پیشرفت چشم گیری داشته است بدین منظور که برای سهولت در بازو بسته کردن درب منازل و یا سایراماکن پیشنهاد نصب درب برقی کرکره اتوماتیک از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است بر فرض مثال هنگام پارک خودرو در پارکینگ دیگر نیازی به پیاده شدن و باز کردن درب نیست البته این امر فقط در زمینه سهولت افراد محدود نمیشود بلکه امنیت بالا نیز از بارز ترین ویژگی های درب اتوماتیک میباشد. البته لازم به ذکر است که این محصولات در مدل های الکترومکانيکی، هيدروليکي و پنوماتيکي موجود می باشند اما در ادامه قصد داریم به معرفی انواع در های اتوماتیک بپردازیم. پیش از وارد شدن به موضوع انواع یو پی اس برای کرکره برقی لازم است ذکر کنیم تقریباً تمامی موتور های کرکره برقی دارای خلاص کن جهت استفاده در هنگام قطع برق هستند. ولی گاهی تردد کرکره بسیار زیاد است مانند کرکره برقی پارکینگ و یا موتور کرکره برقی در دسترس نیست ، مانند کرکره برقی مغازه ای که رول آن در داخل تابلو محفوظ شده است. https://zibadoor.com/product-intro/درب-شیشه-ای-اتوماتیک/


ANSI ، یک استاندارد ملی آمریکا است که به صورت جامعی درب و لوازم یدکی های درب شیشه ای مانند قفل ، فریم و … کادری مجرب و حرفه ای از با تجربه ترین و ماهرترین تکنسین های مجموعه ی ما با ساعت ها آموزش و سال ها تجربه آماده ی ارائه ی هرگونه خدمات به شما عزیزان در سریع ترین زمان ممکن می باشند و با اولین تماس شما سریعاً به محل اعزام می شوند . فروشگاه الکتروبرتر وارد کننده انواع جک پارکینگ خارجی با قیمتی بسیار رقابتی و مناسب ارائه می دهد . لیست قیمت درب اتوماتیک خارجی ، درون تک تک دسته بندی ها اعم از دسته بندی جک برقی لایف ، جک برقی تیتان ، جک برقی زومر Sommer ، جک برقی Cucci ، جک برقی بنیکا Beninca ، جک پارکینگی بتا و … امروزه سیستم ها پیشرفت کرده اند. توجه کنید که در گرمای تابستان یا سرمای زمستان برای بازکردن درب ورودی حیاط یا پارکینگ منزلتان مجبورید خودرو خود را ترک و درب را باز کرده و پس از داخل شدن دوباره پیاده شده و آنرا ببندید پس به این فکر کنید که اگر در این حین که از خودرو پیاده شدید، فراموش کنید درب خودرو را قفل کنید، ممکن است مشکلاتی از قبیل مزاحمت یا سرقت رخ بدهد.


این فروشگاه سایتی با عنوان فارسیان شاپ دارد که محصولاتی مانند آیفون صوتی و تصویری یا جک درب پارکینگ را به سراسر کشور ارسال می کند. جک درب پارکینگ که با نامهای جک پارکینگی ، جک برقی درب ، درب اتوماتیک پارکینگ و جک درب ریموت کنترلی پارکینگ شناخته می شود، یکی از محصولاتی است که در حدود ۱۵ تا ۲۰ سال است، وارد بازار شده است. در دهه اخیر به صورت متداول از جک بازویی جهت کنترلی کردن درب حیاط و ریلی پشت درب اتوماتیک پارکینگ مورد استفاده قرار گرفته است و بیشتر برج های مسکونی، بانک ها ، بیمارستان ها و اماکن پرتردد به درب کنترلی اتوماتیک مجهز شده اند. دو عامل اصلی در قیمت درب اتوماتیک ریلی تاثیرگذار هستند: وزن و طول. جک های ریلی و بازویی درب های اتوماتیک که به صورت هوشمند باز و بسته می شوند و به دو شکل مورد استفاده قرار می گیرند. به علت وجود تکنولوژی مادون قرمز در برخی از رادارهای مورد استفاده در اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای حتی با تابش نور مستقیم آفتاب و قرار گرفتن رادارها در نزدیکی لامپ مهتابی شاهد باز و بسته شدن درب به صورت خود به خود خواهید شد. https://zibadoor.com/


[ بازدید : 150 ]

محصولات شرکت hpe را برای خرید سرور بشناسید

دوشنبه 22 اسفند 1401
14:47
QWh89

 

اچ پی یک شرکت فناوری اطلاعات بین‌المللی است که در زمینه تولید تجهیزات کامپیوتری، نرم افزار، سخت افزار، خدمات شبکه و خدمات مشتری فعالیت می‌کند.

این شرکت در سال ۱۹۳۹ تأسیس شده و در حال حاضر دفاتر و شعب در سراسر جهان دارد. محصولات اچ پی شامل لپ‌تاپ‌ها، رایانه‌های رومیزی، چاپگرها، سرورها، تجهیزات شبکه و ذخیره‌سازی اطلاعات و... می‌شود.

شرکت HPE در حال توسعه و ارائه تکنولوژی‌های جدیدی برای سرورهای خود است. برخی از این تکنولوژی‌ها شامل موارد زیر می‌شوند:

  1. فناوری پردازش چند هسته‌ای
  2. استفاده از حافظه نوع جدید Intel Optane برای بهبود عملکرد و حافظه‌ی رم فشرده
  3. سرورهای با قابلیت ارتقاء و گسترش پذیری بالا
  4. استفاده از تکنولوژی پردازش گرافیکی (GPU) برای کاربردهایی مانند یادگیری عمیق و پردازش تصویر
  5. پشتیبانی از سیستم‌عامل‌های متنوعی مانند لینوکس، ویندوز و VMWare.

به طور کلی، شرکت HPE به دنبال ارائه‌ی سرورهایی با عملکرد بالا، قابلیت ارتقاء و گسترش پذیری بالا و سازگاری با تکنولوژی‌های جدید است. برای خرید سرور hpe میتوانید به سایت شرکت پردازش رایان پژواک مراجعه کنید.

پر فروش‌تری سرور hpe

HPE یکی از بزرگترین تولید کنندگان سرور در جهان است و بسیاری از سرورهای ارائه شده توسط آن، به عنوان پرفروش‌ترین سرورهای بازار تلقی می‌شوند. در زیر، به برخی از پرفروش‌ترین سرورهای HPE اشاره می‌کنیم:

  1. HPE ProLiant DL380 Gen10: این سرور یکی از پرفروش‌ترین سرورهای HPE است و به دلیل قابلیت ارتقاء و گسترش پذیری بالای خود، به عنوان یکی از محبوب‌ترین سرورهای برای استفاده در مراکز داده و شرکت‌های بزرگ تلقی می‌شود.
  2. HPE ProLiant DL360 Gen10: این سرور به دلیل ارائه قابلیت‌های مدیریتی بالا، عملکرد خوب و قیمت مناسب، برای استفاده در شرکت‌ها و مراکز داده پرفروشی خوبی دارد.
  3. HPE ProLiant ML350 Gen10: این سرور به دلیل قابلیت ارتقاء و گسترش پذیری بالا، قابلیت مدیریت آسان و همچنین امنیت بالای خود، به عنوان یکی از پرفروش‌ترین سرورهای HPE در بازار تلقی می‌شود.
  4. HPE Apollo 6000: این سرور به دلیل قابلیت استفاده در محاسبات با داده‌های بزرگ، امکان پردازش هوشمند و پشتیبانی از تکنولوژی‌های جدیدی مانند GPU، به عنوان یکی از پرفروش‌ترین سرورهای HPE در بازار شناخته می‌شود.

لازم به ذکر است که پرفروش بودن یک سرور، به عوامل مختلفی از جمله ویژگی‌های فنی، کاربردهای مختلف و قیمت آن، وابسته است.

ویژگی سرور hp

شرکت HPE سرورهای متنوعی با ویژگی‌های مختلف ارائه می‌کند که در کل می‌توان به برخی از ویژگی‌های آنها اشاره کرد:

  1. قابلیت ارتقاء و گسترش پذیری: سرورهای HPE به دلیل قابلیت ارتقاء و گسترش پذیری بالای خود، برای استفاده در شرکت‌هایی که نیاز به توسعه و تغییرات دوره‌ای دارند، مناسب هستند.
  2. کارایی بالا: سرورهای HPE با استفاده از تکنولوژی‌های جدید، عملکرد بالا و قابل اعتمادی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند.
  3. مدیریت و کنترل آسان: HPE با ارائه نرم‌افزارهای مدیریتی مناسب، به کاربران خود اجازه می‌دهد تا به راحتی و بدون نیاز به تجربه قبلی، سرورهای خود را مدیریت کنند.
  4. پشتیبانی از تکنولوژی‌های جدید: HPE به دلیل همکاری با شرکت‌های بزرگی همچون Intel و Microsoft، به کاربران خود اجازه می‌دهد تا از تکنولوژی‌های جدیدی مانند پردازنده‌های چند هسته‌ای، حافظه نوع جدید Intel Optane، پشتیبانی از سیستم‌عامل‌های متنوعی و غیره، بهره ببرند.
  5. امنیت: HPE با ارائه محصولات و خدمات مربوط به امنیت اطلاعات، به کاربران خود امکان می‌دهد تا از مخاطرات امنیتی پیشگیری کنند و از سرورهای خود در برابر نفوذ و سرقت اطلاعات محافظت کنند.
  6. هزینه‌های کمتر: HPE با ارائه راهکارهایی که قابلیت هم‌افزایی را دارند، به کاربران خود اجازه می‌دهد تا هزینه‌های خود را کاهش دهند.

 

 


[ بازدید : 35 ]

تمرین پاکسازی پوست در یزد

پنجشنبه 18 اسفند 1401
10:47
QWh89


آیا معنی پاکسازی صورت را می دانید؟ به نظر شما چگونه می توان پوست را کاملا تمیز و شاداب کرد؟ به دنبال بهترین دوره پاکسازی پوست در یزد هستید؟ آیا می خواهید پس از گذراندن دوره آموزشی پاکسازی پوست در یزد به سرعت وارد بازار کار شوید؟ پاکسازی و جوانسازی صورت یکی از مهم ترین مواردی است که هر روز توسط متخصصین زیبایی و پزشکان تبلیغ می شود. در واقع پاکسازی صورت به بهبود و از بین بردن مشکلات پوستی مانند آکنه، لکه های تیره اطراف چشم و غیره کمک می کند. اما قبل از انجام پاکسازی پوست، بهتر است با مفهوم پاکسازی پوست، هدف آن و موثرترین آموزش پاکسازی پوست در یزد آشنا شوید. پس تا پایان این مقاله با من همراه باشید.
https://fatemehhabashi.com/skin-cleansing-courses-in-yazd/


تعریف سفیدی پوست چیست؟

پوست به دلایلی دائماً در معرض آسیب و آلودگی است. با گذشت زمان این ناخالصی ها در سطح پوست جمع می شوند و به راحتی درخشندگی، شادابی و شادابی پوست صورت را کاهش می دهند. یا پوست باید تمیز شود.

در واقع می توان گفت پاکسازی یکی از بهترین روش ها و تکنیک های اثبات شده برای پاکسازی سطح پوست از انواع آلودگی ها و چربی های اضافی است. به همین دلیل یکی از رازهای داشتن پوستی صاف، شاداب و جوان در مراقبت و نگهداری اولیه از آن نهفته است که در دوره پاکسازی صورت در سنین بالا به طور عمیق پوشش داده شده است. برای ثبت نام و شرکت در دوره های آموزشگاه پاکسازی پوست در عضد می توانید با من تماس بگیرید.


چه عواملی بر آلودگی پوست تاثیر می گذارد؟

استفاده از پاک کننده نامناسب می تواند به پوست شما آسیب برساند.

هوای آلوده و رادیکال های آزاد می توانند به راحتی روی پوست باقی بمانند و شادابی را کاهش دهند.

استفاده از محصولات مراقبت از پوست و لوازم آرایشی بی کیفیت و نامناسب می تواند باعث ایجاد مشکلاتی مانند مسدود شدن منافذ پوست، ایجاد آکنه و ... شود. با آنها بپوشید، در نهایت باعث ایجاد مشکلات پوستی می شود.


هدف پاکسازی پوست است

حذف سلول های مرده از سطح پوست

خلاص شدن از شر چربی های اضافی و مواد زائد

آبرسانی پوست خشک و ویتامینه شدن پوست

نکته: با داشتن پوستی نرم و شاداب می توانید زیبایی ظاهر و اعتماد به نفس خود را دو چندان کنید. بنابراین برای مراقبت و نگهداری آن زمان در نظر گرفته خواهد شد. البته فراموش نکنید که این نوع درمان ها باید به درستی و طبق قوانین انجام شود تا پوست به چیزی آسیب نرساند. بنابراین اگر می خواهید روش پاکسازی پوست را به صورت صحیح و حرفه ای یاد بگیرید و از جزئیات آن برای مدت طولانی استفاده کنید، پیشنهاد می کنم برای ثبت نام و شرکت در بهترین آموزش پاکسازی صورت در یزد با من تماس بگیرید.



فواید پاکسازی پوست چیست؟ https://fatemehhabashi.com/skin-cleansing-courses-in-urmia/ 

پوست کاملا شفاف می شود.

پیری پوست را کاهش می دهد.

جوانسازی، سم زدایی و رفع چین و چروک

ماساژ پاک کننده صورت به افزایش گردش خون در زیر پوست کمک می کند.

یکی از مراحل تمیز کردن پوست استفاده از ماسک است تا پوست نرم و صاف شود.

با آبرسانی و ویتامینه کردن پوست خشک از چین و چروک و پیری زودرس جلوگیری می کند.

نظافت فواید مختلفی دارد که به برخی از آنها اشاره شد. اگر می خواهید تمام فواید پاکسازی را بدانید و اطلاعات مفیدتری در این زمینه کسب کنید، توصیه می کنم در کامل ترین دوره پاکسازی صورت در یزد شرکت کنید. پس علاوه بر یادگیری نحوه تمیز کردن صورت و آشنایی با فواید آن، می توانید وارد بازار کار شوید و درآمد کسب کنید.



بعد از پاکسازی صورت چه کنیم؟

میوه و سبزیجات بیشتری بخورید

از کرم های ضد التهاب یا کمپرس سرد استفاده کنید.

نوشیدن آب بیشتر در طول روز را فراموش نکنید.

تا چند روز پس از پاکسازی صورت خود را بانداژ یا اصلاح نکنید.

از ضربه زدن و لمس بیش از حد پوست خودداری کنید.

مرطوب کننده ها تاثیر خوبی در پاکسازی پوست دارند.

تا چند روز پس از پاکسازی از لوازم آرایشی استفاده نکنید.

تا حد امکان از مکان های گرمی که باعث تعریق می شود خودداری کنید.




آیا بعد از اتمام آموزش پاکسازی پوست در یزد امکان پاکسازی پوست وجود دارد؟

بله با گذراندن دوره پاکسازی پوست در یزد با کمی حوصله می توانید با توجه به توضیحات داده شده وارد بازار شوید و در نهایت پوست خود یا مشتریانتان را به صورت تخصصی و مناسب تمیز کنید.

بد نیست بدانید که لازم نیست هیچ دوره آموزشی پاکسازی صورت و مراقبت از صورت را بگذرانید. زیرا پوست بسیار حساس است و نباید روی آن ورزش کرد زیرا می تواند اثرات نامطلوبی داشته باشد که هیچکس نمی خواهد. پس اگر قصد ثبت نام در کامل ترین آموزشگاه مراقبت از پوست عضدی را دارید با من تماس بگیرید تا بهتر بتوانم شما را برای شرکت در دوره مراقبت از پوست عضدی راهنمایی کنم.



پس از اتمام دوره درمان های صورت در یزد چه باید کرد؟

پس از گذراندن موفقیت آمیز بهترین دوره آموزشی پاکسازی صورت در یزد، می توانید طبق دستورالعمل ارائه شده پوست خود و اطرافیان خود را به صورت کاملا حرفه ای پاکسازی کنید.

پس از گذراندن موفقیت آمیز دوره در بهترین آموزشگاه پاکسازی صورت در یزد می توانید با بهترین مراکز و کلینیک های پاکسازی صورت در یزد همکاری کرده و کسب درآمد کنید.


[ بازدید : 38 ]

Cool Little پنجره UPVC ابزار

يکشنبه 14 اسفند 1401
12:04
QWh89


هرچه مقدار R بیشتر باشد ، مقاومت بیشتر و مقدار عایق بیشتر است. هرچه ارزش R بیشتر باشد مقاومت آن برای انتقال گرما بیشتر میباشد. این نوع پنجره دوجداره قدرت عایقی بالایی دارد اما با توجه به قیمت بالای یراق آن، بیشتر مصارف ویلایی و پنجره های بزرگ دارد. اگر از آلودگی صوتی رنج می برید و می خواهید برای همیشه و با یکبارهزینه از شر این موضوع رهایی پیدا کنید حتما از پنجره دوجداره سری 70 ویستابست با یراق دوحالته roto آلمان و شیشه دوجداره و یا سه جداره ای که یک جدار آن لمینیت شده باشد استفاده نمایید. چه چیزی می تواند بهتر از این صفحه شیشه ای معجزه آسا باشد؟ پنجره دوجداره چه با پروفیل UPVC ساخته شود چه با آلومینیوم، تقریباً عملکرد یکسانی داشته و بهترین گزینه برای استفاده در محیطهای پر رفتوآمد است. عملکرد و دوام عالی upvc در طولانی مدت ثابت شده است و نیاز به تعمیر و نگهداری بسیار کمی دارد که آن را مناسب برای پنجرههای شما کرده است. همانطوری که در ابتدای این مطلب اشاره شد، پنجرههای دوجداره یو پی وی سی بهترین گزینه برای عایقبندی خانه در برابر سرما، گرما، آلودگی و سروصدا هستند اما علاوه بر موارد ذکر شده، ویژگیهای دیگری نیز وجود دارد که ما را برای نصب این پنجره مجاب میکند.


https://upvcmaster.com/تعویض-پنجره-قدیمی/

این مورد میتواند در کاهش هزینه مصرفی گاز و برق خانه یا محل کار قابل توجه باشد. به گزارش ایسنا به نقل از هوم وین، پنجره UPVC به عنوان یک عایق باعث میشود تا انرژی کمتری برای گرم یا سرد کردن خانه مصرف شود. این اوراق در سال جاری ۱۲۴ هزار و ۳۰۰ تومان قیمت دارد که این گزارش بر اساس همین قیمت نوشته شده است. سقف این تسهیلات برای مراکز استان و شهرهای با جمعیت بیش از ۲۰۰ هزار نفر برای مجردها به ۱۶۰ و برای زوجین به ۳۲۰ میلیون تومان رسیده است. زوجهای تهرانی نیز بر همین اساس میتوانند تا سقف ۴۸۰ میلیون تومان شامل ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن برای هر نفر و ۸۰ میلیون تومان وام جعاله دریافت کنند؛ بنابراین زوجین باید ۸۰۰ برگه تسهیلات مسکن خریداری کنند که هزینه آن ۹۹ میلیون و ۴۴۰هزار تومان میشود که همراه با هزینه ۱۹ میلیون و ۸۸ هزار تومانی وام جعاله که برای آن باید ۱۶۰ ورق تسهیلات مسکن خریداری کنند، در مجموع باید ۱۱۹ میلیون و ۳۲۸ هزار تومان پرداخت کنند. زیرا در هنگام تعویض پنجره قدیمی با دوجداره در مشهد که بدون تخریب صورت می گیرد ، پنجره قدیمی از چهارجوب خود بریده شده تا پنجره جدید جایگزین آن شود بنابراین هوا سرد به داخل ساختمان نفوذ می کند .



بنابراین در زیر به انواع این پنجرهها اشاره شده است. در کشور های توسعه یافته بسیاری، شرکت های بیمه، پلیس و سازندگان درب و پنجره اقدام به تعریف استانداردهایی نموده اند که درجات متنوع امنیت در برابر سرقت را شامل می شوند و بر همین اساس کاربردها و موارد استفاده مختلفی را در نظر می گیرند. که شما می توانید بر اساس کاربرد و سلیقه خود آن را انتخاب کنید. ضخامت آن متغیر بوده و تابع محل کاربرد پنجره می باشد و معمولا هر تولید کننده ای اطلاعات ویژه آن را ارائه نموده است. تولیدکنندگان پنجره اکنون در حال توسعه فناوری هایی هستند که به پنجره ها اجازه می دهد خود را به ارزش R دیوارها نزدیک شوند. 4- در مرحاه نهایی ، متخصص نصب با قطعات و درب و پنجره های تولید شده به محل شما حاضر و با استفاده از ابزارهای دقیق و مخصوص تعویض ، نسبت به تغییر پنجره قدیمی با دوجداره هافمن و …


پنجره دوجداره یا upvc پنجره های عایقی است که پروسه ی تولید مجزایی از پنجره معمولی دارد.شیشه های دوجداره کارایی بسیار زیادی برای پنجره دوجداره داشته و از اجزا جدانشدنی آن هستند. شیشه یک اختراع ساده است که صدها سال است از آن استفاده شده است و بسیار کارآمد می باشد. قیمت مترمربع این طرح با ابعاد ۱.۸ در ۱.۸ با یک بازشوی تک حالته حدود ۱میلیون و ۷۰۰ هزار تومان خواهد بود. بر این اساس، مجردهای ساکن تهران میتوانند تا ۲۸۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند که شامل ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن و ۸۰ میلیون تومان وام جعاله میشود؛ لذا برای دریافت ۲۰۰ میلیون تومان وام باید ۴۰۰ برگه تسهیلات مسکن خریداری کنند که هزینه این تعداد اوراق با ۱۲۴ هزار و ۳۰۰ تومانی، ۴۹ میلیون و ۷۲۰هزار تومان میشود. در نیمی از پروژه ها نیازی به تخریب زیاد برای قرار دادن پنجره های نوسازی و بازسازی upvc نیست و میتوان بر روی فریم قبلی نصب گردد تنها اگر فریم قبلی دچار مشکلاتی نباشد ، ولی باید این نکته را هم در نظر داشته باشیم که تعویض فریم میتواند در کیفیت پنجره تاثیر گذار باشد . برای خرید اوراق مسکن چقدر باید پول بدهیم؟ https://upvcmaster.com/لیست-قیمت-در-و-پنجره-دوجداره-یو-پی-وی-سی/


[ بازدید : 136 ]

خرید تجهیزات استخر از پایا شوران

چهارشنبه 10 اسفند 1401
18:07
QWh89


تجهیزات استخر باید بتواند شرایط بالایی را برای جریان آب تمیز برآورده کند. تجهیزات استخر طوری طراحی شده اند که سخت کار کنند تا صاحبان استخر راحت باشند.

تجهیزات استخر یکی از تعهدات استخر می باشد. تجهیزات استخر که استخر شما را گرم می کند، تمیز می کند، فیلتر می کند، کلر می کند و کنترل می کند. تجهیزات استخر باید الزامات دقیق جریان آب تمیز را برآورده کند. تجهیزات استخر برای کارهای فشرده طراحی شده اند، بنابراین برای راحتی صاحبان استخر، به بررسی انواع آنها ادامه می دهیم.


تجهیزات اصلی استخر

• پمپ استخر - با انتخاب پمپ مناسب می توانید پمپ مناسب استخر خود را بیابید. از پمپ های استخر تک سرعته استاندارد صنعتی گرفته تا پمپ های سرعت متغیر کارآمد انرژی. همه با عملکرد قدرتمند و قابل اعتماد.

• فیلترهای استخر - کارتریج پیشرو در صنعت، شن و ماسه و D.E. فیلترهای شنی استخر عملکرد قابل اعتمادی را در هر شرایط آب و هوایی، تعمیر و نگهداری ساده و کیفیت آب باورنکردنی ارائه می دهند.

• بخاری های استخر - خط ممتاز تجهیزات بخاری استخر، آسایش و کارایی انرژی فوق العاده ای را ارائه می دهد و در عین حال دمای آب استخر و آبگرم ایده آل را در طول سال حفظ می کند.

• تجهیزات تمیز کردن استخر - تمیز کردن خودکار استخر قابلیت اطمینان و راحتی زیادی را برای هر صاحب استخر فراهم می کند. از پاک کننده های رباتیک استخر پیشگام گرفته تا پاک کننده های فشار و مکش با کارایی بالا، تجهیزات استخر نیازهای تمیز کردن استخر شما را پوشش می دهد.



5 مزیت برتر استفاده از پاک کننده رباتیک استخر

1. پاک کننده های رباتیک استخر به اندازه یک لامپ استاندارد انرژی مصرف می کنند

2. این تجهیزات استخر دارای نصب ساده و بدون ابزار می باشد

3. آنها مستقل از سیستم تمیز کردن استخر شما کار می کنند

4. تقریباً همه انواع زباله ها را مدیریت می کند

5. به طور کامل با تمام اشکال، انواع و پایان استخر سازگار است


انواع دیگر تجهیزات شنا

نورپردازی استخر

با ایجاد فضای حیاط خلوت خود، تجربه استخر خود را با نورپردازی افزایش دهید. محیط خود را متناسب با سلیقه و روحیه خود تغییر دهید و با تجهیزات نورپردازی استخر محیطی فراتر از استخر خود ایجاد کنید. برای خرید این محصول به سایت پایا فرشند خورشید تابان مراجعه کنید.

http://www.aftabir.com/reportages/view/4432/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%AA%D8%AC%D9%87%DB%8C%D8%B2%D8%A7%D8%AA-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%AE%D8%B1-%D8%A7%D8%B2-%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D8%A7-%DA%AF%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%B4


تجهیزات اتوماسیون استخر

هوشمند کردن استخر و آبگرم با مجموعه کامل تجهیزات اتوماسیون استخر، کنترل ها و راه حل های اتوماسیون آسان خواهد بود. تقریباً تمام ویژگی های استخر، آبگرم و حیاط خود از جمله گرمایش، ضدعفونی، روشنایی و مدیریت و کنترل آسان تر را خواهید یافت.



تجهیزات استخر

حرارت گاز یا پمپ حرارتی کدام بهتر است؟ چه آب و هوای شما گرم تر باشد و چه خنک تر، شما می خواهید راحتی گرم کردن استخر خود را تجربه کنید. حتی اگر دما به اندازه کافی گرم به نظر برسد، این لزوماً به این معنی نیست که آب استخر شما به اندازه کافی برای شنا راحت است.

تنها راه برای لذت بردن از استخر گرم کردن آب تا دمای عالی است. راه حل های گرمایش استخر و آبگرم برای هر پروژه، بودجه و آب و هوا وجود دارد. بیایید آنها را امتحان کنیم



حرارت گاز

بزرگترین مزیت استخر گازی و بخاری آبگرم این است که استخر و آبگرم شما را در چند دقیقه یا چند ساعت در مقایسه با ساعت ها یا روزهای مورد نیاز برای گرم کردن اولیه استخر با پمپ حرارتی گرم می کند. اگر هر روز از استخر یا آبگرم خود استفاده نمی کنید و می خواهید استخر یا آبگرم خود را فقط در صورت نیاز گرم کنید، گرمای گاز عالی است.

از ویژگی های اصلی بخاری های گازی استخری در انواع و مدل های تجهیزات استخر، مسئولیت پذیر بودن محیط زیست و کاهش هزینه های مالکیت از طریق بهینه سازی انرژی و قابلیت اطمینان می باشد. یکی دیگر از مزایای تجهیزات استخر گازی این است که در هر آب و هوایی به خوبی کار می کنند. آنها استخر و آبگرم شما را در سردترین روزها برخلاف محدودیت های پمپ حرارتی گرم می کنند.


تجهیزات پمپ حرارتی برای استخرهای شنا

پمپ های حرارتی در حفظ دمای ثابت آب بسیار موثر هستند و در مقایسه با بخاری های گازی تا 70 درصد صرفه جویی می کنند. تجهیزات استخر پمپ حرارتی بسیار کارآمد هستند، زیرا از گرمای هوای اطراف برای گرم کردن آب استخر استفاده می کنند، برخلاف سوزاندن گاز طبیعی یا پروپان.

پمپ های حرارتی در آب و هوای گرم تر به خوبی کار می کنند، اما در آب و هوای سردتر کار نمی کنند. حتی اگر پمپ حرارتی بالای 50 درجه فارنهایت کار کند، ممکن است گرمای کافی در هوا وجود نداشته باشد تا هوا را به اندازه دلخواه گرم نگه دارد. تجهیزات استخر پمپ حرارتی احتمالاً بهترین گزینه برای گرم کردن استخر در این دماهای پایین نیست.

انواع پمپ های حرارتی تجهیزات استخر برای گرم کردن یا خنک کردن دمای استخر یا آبگرم عالی هستند. آب و هوای گرم به ویژه استخرها و محوطه سازی با مناطق تاریک از تجهیزات پمپ حرارتی بهره می برند. اگر در آب و هوایی زندگی می کنید که می تواند بسیار گرم باشد، پمپ حرارتی گرم/سرد بهترین گزینه است.



تجهیزات استخر با کیفیت بالا

تجهیزات استخر شما برای حفظ محیطی شاد، تمیز و ایمن برای خانواده شما مهم است. بنابراین تهیه تجهیزات استخر با کیفیت به حفظ سلامت اعضای خانواده کمک می کند. شرکت پایگسترش تابان با نام تجاری و سایت payagostaresh.ir سابقه طولانی در تامین و عرضه تجهیزات استخر به بازار ایران دارد. این مجموعه محصولات مورد نیاز خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به شما عرضه می کند.


[ بازدید : 264 ]

تخفیف تصفیه آب

سه شنبه 2 اسفند 1401
9:49
QWh89


مرحله اول : فیلتر الیافی از جنس P.P ( پلی پروپیلن ) با قابلیت حذف مواد تا قطر بالاتر از ۵ میکرونمرحله دوم : فیلتر کربن فعال - حاوی کربن پوسته نارگیل جهت حذف کلر و مواد حاوی یون های مضرمرحله سوم : فیلتر کربن بلاک شده - جهت حذف انواع مواد نیترات دار و اوره و فلزات سنگینمرحله چهارم : فیلتر UF - جهت حذف مواد و آلاینده های بیولوژیکی مانند ویروس ها و باکتری ها و … دستگاههای تصفیه آب از چندین فیلتر تشکیل شده و هر یک از این فیلترها یک وظیفهی خاص را بر عهده دارند تا در نهایت آبی گوارا در اختیار ما قرار دهند. تصفیه آب های این برند در مدل های 6 الی 8 مرحله ای هستند که با فناوری های قلیایی و اکسیژن ساز و فرابنفش نیز سازگار هستند. به همین خاطر نیز در تمامی دستگاههای تصفیه آب بعد از مدتی فیلترها باید تعویض شوند. فیلتر فرابنفش یا UV نیز با اشعهی UV درون دستگاه، تمام موجودات زندهی درون آب را از بین میبرد. فیلتر ممبران درون یک هوزینگ قرار گرفته و با از بین بردن تمام املاح و مواد مضر آب، نقش مهمی در تصفیه آب دارد.


به طور کلی، بیشتر مدل های این دستگاه های خانگی آب را طی 4 الی 6 مرحله تصفیه خواهند کرد. یکی از ویژگیهای مهم در زمان خرید و استعلام قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی، فیلترهای آن است که معمولا نوع 6 فیلتری آن که وظیفهی افزودن مواد معدنی مناسب به آب را دارد، میتواند انتخاب خوبی برای خرید باشد. مواقعی هم بوی بد از مینرال یا پست کربن یا حتی مخززن میتواند باشد برای پی بردن به مشکل مرحله به مرحله آب عبوری از هر فیلتر را قبل از رسیدن به فیلتر بعدی تست کنید تا مطمعن شوید مشکل دقیقا از کدام فیلتر است. در طول عمر خود فیلتر شنی او 450 کتاب در طیف گسترده ای از موضوعات نوشت و توسط بسیاری به پدر طب مدرن در نظر گرفته است. 2. اتصالات خودکار و فشاری: این نوع اتصالات مدرن تر از پیچ و مهرهای بوده و کار با آنها بسیار ساده تر است. امکان نشتی آب در اتصالات پیچ و مهرهای کمتر است.


1. اتصالات پیچ و مهرهای: اتصالات مهرهای از قدیمیترین اتصالات محسوب میشوند که از گذشته در این دستگاهها استفاده میشدند. در فضای محدود، کار با اتصالات فشاری آسان تر از مهرهای است. این نوع اتصالات معمولا استحکام بیشتری دارند، اما در مقابل کار با آنها مشکل و کمی وقت گیر است. این آب ابتدا وارد پمپ دستگاه شده و چون فیلتر ممبران بافت ریزی دارد، پمپ باید آن را با فشار حداکثری به درون این فیلتر هدایت کند. متاسفانه آب شهری خیلی از مناطق بیکیفیت است و آب آشامیدنی سالمی ندارند به همین دلیل خرید دستگاه تصفیه آب خانگی بسیار توصیه میشود. به دلیل سطح بالای تصفیه آب فوق خالص دارای سطوح پایینی از آلودگی آنیونی است که در نتیجه آب فوق خالص تا 18.2 mOhm-cm مقاومت دارد. در میان برند های مختلفی که در بازار تصفیه آب وجود دارند دستگاه های تصفیه آب تایوانی دارای جایگاه بسیار ویژه ای می باشند. این دستگاه تصفیه آب خانگی به راحتی در کابینت زیر سینک قابل جای دادن است و به خاطر کیفیت بسیار بالای آن در مدت سه سال پیاپی به عنوان یکی از پرفروش ترین دستگاه های تصفیه آب خانگی در کشور تایوان معرفی شد.


زمانی که شما شیر روی سینک دستگاه تصفیه آب را باز میکنید. همان طور که اشاره کردیم استفاده از دستگاه تسویه آب با توجه به نوع و مدل آن سبب می شود که آب آشامیدنی شما هم بهداشتی و سالم شود و هم طعم و بوی بهتری بگیرد. اتصالات در مسیری که به مخزن آب تصفیه شده ختم می شود، هرچه کوتاه تر، بهتر و هم چنین بهتر است از جنس پلاستیک یا استیل باشد که باعث افزایش غلظت آب نشوند. کدام روش تصفیه اب از دیگری بهتر است؟ بله برای افزایش سطح علمی و ارائه سرویس و خدمات بهتر و بهینه تر به مشتریان، پکیجی تنظیم گردیده که میتوانید با اطلاعات خوب در این رشته فعالیت داشته باشید. هزینه های عملیاتی دستگاه تصفیه آب RO شامل هزینه هایی است که در حین کارکرد و استفاده از دستگاه برای خریدار ایجاد می شود. بهترین برند دستگاه های تصفیه آب خانگی نماینده دستگاه های تصفیه آب خانگی دستگاه های تصفیه آب خانگی تهران. در هنگام خرید تصفیه آب در تبریز می بایست از نمایندگی های معتبر اقدام به خرید کرد چرا که دستگاه های تصفیه آب خانگی بعد از خرید نیاز به خدماتی نظیر نصب دستگاه ، تعویض فیلتر ، خدمات گارانتی و تامین قطعات اورجینال دارند.


*آدرس سایت و شماره تماس های ما:

https://abineco.ir تصفیه آب

02144741638

02144704559

09127122764


[ بازدید : 229 ]

خانه ویلایی به متراژ 87 متر در جاده چمخاله

چهارشنبه 19 بهمن 1401
12:32
QWh89

این ملک به متراژ 87 متر در جاده چمخاله قرار دارد. جاده چمخاله از یک طرف به ساحل چاف و چمخاله و از طرف دیگر به خیابان آزادی و مرکز شهر منتهی می شود. املاک آرمان


طراحی داخلی خانه به صورت دوبلکس است به صورتیکه دو اتاق خواب به همراه سرویس فرنگی در طبقه بالایی قرار دارد. هر دو اتاق خواب نورگیری مناسبی دارند و در یکی از اتاق ها کمد دیواری نصب شده است. کابینت های آشپزخانه از نوع ام دی اف و هود در آن نصب شده است. در قسمت ورودی خانه پارکینگ به صورت مسقف است و در قسمت پشتی، حیاط خلوت به همراه سرویس بهداشتی ایرانی قرار گرفته است.

قیمت ویلا در لنگرود

سایر امکانات این خانه ویلایی شامل موارد زیر است:


سند تک برگ

آیفون تصویری

پارکینگ اختصاصی

سرویس ایرانی و فرنگی

 


شعار ما آرمانی بیاندیشیم، آرمانی زندگی کنیم.


جزئیات

شناسه ملک: 6385                                                   مساحت ملک (مترمربع): 87 مترمربع 

اتاق ها: 2                                                                 قیمت کل (تومان): 1 میلیارد و 500 میلیون 

سال ساخت: 1392                                                       وضعیت: برای فروش


امکانات

آیفون تصویری 

اپن آشپزخانه 

داکت اسپلیت 

سرویس بهداشتی و حمام فرنگی 

هود

https://amlakarman.com/property-label/vast-land/

نمای ساختمان

سنگ


[ بازدید : 75 ]

چگونه روشهای آسان که میتوان یادگیری بهترین راه برای از دست دادن {پول |نقد} با بهترین ردیاب دریابیم

سه شنبه 11 بهمن 1401
17:33
QWh89


قابلیت نرم افزای جی پی اس خودرو در انواع مدلهای با قابلیت ردیابی آنلاین وجود دارد. این قابلیت و کارایی فوقالعاده ردیاب خودرو در بهترین دزدگیر ماشین نیز وجود ندارد. در این مقاله به صورت کامل شما را با کارایی ردیاب خودرو آشنا کردیم. همانطور که اشاره کردیم این منبع تغذیه ضعیف است و تا مدتی کوتاه می تواند از این برق باطری استفاده نماید. ردیاب خودرو مغناظیسی دارای باطری قوی است و همه مسیر های طی شده ی خودرو را برای شما ارسال می کند . اعلان هشدار در هنگام ضربه خوردن به ماشین ، سرقت ، جابه جایی و یا جدا شدن باطری از خودرو کاربرد دارد . در حالتهایی که دستگاه جی پی اس زیر آسمان صاف و هوای گرم باشد، استفاده میشود. به وسیله جی پی اس خودرو قادر خواهید بود در هر نقطه ای که می خواهید به وسیله اپ تلفن همراه خود خودرو را خاموش کنید. همچنین به وسیله این دستگاه می توانید خودرو خود را در هر نقطه ای بدون اجازه راننده خاموش کنید و به صورت مخفی مکالمات داخل خودرو در هر نقطه ای را شنود کنید.


در صورتی که ردیاب دیاگ از ماشین جدا شود، پیام هشدار برای مالک خودرو ارسال خواهد شد. ردیاب آهن ربایی از آن دسته ردیاب ها محسوب می شود که منحصرا برای استفاده در ردیابی خودرو طراحی نشده است و از آن می توان برای هر استفاده دیگری، بهره گیری نمود. امروزه تکنولوژی هم در زمینه خودروها هم روز به روز در حال پیشرفت است. زمانی که به دنبال بهترین ردیاب خودرو هستید، حتما به ویژگی ارسال هشدار آن توجه کنید. شاید این سوال برای شماهم پیش آمده که با وجود دزدگیر چه نیازی به ردیاب آکیتا هست؟ همراه آنها نقشه نصب نیز وجود دارد. مصرف کنندگان با نصب نرم افزار بر روی گوشی همراه خود و یا کامپیوتر و ورود به فضای نرم افزاری طراحی شده می توانند از انواع امکانات ردیابی آنلاین استفاده نمایند. دریافت هشدارهای امنیتی بر روی تلفن همراه تا چه حد برایتان اهمیت دارد؟ علاوه بر این این اشخاص به خوبی با مراحل راهاندازی و اتصال آن به سیستم برق خودرو آشنا هستند. عجله نکنید، اکثر شرکتهای فروش ردیاب ویژگیها و اطلاعات ردیابها را در سایت خود قرار میدهند، یا به صورت کاتالوگ به شما ارایه میدهند، سعی کنید این اطلاعات و ویژگیها را خوب و با دقت مطالعه کنید تا در نهایت بتوانید ردیابی دقیقا مطابق با خواسته خود تهیه کنید.


ردیابهای خودرو نیز مانند ردیابهای شخصی با داشتن دکمه SOS کمک بسیاری به شما در حفظ امنیت و سلامت سایر سرنشینان خودرو میکنند. در بیشتر مدل ها می توانید به مکالمه افرادی که خودرو شما را به سرقت برده اند گوش کنید، و از نقشه آن ها با اطلاع شوید. زیرا این اطمینان به شما داده شده است که در صورت نداشتن رضایت، میتوانید دستگاه را برگردانید. ردیابهایی که نیاز به سیمکشی دارند معمولاً از سه دسته برق اصلی، سوئیچ پله و اتصال به بدنه تشکیل میشوند. برای اطلاع دقیق از موقعیت مکانی اشیا یا افراد مانند سالمندان، کودکان، بازاریابها، کیف و یا حتی حیوانات خانگی کاربرد دارد. همچنین دقت مکانی ردیابها از نیم متر تا ۱۰ متر نیز متفاوت میباشد. قبل از اینکه بخواهید ردیاب را در مکانی مطمئن نصب کنید و سیمکشیهای آن را انجام دهید، بهتر است در اولین گام سیمکارت ردیاب را درون آن قرار دهید. برای نصب این ردیاب کافی است آن را در قسمت فندکی خودرو قرار دهید. 

https://ezp30.com/%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%db%b1%db%b0-%d9%85%d9%87%d9%85%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%84%d9%88%d8%a7%d8%b2%d9%85-%d8%ac%d8%a7%d9%86%d8%a8%db%8c-%d8%ae%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%88-%da%a9/


ردیابهای شارژی مانند ردیاب آهنربایی و ردیابهای فندکی به راحتی در هر قسمت از خودرو نصب میشوند و هیچگونه نیازی به منبع برق و سیمکشی ندارند. با استفاده از این جی پی اس هیچگونه نیازی به شارژ مجدد آن نخواهید داشت چراکه ردیاب سیمی با استفاده از برق ماشین انرژی مورد نیاز خود را برای همیشه تامین میکند. ما برای سهولت کار شما، لیستی از ۲۸ نمونه جی پی اس خودرو ارزان، محبوب و پرفروش را برای شما جمع آوری کرده ایم. همچنین نگرانی از بابت کار نکردن ردیاب در پارکینک و زیر سقف نداشته باشید هر جایی که سیم کارت آنتن بدهد، ردیاب هم کار میکند. ممکن است گاهی اوقات به دلایلی باتری خودرو از کار بیفتد یا سارقان برای این که بتوانند ردیاب را از کار بیاندازند، باتری خودرو را قطع کنند. این جمله در کنار حس خوبی که به شما منتقل میکند، معنایی عمق را در خود جای داده است. ردیاب سیمی، نیاز به نصب و دخالت در سیم کشی خودرو دارد. بعد از انتخاب بهترین ردیاب خودرو قیمت ارزان جی پی اس پارس، به نصابهای حرفه ای با تخصص چندین ساله در تهران وشهرستانها معرفی خواهین شد. 

https://ictnn.ir/ict/%d8%b1%d8%af%db%8c%d8%a7%d8%a8-%d8%ae%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%88-%d9%82%d9%81%d9%84-%d9%81%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%af%d8%b2%d8%af%da%af%db%8c%d8%b1.html


[ بازدید : 218 ]

آهنگ جدید سامان جلیلی به نام «عشق»

شنبه 1 بهمن 1401
9:41
QWh89

متن آهنگ عشق سامان جلیلی


ساده تر از من نبودو زده زیر هرچی بودو

رفتنو بهونه میکرد ولی مثل من نبودو

که بمونه باهام بسازه نذاره دلم ببازه

نموند تا دلم بتونه به بودن اون بنازه

 

من همه دار و ندار دلم این عشقهMusicdel | موزیکدل

دانلود آهنگ سامان جلیلی عشق | کامل + متن MP3 - موزیکدل

انقده خوبی که حتی نبودتم عشقه

زیر و رو کردی تو قلب منو با وجودت

حالا میخوای تو ازم بسازم با نبودت

تو این حسو کردی کمش

ای تو رفتی تا این شه تهش

میسوزم من با غم تو

وقتی میبوسمت پیراهنتو

 

من همه دار و ندار دلم این عشقه

انقده خوبی که حتی نبودتم عشقه

زیر و رو کردی تو قلب منو با وجودت

حالا میخوای تو ازم بسازم با نبودت



[ بازدید : 41 ]

تشک فنری

جمعه 30 دی 1401
18:48
QWh89

انتخاب بالش مناسب برای اطمینان از خواب خوب شبانه مهم است. با تشک مناسب، می توانید با وجود تمام خستگی هایی که برای حفظ یک زندگی سالم و شاد بسیار مهم است، یک خواب راحت داشته باشید. بنابراین اگر به دنبال تشک کامل هستید، این مقاله را بخوانید و قبل از خرید در مورد تشک های فنری بیشتر بدانید.


تشک فنری چیست؟

در ساده ترین مفهوم، تشکی است که از فنر ساخته شده است. تشک های فنر داخلی معمولاً دارای دو لایه هستند، یک "لایه راحتی" در بالا و یک "لایه پشتیبانی" در زیر. لایه زیرین شامل فنرهایی است که به عنوان کلاف تشک نیز شناخته می شود. تشک های فنری داخلی برای کسانی که می خواهند کاملاً در تشک فرو بروند بهترین هستند. تشک های Innerspring از طریق توزیع صحیح وزن و تسکین مفاصل و ماهیچه ها از هر وضعیت خوابیدن پشتیبانی می کنند.


انواع تشک فنری

قبل از خرید تشک فنری بهتر است با انواع تشک های فنری که در دسترس شماست آشنا شوید.


یک تشک فنری متصل حاوی سیم هایی است که به صورت سیم پیچی شده و از داخل تشک عبور می کنند. سیم نیز در اطراف لبه تشک قرار می گیرد تا شکل تشک را حفظ کند و ساختار را مشخص کند. همچنین کناره های تشک با دستگاه دوخته می شود. این سه عنصر به این معنی است که تشک بسیار سبک است و به راحتی هر چند ماه یکبار چرخانده و جابجا می شود. مهم ترین مزیت این حصیرها سبک بودن آنهاست و مهم ترین مشکل اتصال سیم هاست که اگر یکی از سیم ها سیم های دیگر را هم پاره کند. همچنین به دلیل سبک بودن برای کسانی که مشکل کمر دارند چندان مناسب نیست.


تشک فنری مجزا

تشک های فنری مجزا یکی از پرطرفدارترین تشک های امروزی هستند، یک نسخه ابتکاری از تشک های فنری جفت شده. فنر مارپیچ مجزا تا 2000 رشته مجزا دارد که بر خلاف سیم پیچ، می توانند مستقل از یکدیگر حرکت کنند. فنرها در جیب های پارچه ای جداگانه دوخته می شوند، سپس تشک با مواد آلی و مصنوعی پر می شود. این نوع تشک برای افرادی که نیاز به جابجایی در هنگام خواب دارند، تشک مناسبی است زیرا فنرها به دلیل فنرهای مجزا تکان نمی‌خورند. همچنین برای افرادی که از مشکلات کمر رنج می برند گزینه مناسبی خواهد بود. مهم، با جدا شدن فنرها در کیف، وزن تشک کمی افزایش می یابد.


هر فردی عادات خواب متفاوتی دارد و بنابراین در انتخاب تشک، ترجیحات منحصر به فردی دارد. به همین دلیل است که بهتر است مزایای تشک فنری را با ترجیحات خواب خود مطابقت دهید تا مطمئن شوید که تشک برای شما مناسب است.

برای همه مناسب است

به خصوص تشک فنری متحرک برای بسیاری از افراد مناسب است.


انواع راحتی را فراهم می کند

تشک های فنری دارای فنرهای مختلفی هستند تا اطمینان حاصل کنند که سطح راحتی مناسبی را که نیازهای شما را برآورده می کند، پیدا می کنید. تشک های فنری در فنرهای نرم، متوسط ​​و سفت موجود هستند، به این معنی که می توانید نوع کشش را بر اساس واکنش بدن خود به الگوهای مختلف انتخاب کنید.


صرفه جویی در پول

در مقایسه با مموری فوم یا تشک های هیبریدی، تشک های فنری از نظر قیمت بسیار مناسب هستند. اگر به درستی نگهداری شود، این نوع تشک دوام و ماندگاری بالایی دارد، به این معنی که برای سال‌های آینده خواب خوبی خواهید داشت.


دستکاری آسان

تشک های فنری که به درستی نگهداری شوند، سال ها دوام خواهند داشت. نگهداری و مراقبت از آنها نسبت به انواع دیگر تشک ها آسان است. به خصوص که به راحتی می توانید تشک را به طرف دیگر برگردانید. چرخاندن تشک به آن اجازه می دهد شکل خود را حفظ کند، ساییدگی و پارگی را کاهش دهد و طول عمر خود را افزایش دهد.


تنظیم دمای بدن

تشک های تابستانی قابل تنفس هستند و جریان طبیعی گرما را بین بدن و تشک ایجاد می کنند. بنابراین دمای بدن شما بیش از حد معمول افزایش نمی یابد.


نکات مهم هنگام خرید تشک فنری

خرید تشک می تواند گیج کننده باشد. تصمیم گیری اینکه کدام تشک برای شما بهترین است یک انتخاب کاملاً شخصی است، اما چند سوال مهم وجود دارد که به شما کمک می کند تا انتخاب های خود را محدود کنید.


نرخ بهار

به طور کلی هر چه فنر بیشتر باشد، خواب بهتری خواهید داشت. هنگام خرید تشک فنری، هر چه فنر بیشتر باشد، حمایت بیشتری از تشک خواهید داشت. این بدان معناست که کمتر می خوابید و احساس آرامش بیشتری خواهید کرد.


عزم

ضخامت سیم مورد استفاده برای سیم پیچ ها بر استحکام تشک تأثیر می گذارد. با این حال، نیازی به نگرانی در مورد آن وجود ندارد. اکثر تولید کنندگان استحکام تشک را ارائه می دهند. درجه 1 نرم ترین و درجه 10 سفت ترین تشک است. یک تشک فنری مجزا یا محصور برای متعادل کردن توزیع وزن و فشرده سازی بدن برای حفظ سلامت ستون فقرات طراحی شده است.


چیزهای سطح بالا

در حالی که تعداد و اندازه کویل ها عامل راحتی و پشتیبانی تشک شما است، مواد لایه رویی نیز باید در نظر گرفته شود. هنگام خرید تشک فنری، لایه های نرم تری را برای راحتی بیشتر انتخاب کنید. توصیه می کنیم به دنبال تشکی با لایه رویی مموری فوم یا ژل باشید.


قیمت تشک فنری

قیمت تشک های فنری بسیار متفاوت است. از ارزان به گران تولید می کنند و می فروشند. تشک های فنری مجزا معمولاً گران تر از تشک های جمع و جور هستند زیرا پشتیبانی بهتری دارند. اندازه تشک، ابعاد تشک، مواد فنر و پارچه همگی می توانند بر قیمت تشک تأثیر بگذارند. ویژگی این تشک قابلیت تنفس آن است. تفاوت های جزئی بین تشک های مختلف وجود دارد. صرف نظر از اینکه کلاف ها جدا قرار می گیرند و فاصله بین کویل ها کافی است یا خیر، تشک با کیفیت معمولا قیمت بالاتری دارد. تشک به طور طبیعی با فرم بدن شما مطابقت دارد و خواب راحت را فراهم می کند.


آخرین کلمه

انواع فنر جعبه ای و انواع دیگر تشک ها موجود است، بنابراین با انتخاب تشک مناسب می توانید خواب خوبی داشته باشید. نکته مهم در انتخاب تشک میزان راحتی است که باید به آن توجه کرد. تشک های فنری در دو نوع مجزا و متصل می توانند بهترین انتخاب برای همه باشند. با توجه به قیمت تشک فنری می توان از این تشک سالیان سال بدون هیچ آسیبی استفاده کرد. https://tanilchoob.com/the-best-mattress-for-lumbar-disc/ 


[ بازدید : 39 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نصیر است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]