معرفی دیتا سنتر هتزنر آلمان

چهارشنبه 9 آذر 1401
15:21
QWh89


هر وقت نام دیتا سنتر را می شنویم، به یاد ساختمان های بزرگ ، ژنراتور های پر سر و صدا و UPS  های بزرگ ارتباطات گیگابیتی فیبر نوری می افتیم. به طور کلی، دیتا سنتر محل جای گیری سرور هایی است که سرور اختصاصی و یا Colocation  سخت افزار را اجاره می دهند و از اطلاعات شما با حداکثر سرعت و امنیت میزبانی می کنند.‌ به سبب این که دیتا سنتر ها پیش نیاز خیلی از سرویس های میزبانی وب هستند لازم است که بهترین مورد را انتخاب کنید.

قطعا خیلی از فعالین این حوزه، دیتا سنتر هتزنر Hetzner  آلمان را می شناسد و با سوابق آن تا حدودی آشنایی دارند. دیتا سنتر هتزنر آلمان دارای کیفیت پورت و شبکه بسیار بالایی است و پینگ آن در ایران قابل قبول است . کیفیت خوب و قیمت بسیار مناسب سرور های هتزنر باعث شده خیلی از مشتریان ایرانی اقدام به خرید از این دیتا سنتر کنند.


دیتا سنتر هتزنر آلمان دارای کیفیت پورت و شبکه خیلی زیادی است. نوع ساختار شبکه هتزنر و اینترنت ایران نسبت به این دیتا سنتر باعث شده است تا سرعت پینگ بسیاری از کاربران ایرانی نسبت به دیتا سنتر های دیگر بسیار بهتر باشد. دو ویژگی مهم برای انتخاب سرور های اختصاصی هتزنر، ارتباطات اینترنتی با بیشترین حد ثبات و میزان ارائه خدمات مناسب است. شرکت هتزنر آلمان را در دو سطح ملی (آلمان) و بین الملل مخلوطی از موارد زیر را مطرح نموده است که باعث جذب کاربران ایرانی شده است:

الف. تکنولوژی پایدار

ب. هزینه سرویس جذاب

ج. انعطاف پذیری


تاریخچه دیتا سنتر هتزنر:

دیتا سنتر هتزنر آلمان  فعالیت خود را از سال هزار و نهصد و نود و هفت میلادی در آلمان و با عنوان Hetzner Online Services  که بر اساس نام بنیان گذار خود یعنی مارتین هتزنر است، شروع نمود. سپس طی سال های دو هزار میلادی تا دو هزار و پانزده میلادی این شرکت تحت شرایط حقوقی AG (“Aktiengesellschaft”)   فعالیت نمود اما در سال دو هزار و پانزده میلادی، وضعیت قانونی اش به GmbH  تغییر یافت.

“هتزنر آنلاین” سه محل برای مرکز داده در شهر های “نورنبرگ” و “فالکن اشتاین “در آلمان و “هلسینکی” در فنلاند دارد. یکی از پروژه هایی که شرکت “هتزنر آنلاین” در آن سرمایه گذاری کرده است، پروژه Cinia C-Lion است. این پروژه هلسینکی و روستوک را به آلمان به وسیله ی کابل فیبر نوری زیر دریایی هزار و صد کیلومتری وصل کرده است. همچنین این کابل با سرعت خیلی زیادی، دیتا سنتر هتزنر در آلمان و دیتا سنتر در فنلاند ( دیتا سنتری که در حال ساخت است ) را به هم وصل می کند.

در سال دو هزار و هفده میلادی بود که “هتزنر آنلاین” جشن بیست سالگیش در پارک مرکز داده خود ( فالکن اشتاین ) برگزار نمود. دفتر مرکزی این دیتا سنتر در شهر ” گونتس هاوزن” آلمان است.

معرفی خدمات هتزنر:

خدمات این دیتا سنتر به این شرح هستند:


خدمات میزبانی وب (هاستینگ): از جمله خدمات این شرکت دیتا سنتر میزبانی از سایت‌ های اینترنتی مختلف به طور جدا جدا است. این خدمت شامل موارد زیر است:

الف. یک پنل برای انجام تنظیمات هاست

ب. تنظیمات نرم افزار های میزبانی


خدمات سرور اختصاصی ( Dedicated Server  ): از دیگر خدمات این دیتا سنتر، سرور اختصاصی است که در ایران رَهام تکنولوژی نماینده این دیتا سنتر است و از طریق آن می توان سرور های اختصاصی PX، Haswell  و Skylake  را تهیه کرد.


خدمات سرور مجازی ( VServer ): سرورهای مجازی VServer  نیز یکی دیگر از خدمات این دیتا سنتر است که در آن منابع یک سخت ‌افزار در هسته‌ ی سیستم ‌عامل آن بین چند کاربر تقسیم می گردد.


خدمات میزبانی سرور ( Colocation  ): در این دیتا سنتر نیز امکان این نوع میزبانی سخت ‌افزار وجود دارد.


خدمات ثبت دامنه : این دیتا سنتر مجوز ثبت نام دامنه سازگار با ICANN را دارد که با آن قادر به ثبت دامنه های .de  و .at   و .com  ،  .net   و .org  و سایر پسوند ها هستید.


[ بازدید : 31 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نصیر است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]