بهترین معاملات خریدی که باید بدانید را بررسی کنید

يکشنبه 20 آذر 1401
11:00
QWh89

ساخت بک لینک قبلا راهی برای افزایش رتبه شما بود، اما اکنون یکی از راه های کاهش رتبه است. اگر می خواهید دلیل این تغییر را بدانید، تا انتهای این مقاله گردآوری شده از وب سایت نشنت را دنبال کنید.

بک لینک های انبوه چه نوع بک لینک هایی هستند؟

بک لینک انبوه یعنی ایجاد تعداد زیادی بک لینک (این تعداد عدد ثابت و نسبی نیست) برای وب سایت شما در مدت زمان بسیار کوتاه و به صورت خودجوش. این کار را می توان به صورت دستی و همچنین رباتیک و خودکار انجام داد.

چگونه بک لینک های بزرگ روی وب سایت ها تاثیر می گذارند؟

در گذشته، داشتن بک لینک های زیاد به طور چشمگیری باعث افزایش رتبه سایت می شد، اما اکنون نه، و اغلب، اگر نه، نتایج مثبتی به همراه ندارد. دلیلش را بعدا به جز در شرایط خاص به شما خواهیم گفت.

انواع پشتیبان گیری انبوه

بک لینک های گروهی را می توان به صورت دستی و خودکار ایجاد کرد.

بک لینک در سطح سایت (در سطح سایت)

اگر از یک سایت بزرگ بک لینک بخرید، در مدت زمان کوتاهی بک لینک های زیادی از سایت خود دریافت خواهید کرد. این روش به روش دستی ساخت پیوندهای انبوه نیز معروف است.

بک لینک ها را به صورت انبوه از برنامه خود خریداری کنید

بک لینک ربات انبوه

شما احتمالاً همه چیز را در مورد بک لینک های ربات می دانید. به عنوان مثال، اگر از نرم افزار لینک بیلدینگ برای ایجاد تعداد زیادی بک لینک به وب سایت خود در مدت زمان کوتاهی استفاده کنید، همچنان لینک های بزرگتر و بزرگ تری خواهید ساخت، اما این بار به صورت خودکار و هر بار به صورت رباتیک. دو چیز خطرناک است. ممکن است تعجب کنید: اکنون که این اتفاق می افتد، رقبا به راحتی می توانند به سایت ما آسیب بزنند. بله، اما راه حلی وجود دارد. به عنوان مثال، می‌توانید از ابزاری استفاده کنید که بک‌لینک‌های سوءاستفاده‌کننده را نادیده می‌گیرد تا لینک‌های با کیفیت پایین را از تأثیر منفی بر وب‌سایتتان محروم کند (به عنوان مثال، می‌توانید لینک‌های اسپم را رد کنید تا نتوانید آسیب بیشتری نسبت به رقبای خود وارد کنید).

بیشتر بخوانید: زندانیان تگزاس به عنوان تابوت برای مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا عمل می کنند / عکس

اگر از نرم افزار لینک سازی استفاده می کنید و مستقیماً به سایت خود بک لینک می سازید، باید بدانید که یک قدم به پنالتی شدن نزدیک شده اید. این بدان معنا نیست که نرم افزار لینک بیلدینگ بی فایده است. در عوض، شما باید ترفندهای آنها را یاد بگیرید و بعداً آنها را به کار ببرید. پس سعی کنید قبل از آشنایی با آنها به دقت از آنها استفاده کنید. نحوه استفاده از نرم افزار لینک بیلدینگ در خدمات مشاوره سئو را نشان دهید.

چه زمانی لینک های کلیدی مناسب هستند؟

معمولاً بک لینک های انبوه را نمی توان در سئو وب سایت های تازه ایجاد شده در نظر گرفت. اگر اکنون وب سایت خود را راه اندازی کنید و گوگل اعتماد نسبتا کمی به شما داشته باشد، رفتار نادرست شما تأثیر بسیار ناخوشایند و غیرقابل برگشتی روی وب سایت خواهد داشت. یکی از آنها ایجاد بک لینک های عظیم به وب سایت های تازه ایجاد شده است. تعداد بک لینک های چنین وب سایتی کاملا غیر طبیعی است زیرا جریان جدیدی برای آن ها در فضای مجازی ایجاد نشده است.

اما باید بدانیم که آیا این بک لینک ها طبیعی هستند یا خیر. سایت های ثبت نام یارانه یا مسکن یا کنکور را به خاطر دارید؟ یا حتی وب سایت های مشابه! سوال اینجاست که نه تنها سایت های خبری در مدت کوتاهی به این سایت ها لینک می دهند تا بک لینک بالا ایجاد کنند و جریمه نشوند، بلکه به رتبه 1 هم می رسند. این اتفاق چگونه می افتد؟ مگه نگفتیم بک لینک های انبوه مضر هستند؟ دلیل آن این است که این صفحات قابل اعتماد هستند و دارای بک لینک های عظیم هستند، یک جریان بسیار طبیعی در اینترنت وجود دارد که هوش مصنوعی گوگل را به طور کامل تشخیص می دهد و اگر این جریان مصنوعی و غیرعادی باشد، به راحتی می توان تشخیص داد که نتیجه آن فقط یک است. پنالتی گوگل بنابراین، هنگام خرید بک لینک خود به این موارد توجه کافی داشته باشید.

بیشتر بخوانید: کلمات پنهان شده در تصویر را پیدا کنید (3)

سعی کنید بک لینک های زیادی ایجاد نکنید

فراموش نکنید که بک لینک ها همه چیز نیستند. هر وب سایتی که به طور طبیعی به چندین وب سایت به طور همزمان ارتقا یابد، ترافیک طبیعی به سمت آن در وب جریان می یابد و این جریان به قدری طبیعی است که بک لینک های عظیم آنها نه تنها غیر طبیعی هستند، بلکه اهمیت این سایت را تأیید می کنند. می تواند رتبه و وضعیت سئو آن صفحه را بهبود بخشد. بنابراین، قبل از ایجاد لینک های ورودی (لینک های ورودی رایگان یا پولی یا لینک های ورودی گروهی یا محدود) و تعداد آنها، به مواردی مانند طول عمر وب سایت، تعداد لینک های ورودی از وب سایت قبلی و فعالیت فکر کنید. توجه کنید. در طول سئو، این جزئیات برای بهبود پروژه سئو بسیار موثر است.

آیا خرید بک لینک زیاد بهتر نیست؟

اگر به بسته های لینک بیلدینگ در صفحه سایت خرید رپورتاژ آگهی (https://neshoonet.ir) دقت کرده باشید، تمامی پکیج ها دارای زمان ساخت مشخصی هستند. یعنی همه منابع به تدریج ایجاد می شوند و این ایجاد تدریجی آنها را طبیعی می کند. البته قسمت ساختمان انتقالی برای آرماتور ساخته شده در لایه های 2 و بالاتر است. در این صورت ایجاد بک لینک گروهی در لایه دوم و بعدی با در نظر گرفتن شرایط سایت و تدوین استراتژی مجاز است. اگر از معایب بک لینک Enubeh صحبت کنیم، منظور لایه اصلی لینک بیلدینگ است. حتما به این نکته توجه کافی داشته باشید.

بیشتر بخوانید: یونیفرم پلیس برای کودکان با الگوهای کودکانه

از مشاور سئو خود کمک بگیرید

https://robeka.ir/%D8%AA%D9%88%D8%B5%DB%8C%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%86%D8%B4%D9%88%D9%86%D8%AA-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%DA%A9-%D9%84%DB%8C%D9%86%DA%A9-%D8%A7%D9%86%D8%A8%D9%88%D9%87/

اگر باز هم شک دارید و نمی دانید چگونه روی سایت خود کار کنید، مشاور سئو نشون نت (https://neshoonet.ir/market/seo-consulting/) مشاوره و توصیه ها و توسعه لازم را ارائه می دهد. استراتژی ساخت لینک در سئو خارجی در این زمینه به شما پیشنهاد می دهد و در صورت تمایل می توانید از این روش ها استفاده کنید و سایت خود را توسعه دهید.

در صورت تمایل به اطلاعات بیشتر در این مورد به صفحه ساخت بک لینک انبوه (https://neshoonet.ir/bulk-backlinks/) مراجعه کنید و یا با شماره 01391012617 یا 09114934623 تماس بگیرید.


[ بازدید : 31 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نصیر است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]