هر چند وقت یکبار باید از پاک کننده های حرفه ای صورت استفاده کرد؟

جمعه 16 دی 1401
10:38
QWh89

برای داشتن پوستی درخشان باید به خوبی از پوست خود مراقبت کنید. پاکسازی یکبار در زندگی برای شاد کردن پوست شما کافی نیست. بهترین راه برای حفظ سلامت و تمیزی پوستتان از طریق روتین مراقبت از پوست در منزل و تغذیه مناسب است. 


عواملی که باید در نظر گرفته شوند

افراد به دلایل زیادی قصد دارند صورت خود را تمیز کنند: برخی می خواهند ظاهری جوان داشته باشند، برخی دیگر می خواهند از آکنه جلوگیری کنند. تصمیم بگیرید که اهداف مراقبت از پوست شما چیست و به چه چیزی می خواهید برسید.


اهداف مراقبت از پوست

بهترین راه برای ایجاد یک برنامه مراقبت از پوست، همکاری با یک متخصص زیبایی از سنین پایین است. با گذشت زمان، متخصص زیبایی به شما کمک می کند تا محصولاتی را پیدا کنید که با پوست شما سازگاری بیشتری دارند.

با افزایش سن، روتین مراقبت از پوست شما باید تغییر کند. به عنوان مثال، آسیب های ناشی از نور خورشید، سیگار کشیدن و سایر عوامل تاثیر بیشتری بر پوست شما دارند. متخصص مراقبت های بهداشتی شما می داند که چگونه این تغییرات را ایجاد کند. دکتر حبشی


رنگ پوست شما

مهمترین چیز در مورد نحوه برنامه ریزی برای پاکسازی، نوع پوست شما است. اگر پوست چرب یا مستعد آکنه دارید، باید با دقت بیشتری برنامه ریزی کنید.

پوست هایی که منافذ بسته، لکه های تیره و آکنه دارند باید هر ماه تمیز شوند. اما ویزیت های ماهانه فقط برای پوست های حساس و آکنه نیست. حتی افرادی که پوست روشن دارند می توانند هر ماه از پوست خود مراقبت کنند.


درمان های خاص

بسته به مشکلات پوستی شما، ممکن است لازم باشد دفعات درمان های زیبایی خود را افزایش دهید. به عنوان مثال، لایه برداری مکرر ممکن است ضروری باشد، در این صورت ممکن است بیش از یک بار در ماه مراجعه کنید.


سرعت جوانسازی

هر چه جوانتر باشید، کمتر نیاز به تمیز کردن صورت خود دارید. این به این دلیل است که پوست جوان سریعتر از پوست مسن تر بهبود می یابد. اما اگر پوست مشکل دار دارید، تمیز کردن صورتتان حتی زمانی که جوان هستید اغلب مفید است. اما با افزایش سن، زیبایی‌شناس باید شما را در روال مراقبت از پوست راهنمایی کند.


توصیه های عمومی

یک توصیه کلی این است که صورت خود را هر سه هفته یا یک بار در ماه تمیز کنید. این سلامت پوست شماست. پس از سه تا چهار هفته، سلول های پوست شما رشد خواهند کرد. یک پاک کننده صورت به این روند کمک می کند و پوست شما را صاف نگه می دارد.


پوست مستعد آکنه

اگر پوست مستعد آکنه دارید، بهتر است هر دو هفته یکبار با ظاهر شدن جوش به متخصص پوست مراجعه کنید. با بهبودی پوست، می توانید زمان بیشتری بین ویزیت ها بگذارید.


افراد پر مشغله

اگر زندگی مانع از انجام هر ماه صورت شما می شود، حداقل یک بار در هر فصل این کار را انجام دهید. فصول گرم باعث آسیب پوست در اثر نور خورشید می شود، در حالی که فصول سرد باعث خشکی پوست می شود. برنامه ریزی صورت برای هر فصل تضمین می کند که پوست شما تحت تأثیر تغییرات آب و هوا قرار نمی گیرد.


تمیز کردن مداوم

شما باید از روال مراقبت از پوست توصیه شده توسط متخصص زیبایی پیروی کنید.

تمیز کردن بیشتر از یک بار در هر دو هفته می تواند مضر باشد. به همین دلیل مهم است که توصیه های متخصص پوست خود را دنبال کنید.


نظافت حرفه ای در مقابل نظافت منزل

اگرچه روش هایی برای تمیز کردن صورت در خانه وجود دارد که می توانید از آنها لذت ببرید، اما آنها با تمیز کردن حرفه ای مقایسه نمی شوند. بهترین آموزشگاه پاکسازی پوست در تهران

به عنوان مثال، همیشه آرایش را از روی صورت خود پاک کنید. صبح یا قبل از خواب صورت خود را به خوبی تمیز کنید. غلتک های جید و درمارولر ابزارهای خوبی برای استفاده در خانه هستند.

بنابراین، بهترین راه برای فهمیدن اینکه چند وقت یکبار باید لایه برداری کنید این است که با یک متخصص زیبایی حرفه ای صحبت کنید که می تواند یک روال مراقبت از پوست را برای شما تنظیم کند.


[ بازدید : 31 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نصیر است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]