نمایندگی اینترپمپ interpump

چهارشنبه 17 فروردين 1401
17:43
QWh89

اگر در انتخاب پمپ دچار سردرگمی شده اید می توانید با مشاوران و مهندسین اشپک تماس بگیرید و با طرح سوالات و درخواست مشاوره و راهنمایی از آن ها خرید پمپ را با خیال آسوده انجام دهید. اگر شما تجربه و شناخت کافی نسبت تجهیزات کارواش صنعتی ندارید می توانید با یک فرد با تجربه و قابل اعتماد مشورت کرده تا شما را در خرید این تجهیزات کمک و راهنمایی کند. ما به شما ثابت میکنیم که استفاده از خدمات کارواش سیار از همه جهت به نفع شماست.. همانگونه که میدانید آب یکی از مهمترین عناصر در دنیا به حساب میآید و در زمانه کنونی ما با گرم شدن زمین اغلب مناطق جهان درگیر کمبود آب هستند. خوب ما به شما حق میدهیم وقت ندارید که ساعتی را در صف شستشوی ماشین در کارواش بگذرانید و از کار و زندگیتان بگذرید. این دستگاه می تواند به شما کمک کند تا زمان مناسب آبیاری را فراموش نکنید. برای پاسخ به این سوال، باید بدانیم که این دستگاه بسیار مهم است و شما میتوانید با استفاده از این دستگاه عملکرد کلی دستگاه را تا حد زیادی افزایش دهید. اگر در محوطه کار یا زندگی شما کارواش باشد. فروشگاه تجهیزات صنعتی و کشاورزی آب نیرو از جمله فروشگاههای بزرگ و معتبر ایرانیست که بهترین برندهای پمپ آب را در ابعاد مختلف و کیفیت عالی در ویترین فروشگاهی خود قرار داده است تا شما به راحتی بتوانید دستگاههای مورد نیاز خود را از این فروشگاه تهیه نمایید.

نیروی پمپ واتر جت صنعتی توسط موتور دستگاه تامین می شود از آنجایی که این نیرو الکتریکی است منبع تغذیه موتور، پریز برق می باشد. پمپ کارواش تک فاز صنعتی مناسب مکان هایی است که برق سه فاز ندارند. این مدل پمپ به دلیل استفاده از برق برای تولید قدرت، دارای سر و صدای کمتری می باشد. گیاهان سالم مشکلات کمتری با آفات و بیماریها دارند. اگر مواد شوینده قبل از پمپ با آب ترکیب شوند، قطعا پمپ دارای طول عمر کمتری نسبت به کارکرد تنها با آب می باشد. از آنجاییکه آب در اکثر نقاط ایران دارای املاح معدنی میباشد برای جلوگیری از بروز این مشکل استفاده از دستگاه سختیگیر قبل از ورودی آب به دستگاه توصیه میشود. پمپ اینتر در ایران بسیار خوش نام است که البته مشابه فیک برای آن زیاد وجود دارد. دستگاه های پمپ کارواش صنعتی دارای اجزای گوناگونی می باشد که هر بخش وظیفه خاصی را بر عهده دارد. که پرداخت انعام از جانب مشتری را یک وظیفه میدانند. بعد از عبور آب از فیلتر دستگاه وارد پمپ کارواش صنعتی می شود این پمپ توسط نیرویی که از موتور دریافت می کند وظیفه تنظیم فشار پاششی اب را دارد.

آب خروجی از پمپ دستگاه توسط شلنگی با بافت فولاد به تفنگی دستگاه منتقل می شود این شلنگ به دلیل استحکام بسیار بالایی که دارد در مقابل فشار های آب خروجی و گرمای بسیار بالای آب مقاوم می باشد. در این دستگاه نظافت صنعتی به منظور جلوگیری از آسیب به پمپ به دلیل حرارت بالای آب، آبگرم پس از پمپ تعبیه می گردد. به همین دلیل در ادامه مختصری از کارکرد قسمت های مختلف دستگاه شرح داده شده اند. آب توسط شلنگ به داخل تفنگی دستگاه انتقال داده می شود. پمپ تعبیه شده داخل هردستگاه تولیدکننده بخار باید دارای ورودی آب باشد. برای معرفی این تجهیزات کارواش بخار لازم است عملکرد کارواش بخار تا حدی بررسی شود. بعد از لنس نازل های مختلفی قرار می دهند تا شکل آب به صورت های گوناگون به منظور استفاده های خاص تغییر کند و باعث عملکرد بهتر آب پاششی شود. نظافت در این روش بدون استفاده از مواد شوینده نیز به خوبی صورت می گیرد؛ این در حالی است که استفاده از مواد شوینده در واتر جت ها به منظور شستشو و نظافت بهتر میسر می باشد. از واتر جت صنعتی به منظور افزایش سرعت شستشو و بالا بردن راندمان کاری نیز استفاده می شود.

از آنجایی که پمپ آب را با قدرت مکش بالا به دستگاه وارد میکند ممکن است در آب ورودی باعث شود که حباب هوا بوجود بیاید به مرور این حباب ها یک فضای خلاء در محل تغذیه آب دستگاه ایجاد میکنند و باعث از کار افتادن دستگاه میشوند. افزایش دما در عرض گلخانه کنترل شده، و این امکان بوجود می آید که به دمای خنک تری دست یافت. با بکار بردن تایمر آبیاری به مقدار لازم به گیاه آب داده می شود و گیاه کاشته شده، دچار بیش آبی و کم آبی نمی شود. ضمن آنکه از هر نوع مواد شوینده ای نیز نمی توان استفاده نمود چرا که باعث صدمه زدن به پمپ دستگاه می شود. این مورد معمولا برای زمان هایی کاربرد دارد که فرد نمی تواند برای آبیاری در هر مکان حضور داشته باشد. چرا که در فصل تابستان معمولا هوا گرم است و فرایند بخار شدن به حداکثر میزان خود میرسد.

منبع


[ بازدید : 58 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نصیر است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]