اطلاعات مهم در مورد استخدام ماما

پنجشنبه 1 تير 1402
22:04
QWh89


اگر به دلیل مشغله کاری و یا دلایل دیگر تصمیم به استخدام پرستار کودک در منزل گرفته اید، باید به نکات مهم و ضروری در این مورد توجه کنید تا زمانی که در خانه نیستید نگران چیزی نباشید. . . برای این منظور نکاتی در این مقاله گردآوری شده است که عبارتند از:

لیستی از اطلاعات ضروری خود تهیه کنید و آن را در مکانی مانند کنار گوشی که قابل مشاهده است نصب کنید. در این لیست حتما شماره تلفن موجود را بنویسید تا در صورت لزوم پرستار بلافاصله با شما تماس بگیرد. پیشنهاد می شود برای این منظور یک شماره تلفن پشتیبان در نظر بگیرید، مثلاً شماره تلفن دوست، آشنا یا همسایه؛ سپس به پرستار کودک توضیح دهید که در صورت بروز مشکل باید فوراً با شما تماس بگیرد و در صورت عدم امکان ارتباط با شماره های جایگزین تماس گرفته و از آنها کمک بخواهد.

اگر فرزند شما از بیماری خاصی رنج می برد، از او بخواهید قبل از تماس با شما با مرکز پزشکی تماس بگیرد. با این کار خطر را تا حد زیادی کاهش می دهید. پرستار باید به خوبی بداند که سلامت کودک اولویت اول است و به هیچ وجه نباید ریسک کند.

صبور باشید، یک فرم شخصی برای فرزندتان تهیه کنید و تمام اطلاعات لازم در مورد کودک و عادات او را بنویسید. اگر کودک بیمار است، از اقدامات احتیاطی غذایی و دارویی او یادداشت کامل داشته باشید و آن را به پرستار نشان دهید. به یاد داشته باشید که یک توضیح مختصر را می توان فراموش کرد، پس حتما موارد مهم را به صورت مکتوب به پرستار برسانید.

اگر کودک شما دارو مصرف می کند، حتماً برای پرستار نوزاد توضیح دهید که دارو را در کجا باید نگه دارد و دستورالعمل مصرف آن را توضیح دهید و از کودک بخواهید پس از دادن دارو آن را یادداشت کند تا از میزان مصرف داروی کودک خود مطلع شوید. .

بیمه درمانی خود را با پرستار کودک در میان بگذارید و همیشه دفترچه بیمه را در محل مشخصی نگه دارید تا در صورت نیاز پرستار بتواند بلافاصله آن را دریافت کند.

روز اولی که پرستار بچه به خانه شما می آید، بهتر است تمام خانه را به او نشان دهید تا در صورت خطر، مراقب مناطق مختلف خانه باشد. به آنها نشان دهید که کیت های کمک های اولیه در کجا نگهداری می شوند و به آنها کمک کنید تا بفهمند فیوزهای برق، تلفن، چراغ ها و غیره کجا هستند.

اگر مدت زیادی است، مثلاً بیش از 24 ساعت به خانه نمی آیید، حتماً به فردی که به آن اعتماد دارید، مانند یکی از اقوام، دوستان و غیره بگویید که به خانه شما برود و از شغل پرستار بچه مراقبت کند.

برخی از وسایل خانه را که نوزاد باید در غیاب شما استفاده کند، مانند وسایل آشپزخانه یا سیستم هشدار را به او نشان دهید و نحوه استفاده از آنها را به او آموزش دهید. به علاوه، می‌تواند به دستگاه‌هایی که از آن استفاده نمی‌کنند هشدار دهد.

نکات ایمنی برای حمام کردن نوزاد را به پرستار یادآوری کنید.

مراجعه به سایت:  https://avalsafiresalamat.com/پرستار-کودک/


[ بازدید : 146 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نصیر است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]