شرایط و مزایای مهاجرت به قبرس

چهارشنبه 18 مرداد 1402
16:26
QWh89


مهاجرت به قبرس شمالی یکی از بهترین گزینه ها برای ایرانیانی است که می خواهند به صورت عادی و بدون نیاز به سرمایه زیاد مهاجرت کنند. شرایط اقتصادی، فرهنگی و رفاه اجتماعی این کشور، قبرس شمالی را به مقصدی ایده آل برای مهاجرت تبدیل کرده است. دانستن شرایط اقامت و مهاجرت در قبرس شمالی به شما کمک می کند تا بهترین روش مهاجرت را انتخاب کنید و مطمئن شوید که در مسیر خوبی برای اخذ شهروندی قبرس شمالی هستید.

تاریخ قبرس شمالی

قبرس شمالی قسمت شمالی قبرس تحت کنترل ترکیه است. به همین دلیل به آن قبرس ترکی نیز می گویند. موقعیت آن در شرق دریای مدیترانه است، گاهی جزو کشورهای آسیایی و گاهی جزو کشورهای اروپایی است. البته به دلایل سیاسی بسیاری از کشورهای اروپایی آن را بخشی از ترکیه می دانند و  مهاجرت به قبرس شمالی با یورومای  را به عنوان یک کشور مستقل به رسمیت نمی شناسند، بنابراین این کشور عضو اتحادیه اروپا نیست.

روش های اخذ اقامت در قبرس شمالی

قبرس شمالی کشوری مناسب برای مهاجرت است و راه های مختلفی برای اخذ اقامت وجود دارد. در ادامه به بررسی شرایط اقامت و مهاجرت در قبرس شمالی با رویکردهای مختلف می پردازیم.

حرکت به قبرس شمالی

مهاجرت کاری به قبرس شمالی

سرمایه گذاری و اقامت در قبرس شمالی

حرکت به قبرس شمالی برای عروسی

زندگی در قبرس با خرید ملک

اقامت در قبرس شمالی از طریق ثبت شرکت

مهاجرت تحصیلی به قبرس شمالی

همه ما در مورد دانشگاه های اروپایی و آمریکایی شنیده ایم و بارها تشویق شده ایم که در یکی از آنها برای خود یا نزدیکان خود ثبت نام کنیم.

اما شما باید قبرس شمالی را بشناسید

همچنین دارای سه دانشگاه دولتی و پنج دانشگاه خصوصی است که از نظر علمی بسیار پیشرفته هستند.

مزیت دانشگاه های این کشور این است که برای هزینه دانشجویی در قبرس شمالی یورومای در آن ها نیازی به قبولی در آزمون های زبان مورد نیاز کشورهای دیگر نیست و پس از تایید یکی از دانشگاه ها و قبولی در آزمون زبان آن ها، می توانید ثبت نام خود را دریافت کنید. و اجازه اقامت در قبرس شمالی.

در این دانشگاه ها امکان اخذ بورسیه 75 درصدی وجود دارد.


[ بازدید : 194 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نصیر است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]