بهترین فیلم های اکشن 2023

دوشنبه 3 مهر 1402
11:29
QWh89


فیلم های اکشن  2023 یکی از پرطرفدارترین ژانرها در جهان است. فیلم های اکشن بسیار متنوع هستند و به هیچ وجه محدود به موضوع خاصی نیستند. بنابراین کارگردان باید به محصول خود توجه و دقت زیادی داشته باشد. طرفداران این ژانر همیشه به دنبال بهترین فیلم ها برای تماشا هستند. در این مقاله نمونه هایی از بهترین فیلم های سال 2023 را به شما نشان خواهیم داد. اگر به فیلم های اکشن علاقه دارید، تا پایان این مقاله با Carmadio همراه باشید.

جدیدترین و بهترین فیلم های اکشن 2023

صنعت سینما امروزه شاهد پیشرفت های زیادی در تولید صحنه های اکشن و جلوه های ویژه است. این امر به فیلمسازان امکان ساخت صحنه های اکشن هیجان انگیز را با هزینه و کار کمتر می داد. ژانر اکشن ترکیبی از شیرین کاری، رانندگی سریع، حرکات بدن، اکشن های قهرمانانه، انفجار، تیراندازی، مبارزه، چرخش های تکان دهنده و تعقیب و گریز است. همه این موارد باید به طور طبیعی و با نشاط نمایش داده شوند.

بسیاری از مردم به دنبال جدیدترین فیلم‌های اکشن هستند و بهترین فیلم‌های اکشن 2023 را دنبال می‌کنند. البته، همه فیلم‌های اکشن قوی نیستند و ممکن است برخی از آنها ارزش دیدن نداشته باشند. بنابراین توصیه می کنیم ابتدا اطلاعات لازم را در مورد فیلم مورد نظر به دست آورید. پس اگر فیلم ارزش دیدن دارد، آن را تماشا کنید.

در اینجا در مورد بهترین فیلم های این ژانر صحبت خواهیم کرد.

فیلم اکشن (راه قدیم)

راه قدیم یکی از بهترین فیلم هایی است که در آن افراد مشهوری مانند نیکلاس کیج حضور دارند. این فیلم شما را به گذشته می برد و در بسیاری از صحنه ها پر از احساس است. نیکلاس کیج در این فیلم نقش یک مرد مسلح بازنشسته را بازی می کند که با دخترش زندگی می کند. در این فیلم نیکلاس کولتون نام دارد و او گذشته خود را پشت سر می گذارد تا زندگی آرامی داشته باشد. اما بر خلاف میل نیکلاس و با توجه به نوع فیلم، شرایط در حد انتظار مراد نبود.

توسط کارل دبلیو لوکاس

کارگردان: برت دوناهو

فیلم سریع x است

Fast X یا Fast and Furious 10 یکی دیگر از فیلم های اکشن آمریکایی است که طرفداران زیادی دارد. Fast and Furious 1 تا 9 در سال های مختلف منتشر شد و هر بار توجه بسیاری از بینندگان را به خود جلب کرد. در این قسمت زیباترین و هیجان انگیزترین صحنه های رانندگی عجیب و خطرناک را خواهید دید. با توجه به این توضیحات، این فیلم در فهرست یکی از بهترین فیلم های اکشن سال 2023 قرار گرفته است.

داستان: لوئیس لتریر

بازیگران: سون کانگ، شارلیز ترون، وین دیزل، تایریس گیبسون، جیسون موموآ، بری لارسون و...

امتیاز: 6.4

فیلم جان ویک 4 رایگان

این فیلم پس از پایان انفجاری جان ویک 3 شروع می شود که جان را از سازمان قاتل معروف به The High Table جدا می کند. رهبر کنسرسیوم معتقد بود که جان قبلاً مرده است - به لطف وینستون که از پشت بام ساختمان به او شلیک کرد - اما در واقع متوجه شد که مجروح شده و تحت درمان قرار گرفته است. فیشبرن فاش کرد که فیلم آینده، مانند هر فیلم قبلی، سعی خواهد کرد عمیق‌تر به اسطوره‌ها و افسانه‌های موجود در این جهان بپردازد.

فیلم John Wick 4 محصول سال 2023 در آمریکا و آلمان است. این فیلم اکشن، جنایی و هیجان انگیز ساخته شده است. جان ویک 4 به کارگردانی چاد استاهلسکی و بازیگرانی چون کیانو ریوز، لارنس فیشبرن و جورج جورجیو ساخته شده است.

آنها در این فیلم داستان جاسوسی به نام اورسون فورچون را نشان می دهند. در این فیلم اورسون با استفاده از یک سلاح قدرتمند و خطرناک اطلاعات مهم را جمع آوری کرده و به رئیس خود می رساند. ژانر این فیلم اکشن، ماجراجویی و کمدی است و کارگردان این سه ژانر را با موفقیت ترکیب کرده است. چون در ابتدا بینندگان زیادی را به خود جذب می کرد.

کارگردان: گای ریچی

بازیگران: ابری پلاسما، جیسون استاتهام، کری الوز

امتیاز: 6.5

فیلم های مگان

فیلم مگان یکی از بهترین فیلم های اکشن سال 2023 است. اگرچه این فیلم در سال 2022 فیلمبرداری شد، اما در اوایل سال 2023 در سینماها اکران شد. در این فیلم یک ربات بزرگ و حرفه ای با کمک هوش مصنوعی مگان را می سازد. مگان یک عروسک زنده و برنامه ریزی شده است که می تواند ارتباط عاطفی با کودکان داشته باشد. اما اتفاقات وحشتناکی رخ می دهد و ربات طبق نقشه های خود پیش نمی رود.

کارگردان: جرارد جانستون

ژانر: علمی تخیلی، اکشن

تفسیر: رونی چینگ، ویولت مک گراث، آلیسون ویلیامز و...

امتیاز: 6.4

پایان

فیلم یکی از محبوب ترین ژانرها در بین مردان و زنان در هر سنی است. با توجه به اینکه امروزه تحولی واقعی در روند تولید فیلم ایجاد شده است، فیلم ها در حال رایج شدن هستند. در این مطلب از کارمادیو چند نمونه از بهترین فیلم های سال 2023 را برای شما ذکر کرده ایم. همه این فیلم ها توانسته اند نظر منتقدان را به خود جلب کنند و جزو بهترین و بهترین فیلم ها هستند.


[ بازدید : 173 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نصیر است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]