در مورد نان ثابت کننده چه می دانیم؟

شنبه 4 آذر 1402
9:35
QWh89


نان یکی از اولین نیازهای انسان در سبد غذایی است. Bread Improver برای بهبود کیفیت نان استفاده می شود. از Bread Improver برای افزایش طول عمر و تازگی نان استفاده می شود.

آیا نان بهبود می یابد؟

در کشور ما نان در رتبه اول سبد غذایی مردم قرار دارد، متاسفانه کیفیت نان نباید بالا باشد. سرانه مصرف نان در ایران 164 کیلوگرم و در اروپا 68 کیلوگرم سرانه است.

بهبود دهنده های نان یک کلمه رایج در نانوایی است. بهبود نان باعث افزایش کیفیت نان می شود، بهبود نان باعث افزایش ماندگاری نان می شود. در قدیم از روغن برای اصلاح نان استفاده می کردند. از آن زمان تاکنون از مواد شیمیایی برای بهبود آن استفاده می شود، اما امروزه از آنزیم های بدون مواد شیمیایی استفاده می شود.


نان سازها به بلند شدن خمیر کمک می کنند و نان سازها به بلند شدن خمیر کمک می کنند. نانواها در زمان رنگ آمیزی نهایی و آماده سازی نان، خمیر را کمتر نرم می کنند. بهبود دهنده های خمیر ترکیباتی هستند که با ایجاد ویسکوزیته و افزایش استحکام خمیر در تمام مراحل تولید نان از جمله اختلاط، تخمیر و پخت به بهبود کیفیت محصول نهایی کمک می کنند.

بهبود دهنده ها به نانوا کمک می کنند محصولی با حجم و ظاهر بهتر و ماندگاری بیشتر تولید کند. این معمولاً برای خمیرهایی که حاوی مخمر هستند و نیاز به مدت زمان طولانی درآوردن دارند، بهبودی است.

نمک به عنوان طعم دهنده و امولسیفایر (تراز کننده) به نان اضافه می شود.

آب ماده اصلی خمیر است. آب مصرفی نباید سفت شود، زیرا وجود سختی آب برخی از خواص نامطلوب آرد را تقویت می کند.

آرد سویای بدون چربی بیشترین کاربرد را در صنعت نانوایی دارد. در میان محصولات سویا، آرد سویای بدون چربی ممکن است بهترین منبع ایزوفلاون ها و سایر ریزمغذی ها باشد که مزایای سلامتی مثبتی را ارائه می دهد، زیرا آنها یک محصول سویا با حداقل فرآوری شده هستند. آرد سویای بدون چربی حاوی 50 درصد پروتئین است که در مقایسه با آرد سویا پرچرب، منبع غنی پروتئین است. نان را سفید کنید.

در پیشگامان شیمی ترکیبات بیوپان آنزیم های طبیعی هستند که در گندم و سایر غلات وجود دارند. استفاده صحیح و متعادل از آنزیم های طبیعی در BioPan به این معنی است که نیازی به استفاده از فعال کننده های شیمیایی یا مواد مضر مانند جوش شیرین نیست، وجود آنتی اکسیدان های طبیعی در این آنزیم ها نیز کمک می کند، سلامت جامعه نیز بهبود می یابد. و نان تولید شده کاملاً تخمیر می شود. بنابراین هیچ مشکلی در هضم وجود ندارد.

با استفاده از آنزیم بیوپان زمان استراحت خمیر کاهش یافته و آماده پخت است. پخت کامل خمیر نان به دلیل تخمیر کامل از مصرف زیاد نمک نیز جلوگیری می کند که علاوه بر جلوگیری از فساد نان از بروز بیماری های قلبی، فشار خون و بیماری های کلیوی جلوگیری می کند. . .


[ بازدید : 107 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نصیر است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]