معرفی، بررسی ها و ویژگی های مانیتور Asus Proart PA248Q

شنبه 7 بهمن 1402
12:18
QWh89


یک تجربه حرفه ای با رنگ های زنده صفحه نمایش Pro Art PA248K. هر کدام از این مانیتورها رنگ های دقیقی تولید می کنند و از قبل کالیبره شده اند. PA248K دارای 100% رنگ sRGB با نسبت تصویر 16:10، وضوح 1920x1200 و پنل HD A+ IPS است. همچنین می توانید از زاویه دید 178 درجه فوق عریض لذت ببرید.

این محصول اولین کنترلر با چهار پورت USB 3.0 در جهان است. با استفاده از این پورت ها می توانید سرعت انتقال اطلاعات را 10 برابر افزایش دهید.

سینه های واقعی

هر یک از این مانیتورها به صورت کارخانه ای تنظیم شده اند تا بهترین و درخشان ترین رنگ ها را به شما ارائه دهند. برای اطمینان از دقت رنگ PA248Q، ∆E و گاما را اندازه‌گیری کردیم. حتی می توانید از گزینه گاما 2.2 برای رایانه شخصی و گزینه گاما 1.8 برای مک استفاده کنید.

پنل بهینه HD A + IPS

این مانیتور با نسبت تصویر 16:10، پنل با نور پس زمینه LED IPS 1920 x 1200 A+ و زاویه دید عریض 178 درجه بهترین رنگ ها و تصاویر را نمایش می دهد.

این نمایشگر با نسبت کنتراست 80,000,000:1 توسط ایسوس و روشنایی 300cd/m²، کنتراست تصاویر را بهبود می بخشد و با تنظیم نور پس زمینه، تصاویر واضحی را در اختیار شما قرار می دهد.

تنظیم رنگ

با تنظیم سطح گرما و رنگ از طریق تنظیمات، کاربران می توانند شش رنگ قرمز، سبز، آبی، سبز آبی، بنفش و زرد را به دلخواه تنظیم کنند بدون اینکه روی رنگ های دیگر تأثیر بگذارند.

عکس های فوق العاده زیبا

به لطف زمان پاسخگویی 6 میلی‌ثانیه، PA248Q صاف‌ترین تصاویر را با بهترین زاویه‌های دید ترکیب می‌کند و تجربه بازی یا تماشای فیلم شما را لذت‌بخش می‌کند. هنگام استفاده از این مانیتور برای بازی، می توانید تمام جزئیات لازم را مشاهده کنید. برای اطلاع از قیمت مانیتور Asus با سایت دیجی چه مراجعه نمایید.


ارتباط گسترده

این مانیتور استاندارد جدیدی را با چهار پورت USB 3.0 تنظیم کرده است. کاربران می توانند به راحتی دستگاه های الکترونیکی خود را به مانیتور متصل کنند و از سرعت انتقال داده 10 برابر بیشتر (در مقایسه با USB 2.0) لذت ببرند.

افق های خود را با تصاویر متعدد گسترش دهید

این مانیتور دارای طیف گسترده ای از اتصالات از جمله DisplayPort، HDMI، DVI و D-Sub است که به کاربران امکان استفاده همزمان از دو یا سه نمایشگر را می دهد.

پورت DisplayPort به لطف طراحی انتخابی، زمان پاسخگویی کوتاه و فناوری های پیشرفته، به شما امکان می دهد تمام رنگ ها و جزئیات را با دقت و بی نقصی مشاهده کنید.

نوآوری و طراحی ایسوس

تکنولوژی ویدیویی هوشمند پر زرق و برق

اساس فناوری هوش ویدئویی ASUS Splendid ™ موتور رنگی است که به طور خودکار فعالیت کاربر را تشخیص داده و رنگ و دقت تصویر را بر اساس آن تنظیم می کند.

Smart-Touch- Taste

این مانیتور مجهز به یک دکمه لمسی هوشمند است که مانند جوی استیک عمل می کند و در آن نه تنها می توانید به تنظیمات OSD، بلکه به QiuckFit نیز دسترسی داشته باشید.

میانبرهای OSD قابل تنظیم

از طریق دو کلید میانبر، می توانید به سرعت به 10 تنظیمات OSD دسترسی داشته باشید.

عکس در تصویر، عکس کنار عکس

دو نوآوری، PIP (تصویر در تصویر) و PBP (تصویر به تصویر)، به کاربران اجازه می‌دهد تصاویر را آنطور که می‌خواهند مشاهده کنند. با استفاده از این فناوری می توانید تصاویر و سیگنال های مختلف را همزمان مشاهده کنید و صدای هر کدام را که می خواهید پخش کنید.

QuickFit یک مقیاس تقریبا کاربردی است

نرم افزار مقیاس مجازی QuickFit به شما امکان می دهد تصاویر را قبل از چاپ در اندازه واقعی خود مشاهده کنید. این فناوری با استفاده از کلید میانبر فعال می شود و می توانید تصویر را با جزئیات مشاهده کنید، علاوه بر این، می توانید هر رنگی را که می خواهید از بین هفت رنگ پس زمینه انتخاب کنید.

فرمت های پشتیبانی شده:

• سند: A4، لیست

• Valokuva: 8 "x 10"، 5"x 7، 4"x 6، 3"x5، 2"x2"

• Tor: Layout، Santimetre، Inches

طراحی انتخابی و ارگونومیک

این محصول نیز مانند سایر نمایشگرهای ایسوس دارای طراحی ارگونومیک است و می توانید آن را هر طور که می خواهید بچرخانید و تنظیم کنید. هدف از این کار ارائه زاویه دید واضح و دلخواه به کاربران است. طراحی این مدل برنده جایزه طراحی Red Dot و IDEA می باشد.


[ بازدید : 33 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نصیر است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]