بهترین مارک چای ساز

چهارشنبه 11 مرداد 1402
18:37
QWh89


از آنجایی که چای پرطرفدارترین نوشیدنی در بین ایرانیان است، طبیعتاً هنگام خرید چای کتری وسواس زیادی برای خرید بهترین مارک چای کتری داریم. اگر نمی دانید در بازار و برندهای داخلی و بین المللی سراغ کدام برند بروید، باید با برندهای مختلف چای ساز و ویژگی های آن ها آشنا شوید. در این مقاله نگاهی داریم به بهترین چای سازهای موجود در بازار. توجه داشته باشید که برندهای انتخابی هم ایرانی و هم خارجی هستند. با ما بمان.

تترا پرش خزر

بهترین برند تولید کننده چای ایرانی کدام است؟ برند پارس خزر

پارس خزر یکی از قدیمی ترین برندهای ایرانی است که از رضایت کاربران بالایی برخوردار است. دمنوش های پارس خزر شکل ظاهری متنوعی دارند و هم به صورت قوری و گرم با هم و هم در کنار هم در بشقاب درست می شوند. طراحی مدرنی که پارس خزر برای چای سازان خود در نظر گرفته بود این دستگاه ها را بسیار جذاب کرده بود. البته، این فقط چای ساز نیست که خوب به نظر می رسد. این دستگاه بسیار موثر و بادوام است. دمنوش های برند پارس خزر ظرفیت مصرف بسیار خوبی دارند و آب را در کمترین زمان می جوشانند و می توانید خیلی سریع چای درست کنید. ظرفیت کتری و قوری برای 4-5 نفر مناسب است. جنس بدنه کتری از جنس استیل می باشد که بهترین کیفیت برای کتری به حساب می آید. جنس قوری هم چینی است که ظاهری بسیار شیک و جذاب دارد. تولیدکنندگان چای پارس خزر با توجه به ظرفیت مصرف و ویژگی های متفاوت قیمت های متفاوتی دارند، اما به عنوان یک محصول ایرانی که رقابت تنگاتنگی با برندهای خارجی دارد، محصولی است که از خرید آن پشیمان نخواهید شد. یکی از شیک ترین و پرطرفدارترین دمنوش های این برند، مدل داغ آن است.

دستگاه فیلیپس

خرید چای ساز فیلیپس

فیلیپس یکی از آن برندهای لوازم خانگی است که نیازی به تحقیق ندارد و ما همیشه با اطمینان به آن می پردازیم. البته اگر اصل را پیدا کنیم. برند فیلیپس یک برند هلندی است که بیش از یک قرن است که به تولید انواع لوازم خانگی از جمله چای ساز و کتری برقی می پردازد. ویژگی ها و کیفیت ساخت این محصولات نوید یک تجربه کاربری خوب و استفاده طولانی مدت را می دهد. فیلیپس را می توان بهترین برند چای ساز خارجی موجود در بازار دانست. چای سازهای این برند تنوع زیادی ندارند اما کیفیت تولید بالایی دارند و از ویژگی هایی مانند خاموشی خودکار در هنگام گرم شدن آب و قابلیت گرم نگه داشتن آب برخوردار هستند. همچنین فیلتری که استفاده می شود در داخل دستگاه قرار می گیرد تا با استفاده طولانی مدت شیشه یا چای خوری آسیب نبیند. ظرفیت قوری و کتری برای 5-4 نفر کافی نیست که در هر بار دم کشیدن چای به راحتی چای بنوشند.

چای سازهای برند تیلف

تافل یک برند اصیل و باکیفیت فرانسوی است که با خرید چای سازهای آن می توانید مطمئن باشید که دستگاهی بادوام و بادوام را وارد خانه خود می کنید. چای سازهای تافی تنوع خوبی دارند، اما کیفیت یکی از ویژگی هایی است که در همه آنها دیده می شود. این برند فرانسوی که در دهه 1950 شروع به تولید لوازم برقی آشپزخانه کرد، به سرعت با چای سازها و کتری های برقی خود محبوب شد. این برند همیشه از کتری های استیل استفاده می کند که بهترین مواد برای جوشاندن آب هستند و طعم چای را خراب نمی کنند. قوری تفال در رنگ های شیشه ای و استیل نیز موجود است که می توانید با توجه به سلیقه خود مدل مورد نظر را انتخاب و تهیه کنید. قدرت مصرف خوب این دستگاه ها چای را در مدت زمان کوتاهی آماده نوشیدن می کند و اگر عجله دارید خیلی سریع به چای داغ و تازه دسترسی خواهید داشت. همچنین فیلتر ضد رسوب از ورود هرگونه رسوب به داخل فنجان چای جلوگیری می کند.

ماکا میگل تمپ

خرید بهترین چای ساز ایرانی

میگل را می توان بهترین برند آبجوساز ایرانی دانست که طراحی آن شبیه به شکل آشنای سماور قدیمی است. مدل های ترکیبی Miguel Bears مصرف برق پایینی دارند که این یک ویژگی مثبت است و روشن ماندن آنها برای مدت طولانی مصرف برق عالی را در پی خواهد داشت. بدنه کتری این آبجوسازها ترکیبی از شیشه و پلاستیک است و برخی از مدل ها دارای یک دریچه استیل در پایین هستند که با چرخاندن آن می توانید آب جوش مورد نیاز برای دم کردن قهوه و سایر نوشیدنی های گرم را تهیه کنید. (ظرفیت مدل های سماور بیشتر از مدل های کتری است.) قاشق در اکثر مدل ها ترکیبی از شیشه با دسته عایق پلاستیکی و در برخی مدل ها قاشقی است که حتی در گرما هم دست شما را نمی سوزاند. . داخل کتری یک فیلتر استیل برای دور نگه داشتن چای وجود دارد و می توانید از یک فنجان چای شفاف لذت ببرید. از آنجایی که این برند ایرانی است، دمنوش های آن از قیمت مناسبی برخوردار است و می توانید محصولی با کیفیت و ارزان تهیه کنید که چای و انواع دمنوش های شما را در کمترین زمان آماده می کند.

چای ساز تافل

دم نوش چای بوش

برند چای بوش

یکی دیگر از برندهایی که می توان با خیال راحت به همگان معرفی کرد، برند آلمانی بوش است که گستره محصولات آن بسیار بالاست. چای ساز یکی از بهترین محصولات بوش است. چای ساز بوش برای اشغال فضای کمی از کابینت آشپزخانه و کاهش مصرف برق، ایستاده و جمع می شود. بدنه کتری معمولا از پلاستیک نیمه شفاف است و در برخی مدل ها قوری از همین ماده و در برخی مدل ها شیشه ای و شفاف است. البته نشانگر سطح آب روی بدنه میزان پر بودن دستگاه را به شما نشان می دهد و جای نگرانی نیست. همچنین تمامی چای سازهای برقی بوش دارای سیستم خاموش شدن خودکار هستند بنابراین در صورت وجود آب کمتر در دستگاه، به صورت خودکار خاموش می شود. یکی دیگر از ویژگی های چای ساز بوش این است که پس از به جوش آمدن آب، به طور خودکار به حالت داغ تبدیل می شود تا هر زمان که بخواهید بتوانید به آب جوش دسترسی داشته باشید. داخل قوری یک فیلتر فلزی تعبیه شده تا چای شما بدون آلودگی در فنجان ریخته شود.

یک دستگاه چای ساز بخار

بهترین مارک شوفاژ خارجی

فلر یک برند آلمانی نسبتا جدید است که فعالیت خود را از سال 1373 آغاز کرد. این برند با برخی از برندهای ایرانی مانند پارس خزر همکاری داشته و یکی از محبوب ترین برندهای خارجی در ایران محسوب می شود. قوری فلر تنوع خوبی دارد. فرقی نمی‌کند به دنبال یک دم‌نوش چای هستید یا مدل‌های ساید بای ساید، Fler مدل‌هایی را برای شما دارد. بدنه کتری در اکثر مدل ها از شیشه و برخی از فولاد با دسته عایق ساخته شده است. کتری عمدتاً از شیشه ساخته شده است که داخل آن فیلتر ضد رسوب و ضد خوردگی است. مصرف بالای برق دستگاه باعث می شود دمنوش یا دمنوش مورد نظر در عرض چند دقیقه آماده مصرف شود. کتری ها و قوری ها نیز در برابر حرارت بسیار مقاوم هستند و هر چقدر دستگاه داغ شود آسیبی نمی بیند. سیستم ایمنی خاموش شدن خودکار نیز تضمین می کند که در صورت کمبود آب به قطعات داخلی دستگاه آسیب نرسد. قابلیت چرخش 360 درجه دستگاه نیز به این معنی است که افراد چپ دست می توانند کاربر راست دست باشند و به راحتی آن را بردارند و از آن استفاده کنند.


مراجعه به صفحه مقاله: https://www.entekhabcenter.com/tea-maker


[ بازدید : 235 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نصیر است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]