لپ تاپ های لنوو چه ویژگی هایی دارند؟

چهارشنبه 8 شهريور 1402
16:53
QWh89


اگر می خواهید لپ تاپ بخرید، حتماً نام لنوو را شنیده اید. لنوو یک برند چینی است که در سال های اخیر مانند دیگر شرکت های موفق چینی توانسته در بازارهای بین المللی حضور داشته باشد. ارائه کیفیت قابل قبول و قیمت رقابتی یکی از دلایل اصلی موفقیت این برند است، بنابراین با توجه به قیمت فعلی لپ تاپ های لنوو، خوب است محصولات این شرکت را جزو مقرون به صرفه ترین لپ تاپ های موجود در بازار بدانیم. لنوو با شناخت بازار و نیازهای آن لپ تاپ های خود را در نسخه های مختلف عرضه و روانه بازار کرده است که در ادامه به محبوب ترین آنها می پردازیم.

مدل های مختلف لپ تاپ لنوو

· تابلوی مفهومی

این مدل لپ تاپ لنوو برای افرادی مناسب است که بازی های سبک انجام می دهند و یا می خواهند از یک لپ تاپ سبک برای فعالیت های روزمره خود استفاده کنند. این خانواده از لپ‌تاپ‌ها با مدل‌ها و برندهای مختلف در بازار ارائه می‌شوند و محصولات این دسته در رنج قیمتی بسیار مقرون به صرفه و مقرون به صرفه هستند.

· Thinkpad

این مدل یکی از محبوب ترین و جدیدترین مدل های لپ تاپ لنوو می باشد. این محصول با توجه به ویژگی های ساختاری خود مانند ساخت بدنه باکیفیت، استفاده از حسگرهای بیومتریک اثر انگشت و ... برای کاربران حرفه ای و اداری راحت تر خواهد بود. لپ تاپ های این خانواده با استفاده از تراشه TPM فایل ها را روی لپ تاپ شما رمزگذاری می کنند.

لژیون

لنوو از نیازهای گیمرها غافل نشده و خانواده Legion را به صورت ویژه برای گیمرها طراحی و روانه بازار کرده است. لنوو برای ساخت این لپ تاپ ها از جدیدترین پردازنده موجود در بازار استفاده کرده و از حافظه SSD برای افزایش سرعت این لپ تاپ ها استفاده کرده است.

· یوگا

اگر از طرفداران راحتی هستید و می خواهید یک دستگاه چند کاره داشته باشید، لنوو سری یوگا را برای شما طراحی کرده و نام مناسب و مناسبی را نیز برای آن انتخاب کرده است. لپ تاپ این خانواده به راحتی می تواند زاویه 360 را نگه دارد و می توان گفت مهمترین نقطه قوت آنها استفاده از صفحه نمایش لمسی است.

ویژگی های کلیدی لپ تاپ لنوو

یکی از دلایل موفقیت لنوو تولید سری های مختلف لپ تاپ بسته به نیاز بازار است اما دلیل اصلی محبوبیت این برند به خصوص در بازار ایران، ویژگی های این برند لپ تاپ است که مهمترین آنها عبارتند از:

· نوآوری

یکی از اصول اصلی برند لنوو، پرورش نوآوری و خلاقیت است. این شرکت جلسات طوفان فکری زیادی برگزار می کند و از بازخورد همه کارکنان خود استقبال می کند. لپ تاپ های سری یوگا نیز حاصل این جلسات طوفان فکری هستند. این لپ تاپ شگفت انگیز به کاربران این امکان را می دهد که هم لپ تاپ و هم تبلت را در یک محصول داشته باشند.

طراحی خاص

شرق آسیا به ارزش ها و گذشته خود بسیار وفادار هستند و شما می توانید این را بیشتر و بیشتر در چینی ها ببینید. طراحان لپ‌تاپ لنوو در تمامی طراحی‌های خود از عتیقه‌جات و محصولات چینی الهام گرفته‌اند تا علاوه بر اصالت بخشیدن به طرح‌های خود و ارائه طرح‌های منحصر به فرد و مدرن، رضایت کاربران را جلب کنند.

· تجهیزات مدرن

لنوو برای توسعه محصولات خود از جدیدترین ویژگی ها و محصولات موجود در بازار استفاده می کند که شامل موارد زیر می شود:

دیسک های SSD

سنسور بیومتریک

زنجیر را بلند کرده و قفل کنید.

صفحه لمسی

خودکار

پردازنده قدرتمند نسل دهم اینتل

سیستم های خنک کننده بدون فن

قیمت لپ تاپ لنوو

لپ تاپ های لنوو یکی از مقرون به صرفه ترین لپ تاپ های موجود در بازار هستند. لنوو برای سلیقه ها و نیازهای مختلف مدل های مختلفی را تولید و روانه بازار کرده است. اما به طور کلی کمترین قیمت روز لپ تاپ لنوو در حال حاضر لپ تاپ Lenovo V15 N4020 است که حدود 7 میلیون تومان و بالاترین قیمت لپ تاپ Lenovo i7/8/512/6 Legion 5 است. قیمت در حدود 33 هزار تومان است.

منبع مطمئن برای خرید لپ تاپ لنوو

اگر تصمیم به خرید لپ تاپ لنوو دارید، یکی از بهترین گزینه های شما خرید آنلاین است. زیرا در این صورت امکان مقایسه و خواندن نظرات سایر کاربران را خواهید داشت تا بتوانید تصمیم بهتری بگیرید. به آن قیمت پایین را هم اضافه کنید. اما نگران خرید آنلاین، امنیت، گارانتی، پشتیبانی و غیره باشید. همچنین یکی از معایب این روش است. برای رفع این مشکل، فروشگاه کامپیوتر سورس وارد میدان شد و با ارائه گارانتی و پشتیبانی محصول در محیطی امن سعی در رفع نگرانی مشتریان داشت. محصولات سورس کامپیوتر به دلیل ارسال مستقیم و وجود قطب های لوازم جانبی در کشور قیمت کمتری نسبت به سایر فروشگاه های اینترنتی و فیزیکی دارند و برای اثبات این ادعا می توانید لیست قیمت لپ تاپ لنوو و سایر محصولات را در سایت سورس کامپیوتر مشاهده نمایید. و در مقایسه با فروشگاه های دیگر.

علاوه بر این، منبع کامپیوتر طیف گسترده ای از لوازم الکترونیکی از تلفن های همراه گرفته تا تجهیزات اداری را می فروشد و به شما کمک می کند هر آنچه را که نیاز دارید در یک فروشگاه مورد اعتماد تهیه کنید.


[ بازدید : 193 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نصیر است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]