نکات موزه آینده دبی

پنجشنبه 20 مهر 1402
18:33
QWh89


اکثر گردشگران برای سفرهای لوکس این منطقه و این ساحل را انتخاب می کنند. اگر این مجموعه را برای تفریح انتخاب کردید بهتر است به بخشهای ویژه آن نیز سر بزنید. ساحل مارینا (Marina Beach)، یکی از جدیدترین سواحل دبی بوده که طی چند سال از تپههای شنی به مکانی برای جذب گردشگر تبدیل شده است. به همین منظور در منطقه الخوانیج (Al Khawaneej)، پلی وجود دارد که عاشقان آن را به پل عشق تبدیل کردهاند. ما این موارد را برای خرید در فروشگاه های خرده فروشی پارک آبی در دسترس داریم. علاوه بر این بخش ها دو وسیله بازی هیجان انگیز یعنی قطار بازی و برج سقوط آزاد برای بچه های کوچک تر در نظر گرفته شده تا اوج هیجان را در این بخش تجربه کنند. این شهر بازی سرپوشیده مکانی بسیار جذاب برای بچه و حتی نوجوانها به شمار میرود، به همین دلیل در روز حدود بیست هزار نفر به این مکان رفت و آمد میکنند. ساحل کایت دبی kite beach: این ساحل مکان بسیار مناسبی برای علاقمندان به ورزش و تفریح است، چرا که در آن اکثر ورزش های آبی، ساحلی و حتی گروهی را می توانید تجربه نمایید. کشورهای عربی معمولا آب و هوای گرم و خشکی دارند و برای سفر به این کشورها توصیه میکنیم که در فصلهای سرد مانند زمستان و اواخر پاییز به آنجا سفر کنید. جهت جابه جایی از فرودگاه به محل سکونت و یا مرکز شهر نیز راه های متعددی وجود دارد، می توانید از آپشن روی تور دبی پاییز 1402 استفاده کرده و درخواست راننده دهید. سفر به دبی تنها خرید و تفریح شبانه نیست؛ بلکه امکان شنا در فصل پاییز و زمستان در دریایی با آب گرم، تفریحات و امکانات متنوع برای خانوادهها، آفتاب گرفتن و از همه مهمتر رایگان بودن سواحل طرفداران این شهر را دوچندان کرده است.

گشتوگذار در ساحل مارینا جزو تفریحات رایگان دبی محسوب میشود که آرام بودن فضای آنجا به شما اجازه میدهد تا برای لحظهای هم که شده در آرامش استراحت ماشین های اجاره ای دبی کنید. پارک موضوعی لگولنددبی دارای شش زمین منحصربهفرد است که با تمهای متمایز ایجاد شدهاند و به بازدیدکنندگان اجازه میدهد تا در هر مرحله از راه را تجربهای منحصربهفرد داشته باشند. این ساحل بی نظیر در بین برج العرب و پالم جمیرا قرار گرفته است که بسیاری از افراد آن را نمیشناسند و از آن بی خبرند، بنابراین می توان متوجه شد که به شلوغی و ازدحام سواحل دیگر نیست و مقدار قابل توجهی بکر مانده است و مکانی عالی برای استراحت و ریلکس کردن به شمار می رود. طول این ساحل 3 کیلومتر بوده و به دو قسمت تقسیم میشود که یکی از آنها برای شنا و بخشی دیگر برای ورزشهای آبی است. پارک ساحلی الممزار almamzar beach park: این ساحل هم از سواحل معروف و محبوب دبی است که در شیخ نشین و بسیار زیبا می باشد. قسمت های از آکواریوم در فضای عمومی مرکز خرید قابل رویت هست و برای بازدید کامل از آکواریوم باید بلیط تهیه کنید که به نظر من حتما ارزش دیدن دارد. علاوه بر فرصت های رانندگی و پرواز، کار گروهی و بازی با سایر بچه ها را تجربه می کنند. در حالی که جاذبههای هیجانانگیزی مانند اسپلش اوت و اسلاید روروک مخصوص بچه ها با 6 مسیر وجود دارد، مکانهای بازی و استخرهای موجی نیز وجود دارد که کودکان میتوانند از آن لذت ببرند. متروی خط قرمز بهترین مسیر برای دسترسی به موزه آینده دبی است. این یک موزه بسیار سرگرم کننده برای کودکان و خانواده ها است که می توانند از آن لذت ببرند.

کارهای زیادی برای سرگرم کردن جوانان در اینجا وجود دارد، در اینجا می توانید شش منطقه موضوعی لگولند دبی را در تور دبی کاوش کنید، با نحوه ساخت آجرهای لگو در کارخانه آشنا شوید و از بزرگترین فروشگاه لگو در خاورمیانه دیدن کنید. آیا می خواهید در Legoland در برخی از فعالیت های سرگرم کننده برای بچه ها شرکت کنید؟ در ادامه اطلاعات مفیدی در این باره در اختیار شما قرار خواهیم داد. موقع ورود یه لاکر کوچیک گرفتیم و دستبند را تحویل گرفتیم خانومم تو رخت کن خانومها لباسش را عوض کرد داد به ما و ما هم رفتیم رخت کن مردانه همه لباسها را تو یه کوله خیلی سبک که از تهران اورده بودیم گذاشتیم تو لاکر اگه میخواهید تو سرسره و رودخانه از خودتون فیلم یا عکس بگیرید برای جلوگیری از خیس شدن گوشی از ایران کاور موبایل بند دار تهیه کنید. تجربه وی آر VR یا واقعیت مجازی در دنیای بازی های کامپوتری دیریم اسکیپ Dreamscape یکی از سرگرمی های مهیج است که می تواند شما را به وادی دیگری هدایت کند که در آن ترکیبی از فناوری جدید، هیجان سوار شدن وسایل سواری در پارک های موضوعی شما را با داستان های هالیوودی همراه می کند. درباره Golden Tulip Deira Hotel با هفت وادی همراه شو … این پارک آبی که از پارک آبی وایلد وادی دبی جدیدتر و بزرگ تر است آنقدر عالی و هیجان انگیز است که برخی افراد فقط برای تفریح در این پارک آبی در هتل آتلانتیس اقامت می کنند . جاهای دیدنی دبی آنقدر زیاد هستند که برای بازدید از همه آنها باید مدتی طولانی را در این شهر اقامت کرد. یک آتریوم بسیار زیبا در وسط طبقه همکف وجود دارد که به چندین فواره وصل شده است. با قدم گذاشتن به این دهکده زیبا انگار در یک شهربازی مفرح گردش می کنید و بناهای معروف کل دنیا به همراه صنایع دستی و سوغاتی هر کشور را می بینید.

شما در تمامی روزهای سال می توانید شاهد بادبادک های زیبا و جذابی در آسمان این ساحل خاص باشید. جهت تردد در این شهر می توانید از تاکسی، اتوبوس، مترو و مونوریل استفاده کنید و یا با گرفتن گواهینامه بین المللی وسیله نقلیه شخصی کرایه کنید. اتوبوس از دیگر وسایل نقلیه ایست که از فرودگاه بین المللی دبی می تواند شما را به مقصدتان برساند. از دیگر بخش های مجموعه می توان به Stteping Tones و Imagination Games اشاره کرد. از جمله امکاناتی که برای کودکان و خردسالان در این باغ وجود دارد میتوان به انواع سرسره، استخر موجی، تونلهای موجی، و قایقهای خانوادگی اشاره کرد. به این ترتیب تردیدی در کیفیت میزبانی هتل کورال باقی نمیماند. پارک جمیرا نیز در کنار ساحل می باشد که برای بازی کودکان مکانی فوق العاده است و البته در این پارک کافه و باربیکیو نیز وجود دارد که می توانید از آنها استفاده نمایید. این بدین معناست که در هر هفته بیش از ۷۵۰٬۰۰۰ نفر به این مرکز خرید میآمدند. روکش فولاد ضد زنگ استفاده شده در این موزه با طراحی خاص و به کار بردن خطاطی عربی بر بدنه آن، زیبایی دو چندانی به این بنا بخشیده است. البته لازم به ذکر است که بیشتر این تفریحات در دسته تفریحات گران قیمت قرار میگیرند. با قرارگیری در بین هتل های پنج ستاره مینا السلام A'Salam و القصر Al Qasr بازار مدینت جمیره برای افرادی است که میخواهند از شلوغی ها دوری کنند، و در عین حال از هیجان خرید به سبک بازار لذت ببرند.

community people care Logo template vector community people care Logo template vector سد لفور stock illustrations مادهش در زبان عربی به معنای شگفتانگیز است و بازیهای این مرکز تفریحی نیز همانند اسمش بسیار شگفتانگیزند تا آنجا که آوازه بازیها و تفریحات هیجانانگیزش به گوش گردشگران تور دبی هم رسیده است و برای آنها این مرکز تفریحی جزو شهربازیهای مهیج دبی محسوب میشود. غرفه یمن: این غرفه مملو از مغازههای رنگارنگ شلوغ و غرفههای خیابانی با انواع غذاهای سنتی است. این منطقه ای است که هر طرفدار لگو از آن لذت می برد. با این اوصاف می توان گفت که پارک بالیوود یکی از آن بخش های مجتمع تفریحی دبی پارک اند ریزورت است که همه گردشگران دبی باید از آن دیدن کنند. رقص همراه با موزیک هندی در بخش های مختلف پارک یا تماشای یک کار عاشقانه در بخش تئاتر آن از دیگر ویژگی های این قسمت است. یکی دیگر از شهربازی های دبی آکواریوم آبی آن است که در آن موجودات دریایی مانند دلفین، ماهی و کوسه با آرامش در حال شنا هستند. در این شهربازی متفاوت، مجموعهای از بازیهای مهیج و پرسرعت وجود دارد برخی از آنها به راستی در جهان بینظیر هستند. طرفداران موجسواری قطعا عاشق جاذبهی اصلی این پارک آبی دبی خواهند شد: WaveOz 180 FloRider. هتل لگولند در فاصله بسیار کمی از پارک موضوعی و پارک آبی لگولند دبی قرار دارد. البته پارک در همه ایام سال باز نیست و زمان فعالیت آن از 11 آبان تا 9 فروردین است. این مرکز خرید در سال 2001 تاسیس شده است و حدود 350 فروشگاه دارد که کالاهای مختلفی مانند صنایع دستی، پوشاک، دکور و غیره را عرضه می کنند. عرصه مملو از سرگرمی در دبی بخشی از پارکها و استراحتگاههای بسیار بزرگتر دبی است که شامل پارک موضوعی (Theme Park) و لگولند پارک آبی (Waterpark). ساحل مارینا بیچ مملو از ساختمانهای مسکونی، تفریحات آبی، استراحتگاههای لوکس، کافه و رستورانهای محلی و بینالمللی است.

این هتل ۴۰۰ اتاق مجهز دارد که از مهمترین امکانات آن میتوان به ماهواره، صرافی، باشگاه ورزشی رستورانهای عالی با غذاهای بینالمللی اشاره کرد. یکی از مراکز خرید مهم در دبی، بازار عطریات با یک پاساژ باریک است که در آن مغازههای کوچک عطرهایی آن عطرهای محلی عربی گرفته تا عطرهای بینالمللی برند عرضه میکنند. این برج «ترینهای» مختلفی را گرد هم آورده و یکی از آنها، عظیمترین فوارهٔ هوشمند جهان است که در دریاچهٔ اطرف برج تعبیه شده و با نام Dubai Fountain شناخته میشود. قیمت بلیط برای کودکان 3 تا 11 سال و برای کسانی که بالای 60 سال دارند 250 درهم است. قیمت بلیط سالانه هم از 345 درهم شروع می شود. از یک ترن هوایی هیجان انگیز گرفته تا یک ماجراجویی چرخ و فلک با سرعت بالا، همه چیز را ارائه می دهد که می تواند شما را شگفت زده کند! شوالیههای جوان و شاهزاده خانم ها، آیا آمادهاید تا در یک چرخ فلک پرسرعت رکاب بزنید تا طلسمی را که مرلین بر سر شما آورده است بشکنید؟ در این میان امکان وارد شدن به دنیای اسمورف ها و گرفتن عکس با آن ها هم وجود دارد. ساعت کاری این مجموعه از ساعت 11 صبح است و زمان بسته شدن آن مشخص نیست. از زمان افتتاح هتل یعنی سال ۱۹۹۹، برج العرب میزبان مهمانان مهم شامل افراد VIP و افراد مشهور از سراسر جهان بوده است. قطار با حرکت آهسته برای مهمانان کوچکتر - 2 مهمان در هر واگن.

ساحل الممزار مساحتی حدود 106 هکتار دارد که در خود پارک چمنی همراه با کافه و باربیکیو، محوطه بازی کودک، اجاره دوچرخه، آمفی تئاتر، استخر و محل مخصوص پیک نیک را جای داده است. استراحتگاه برای ویلچر قابل دسترسی است. شما در کمترین زمان به انواع قیمت ها در تاریخ مورد نظر خود دسترسی خواهید داشت و مناسب ترین تور را پیدا خواهید کرد. کسانی که با خانواده و دوستان خود برای خرید، غذا و تفریح میآیند، باید حداقل برای سه تا چهار ساعت در اینجا برنامهریزی کنند تا زمان کافی برای بازدید از چند غرفه فرهنگی، سرگرمی و البته امتحان کردن غذاهای مختلف و خرید داشته باشند. ساحلی جمیرا دبی نزدیکترین ساحل به مرکز شهر بوده و برای کسانی که به دنبال یک استراحتگاه آرام با امکانات لوکس هستند انتخابی ایدهآل است. سافاری صحرا: این یک گزینه محبوب برای کسانی است که می خواهند کویر را به روش سنتی تجربه کنند. لگولند با بیش از 40 سواری فوق العاده، جاذبه های مناسب خانواده، و مناطق بازی خلاقانه برای کودکان، مکان ویژه ای است که بازدید از آن را به خانواده ها پیشنهاد میکنیم. بازار مرشد دبی که به زبان عربی سوق مرشد نامیده می شود یکی از مناطق تاریخی و پرطرفدارترین بازارهای دبی محسوب می شود ، موسس این بازار یک تاجر كويتى به نام مرشد العصیمی بوده که در این مکان بازار کوچکی بنیانگذاری کرده است و به همین خاطر نام مرشد را برای این بازار گذاشته اند . همچنین این موزه دارای زیر زمین مجزا و همچنین 3 طبقه زیر تپه سبز است که در آنها سالن اجتماعات، لابی، رستوران، کافه، فروشگاه های کوچک خرده فروشی و همچنین پارکینگ و خدمات ساختمانی قرار دارد. لگولند یکی از شهربازی های دبی است.

پارک بالیوود دبی متشکل از ۵ بخش مختلف است که بر اساس بزرگ ترین بلاک باسترهای سینمای هند طراحی شده اند و در این بخش ها هر چیز مربوط به هندوستان پیدا می شود از غذاهای هندی گرفته تا نمایشگاه های وسایل دست ساز. همان طور که گفتیم از آن جا که دبی شهری جذاب برای گردشگران است در آن انواع بخش های تفریحی در نظر گرفته شده است. از آنجایی که سفر به شهر و کشور غریبه و خارج شدن از محل سکونت ممکن است اتفاقات غیر منتظره ای در پی داشته باشد باید تمامی اطلاعات مورد نیاز مقصد را بدانید. شک نداشته باشید که سفر به دبی بدون بازدید و سوار شدن بر این چرخ و فلک، یک سفر ناقص و ناتمام به شمار میرود. انواع وسایل بازی مانند چرخ فلک، سورتمه سواری، سفینه فضایی، سرسرههای پیچ در پیچ، تونلها و استخرها از امکانات لگولند هستند. همانطور که اطلاع دارید، جاذبههای گردشگری و تفریحات هیجان انگیز بسیار متنوعی در دبی وجود دارند. شما می توانید در این پارک هیجان انگیز با ارواح همراه شده و به جنگ رفته یا شاهد سقوط سوسیس از آسمان باشید یا اینکه می توانید در کنار شخصیت های محبوب کارتونی مانند پاندای کنگ فوکار و ماداگاسکار ایفای نقش کنید. تا پیش از اکتبر سال ۲۰۲۱، فانفار لاس وگاس نوادا با ۱۶۷ متر ارتفاع نیز همچون فانفار چشم لندن، به دلیل ارتفاع و عظمت کمنظیرش، جزء معروفترین چرخوفلکهای مرتفع در دنیا بهشمار میآمد؛ اما اکنون با رونمایی از چرخوفلک عین دبی، تمام توجهها بهسوی این سازه غولپیکر جلب شده است. لگولند دبی، پارک موضوعی رنگارنگ که برای کودکان زیر 12 سال طراحی شده است، دارای 40 وسیله سواری و جاذبه در شش منطقه موضوعی است.

پارک آبی آتلانتیس در دبی دارای آکواریوم آتلانتیس یا همان لاست چمبرزهم است. سافاری از دیگر بخش های این پارک است. ساحل جمیرا (Jumeirah Beach) بهشت کوچکی از سواحل بکر دبی است که میتوانید در آن از سویی از تماشای شهر و سوی دیگر از دریای خلیجفارس لذت ببرید. بندر دریایی در شهر لگو این فرصت را برای شما فراهم می کند تا از بازی با مدل های الهام گرفته شده از کشتی های باری، خطوط کروز و قایق های گارد ساحلی لذت ببرید. اکثر سواحل دبی اختصاصی هستند و برای خانه ها و یا هتل های لوکس می باشند، بنابراین می توان متوجه شد که دسترسی به آنها برای عموم آزاد نیست. در واقع، تفریحات دبی که روی خط ساحلی این شهر قراردارند شامل سواحل شنی زیبا، پارکهای آبی هیجانانگیز، و جزایر مصنوعی لوکس میشوند. در غرفه ایران مغازههای متعددی وجود دارد که غذاهای اصیل ایرانی را به معرض نمایش و فروش گذاشتهاند و در کنار آنها غرفههایی صنایع دستی ایرانی را به فروش میرساند. فضایی که خریداران می توانند وسایل خود را کنار گذاشته و با چوب اسکی ، لوژ ، اسنوبرد تفریح نمایند. آیا تا به حال فکر کرده اید که آجرهای لگو چگونه ساخته می شوند؟ اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به دبی را داشته باشید، میتوانید از طریق تورهای گردشگری اقدام به رزرو هتل Chelsea Plaza Hotel Dubai کرده و اقامت بینظیری را در آن تجربه کنید.

شهر دبی مشهورترین امیرنشین این کشور است و شما با رزرو کردن تور لحظه آخری دبی می توانید کاملا پیشرفت امارات را به چشم ببینید. همچنین اگر می خواهید که تور دبی را رزرو نمایید، اما در مورد تفریحات دبی برای کودکان شک دارید، این مطلب برای شماست. توجه به نکات لازم و پیشگیری از نقاط ضعف در مراحل مختلف برگزاری نمایشگاه بین المللی پارچه و پوشاک دبی با استفاده از تجربیات بر گذار کنندگان و شرکت کنندگان در نمایشگاه های گوناگون می تواند به موفقیت شما در نمایشگاه بین المللی پارچه و پوشاک دبی و رسیدن به اهداف مدنظر در این زمینه کمک کند. هدف از برگزاری این تور آشنایی بیشتر و همچنین بازدید از اتاق های مخصوص و ویژه هتل برج العرب هست. در صورتی که مایل به برگزاری پیک نیک هستید یک بخش باربیکیو هم در این جا وجود دارد که می توانید لحظاتی خوش در کنار خانواده خود داشته باشید. در زمین بازی این امکان برای کودکان نو پا فراهم شده تا با قطعات لگو عروسک های خلاقانه بسازند و بازی کنند. این مجموعه فقط مخصوص کودکان نیست، بلکه بزرگسالان هم می توانند از بخش های مختلف آن لذت ببرند. برای بلیط لگولند برای بزرگسالان به صورت آنلاین 295 درهم و به صورت حضوری 330 درهم باید پرداخت کرد. قیمت بلیط بزرگسالان از 240 تا 330 درهم برای یک روز است و قیمت بلیط بالیوود پارک برای کودکان از 205 درهم شروع می شود. هزینه ورودی ساحل جمیرا برای هر نفر 5 درهم است.


[ بازدید : 1760 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نصیر است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]