بیوگرافی بازیگران سریال چاردیواری + خلاصه داستان و عکس و نقش

سه شنبه 9 آبان 1402
8:06
QWh89


به گزارش بخش خبر مجله پارت نیوز ؛ سیروس مقدم سریالی 15 قسمتی به نویسندگی محسن تنابنده و سعید آقاخانی است. این سریال یکی از پربیننده ترین سریال های دهه 80 بود.

نمای کلی سری دیوار

داستان سریال چاردیواری درباره مرد جوانی به نام نادر است که درخواست زنی جوان و ثروتمند به نام مریم را برای سفارش اما ازدواج ساختگی می پذیرد. دختری که پس از این ازدواج قصد خروج از کشور و ادامه تحصیل را داشت، پس از چند سال بازگشت و قصد داشت به ازدواج خود با نادر پایان دهد.

مریم در همان زمان با کمک نادر صحنه ای را در مقابل پدرش ایجاد می کند به گونه ای که او و نادر پس از چندین سال ازدواج با هم اختلاف دارند و داستان ادامه دارد...

زمان پخش سریال باغ دیواری 1402 می باشد.

این پست روز سه شنبه ۱۸ آبان در آی فیلم منتشر می شود.


در ادامه به معرفی تعدادی از هنرمندان این فیلم و سریال ایرانی می پردازیم.

امیر جعفری سناد

لو-چاردیواری یو-امیر جعفری اونچونچونگه

امیر جعفری متولد 10 شهریور 1353 در تهران است و به ندرت در سریال چاردیواری ایفای نقش کرده است. وی در رشته مدیریت در دانشگاه آزاد تحصیل کرد و کار خود را از سال 1380 با فیلم های نان، عشق و موتور 100 آغاز کرد و با ریما رامین فر ازدواج کرده و حاصل این ازدواج یک پسر است.

آقاخانی در نقش خیری گفت

سریال سعید آقاخانی و سرتیوری

سعید آقاخانی نقش خوبی در این موضوع داشته است. او متولد 1350 است. 4 مارس در باجرانی این بازیگر و کارگردان توانا فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه تهران است و در سال ۱۳۷۱ در سن ۲۱ سالگی در مجموعه محکی عدالت وارد عرصه هنر شد. او متاهل است و از ازدواجش دو دختر دارد.

بخنوشی طباطبایی در نقش مریم

سریال بهنوش طباطبایی دلم چاردیواری.

بهانوش طباطبایی در سریال چاردیواری نقش مریم را بازی کرده است. بهنوش طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است که در ۷ اردیبهشت ۱۳۶۰ در محله یوسف آباد تهران به دنیا آمد. بهانوش طباطبایی دارای دکترای روانشناسی بالینی و لیسانس مهندسی کامپیوتر است و مدتی نیز استاد روانشناسی دانشگاه پیام نور بوده است.

وی همچنین دوره بازیگری را در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذراند. این بازیگر علاوه بر بازیگری به هنر خوانندگی و نوازندگی پیانو نیز می پردازد. جالب است بدانید که بهنوش طباطبایی در صنعت خرده فروشی نیز فعالیت می کند.

آتیلا پسیانی در نقش آقای تقی

آتیلی پسینی دالام یک سریال چاردیواری است

آتیلا پسیانی بازیگر در 20 اردیبهشت 1336 در تهران به دنیا آمد و مادرش جمیله شیخی در 23 مهر 1402 بر اثر سرطان درگذشت.او از بازیگران مشهور ایرانی بود. آتیلا پسیانی با فاطمه نقوی بازیگر ازدواج کرده و دارای یک پسر بازیگر تئاتر و تلویزیون است و پسرش خسرو نیز بازیگر تئاتر است.

مریم امیرجلالی کومو آه خانم

مریم امیر جلالی در سریال چاردواری

مریم امیرجلالی بازیگر نقش اهم خانم در سریال چاردیواری بازیگر متولد 8 آذر 1326 در تهران است. او فوق لیسانس ریاضی دارد و چهار برادر دارد، مرحوم پدرش بازنشسته سربازی است.

آشنایی او با مینا جعفرزاده و همسرش بهمن زرین پور (هر دو بازیگر) او را به دنیای هنر کشاند. امیر جلالی فعالیت هنری خود را از سال 1373 آغاز کرد و برای اولین بار در سریال گنبد کبود به کارگردانی آقای دکتر ایفای نقش کرد. بهمن زرین پور.

جواد عزتی در نقش ناصر

زندگی جواد عزتی

جواد عزتی در سریال چهار دیواری نقش ناصر را بازی می کند. وی در 30 دی ماه 1360 در تهران به دنیا آمد و پس از تحصیل در هنرستان سوره وارد عرصه هنر شد. در سال 2005 با مه لقا باقری بازیگر ترکیه ای ازدواج کرد.

آنها در دانشگاه سوره با هم آشنا شدند و نقش جاوید عزتی را در پایان نامه مه لقا باقری بازی کردند. جواد عزتی در تئاتر مه لقا باقری حضور داشت و این همکاری باعث شد تا با هم بیشتر آشنا شوند و این زوج مشهور با هم ازدواج کنند.

اکرماکا نعیمه نظام دوست

نعیمه نظام دوست در سریال سرتیوری نقش اکرم را بازی می کند. او متولد 2 آبان 1353 در تهران است و در فهرست بازیگران زن دهه 50 ایران قرار دارد. نعیمه نظام دوست در یک خانواده 7 نفره اهل رشت به دنیا آمد و تحصیلات خود را در رشته علوم تجربی و فوق لیسانس عکاسی ادامه داد و پس از آن بیش از آنکه دانشگاهی باشد فعال شد.

ناهید مسلمی در نقش مادر نادر و ناصر

ناهید مسلمی در رشته کوه چاردیواری

ناهید مسلم متولد ۴ آذر ۱۳۳۴ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون است. وی در سال 1359 در مقطع لیسانس زبان انگلیسی و تاریخ فرهنگی کاربردی از دانشگاه دماوند فارغ التحصیل شد. از تئاتر شروع کرد و حالا دخترش هم بازیگر است.

صدرالدین حجازی در نقش آقای محمود

صدرالدین حجازی متولد 18 دی 1327 در اصفهان، بازیگر است. او دارای مدرک هنرهای نمایشی از دانشگاه هنر است. او فعالیت خود را با تئاتر آغاز کرد و پس از انقلاب به فعالیت در تلویزیون و سینما ادامه داد.

او در سال 1348 در سن 21 سالگی وارد دانشگاه شد و در دوران دانشجویی در نمایش هایی چون «تله» و «ماهیگیران» شرکت می کردیم. سرانجام 4 سال پس از سال 1352 در 25 سالگی به صورت حرفه ای روی صحنه رفت.

سمیرا حسنبر مهتاب

سمیرا حسن پور در سریال چار دیواری

سمیرا حسن پور بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان در ۲۵ آذر ۱۳۶۲ در تهران به دنیا آمد. سمیرا حسن پور که در خانواده ای 5 نفره بزرگ شده و دو برادر دارد در سال 1394 با سامان سالور کارگردان سینما ازدواج کرد و این زوج هنوز صاحب فرزند نشده اند.

مهران رجبی در سریال «کردیوری»

مهران رجبی در سریال چاردیواری

مهران رجبی بازیگر نقش آقا محبت در این سریال در 21 آذر 1340 در کرج به دنیا آمد. او فارغ التحصیل رشته گرافیک است.

این بازیگر کار خود را از سال ۱۳۷۵ با سریال بچه های مدرسه همت آغاز کرد و در سال ۱۳۸۶ با سریال روز قریب به شهرت رسید. مهران رجبی در سال ۱۳۶۹ ازدواج کرد و حاصل این ازدواج ۲ دختر و یک پسر بود.

آخرین کلمه

در این مطلب شما را با بازیگران سریال چهار دیوری آشنا کردم. این سریال رو دیدی؟ شما می توانید نظرات خود را در مورد این سریال خاطره انگیز در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.


[ بازدید : 106 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نصیر است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]