کارتریج پرینتر اچ پی

يکشنبه 14 آبان 1402
9:29
QWh89


کارتریج پرینتر HP چیست؟ نکته مهمی که در هنگام خرید کارتریج پرینتر اچ پی باید به آن توجه کرد نوع خریدار آن است. زیرا اگر بی کیفیت باشد ممکن است هزینه و ضرر زیادی برای شما به همراه داشته باشد.

کلیه لوازم جانبی چاپگر اچ پی که توسط مشتریان ما خریداری می شود از مرکز تعمیر چاپگر اچ پی می باشد. دارای یک سال گارانتی خدمات پس از فروش دستگاه HP می باشند. خدمات تعمیر اچ پی بدون رسید در صورت ایراد از چاپگر اچ پی. مشکل چاپگر HP بدون هیچ هزینه ای برای مشتری حل شد. سپس خدمات مشتری چاپگرهای HP را تحویل داد.

این مواد مصرفی در پرینترهای جوهرافشان اچ پی جوهر HP و در چاپگرهای لیزری اچ پی پودر یا تونر نامیده می شوند.

مخزن حاوی تونر یا جوهر. کارتریج اچ پی نام دارد که در ادامه به معرفی کامل آن می پردازیم. کلمه HP Cartridge به چه معناست؟

بسیاری از تازه واردان به بازار تجهیزات اداری تحت تاثیر قرار نگرفته اند و کارتریج های HP را می خواهند. آیا معنی کلمه HP Cartridge را می دانید؟

قطعات مورد استفاده مشتریان ارزشمند مانند درام، تیغه، پردازنده یا کارتریج تونر از نمایندگی تعمیر چاپگر اچ پی در دسترس است. کاملا اورجینال بوده و دارای گارانتی رسمی شرکت سازنده چاپگر اچ پی می باشند. در صورت نیاز به هر گونه مواد مصرفی می توانید با نمایندگی تعمیرات پرینتر اچ پی تماس بگیرید، قطعات مصرفی برای شما مشتریان گرامی ارسال خواهد شد.

اگر منظور گرامر است، منظور کارتریج برای شماست. باید بگوییم که کارتریج در زبان انگلیسی به معنای سیلندر و سیلندر است. این تعریف نسبتاً نزدیک به کاربرد در چاپگر است.

کارتریج پرینتر HP چیست؟

اگر معنی کلمه کارتریج را می دانید، باید کاربرد کارتریج های اچ پی در پرینترهای اچ پی را بدانید.

جوهر یا تونر که عکس ها و اسناد را برای شما چاپ می کند در یک کارتریج ذخیره می شود. به عبارت دیگر، کارتریج HP منبع تونر یا جوهر چاپگر HP شما است. همانطور که در ابتدای مقاله ذکر کردیم، بسته به چاپگری که انتخاب می کنید. کارتریج ها به دو دسته لیزر و جوهر تقسیم می شوند. علاقه مندان در زمینه استفاده از چاپگرها اغلب بین کارتریج و جوهر یا تونر HP در داخل آن تمایز قائل نمی شوند. و شما به اشتباه فکر می کنید که فرآیند چاپ توسط خود کارتریج HP انجام می شود. هیچ ماده ای در آن وجود ندارد. باید بدانید که فرآیند چاپ توسط تونر یا جوهر موجود در کارتریج HP انجام می شود.

کارتریج پرینتر HP چیست و چگونه کار می کند؟

تا اینجا کارتریج های اچ پی را به دو دسته جوهر و لیزر تقسیم کردیم. حال به این سوال پاسخ خواهیم داد که کارتریج HP چگونه کار می کند.

کلیه خدمات نمایندگی تعمیرات پرینتر اچ پی در مرکز تعمیر پرینتر اچ پی  آوافرهنگ انجام می شود، پس از تماس با مشتری عزیز ما با نمایندگی تعمیر چاپگر اچ پی، متخصص نمایندگی تعمیرات چاپگر اچ پی در اسرع وقت به دفتر شما مراجعه می کند. بیش از دو ساعت و تمام مشکلات تعمیر چاپگر HP را برای متخصصی که در تعمیر کارتریج یا جوهر تخصص دارد، ارسال می کنید. فرآیند چاپ را با ترکیب جوهرها و نازل های سیاه و رنگی روی هد چاپگر HP انجام می دهد.

در این پرینترها، کارتریج اچ پی دارای قطرات بسیار ریز روی کاغذ است. مانند اسپری عمل می کند و یک سیستم چاپ حرارتی یا پیزو است. در سیستم حرارتی، جوهر روی صفحه در اثر حرارت ایجاد می شود. مانند چاپگر اچ پی. سیستم پیزو حرارتی نیست. انرژی تولید شده در این سیستم برق یا ارتعاش است. مشابه نحوه کار چاپگرهای اپسون. روی پرینترهای کارتریج مغناطیسی کار می کند. درام کارتریج HP بر روی لیزر نصب شده است و تونر را نگه می دارد. همانطور که کاغذ از درام چرخان عبور می کند، تونر گرم شده را جذب می کند. چاپ در یک سری عملیات مکانیکی انجام می شود.

بررسی اجمالی فناوری کارتریج چاپگر

عناوین مشاهده شده:

نوع کارتریج اچ پی (اورجینال، طراح، قابل شارژ و غیره)

آشنایی با چیپست های کارتریج رنگی اچ پی

انواع لوازم جانبی کارتریج HP را مرور کنید

آشنایی با عملکردهای چاپ HP

کارتریج استارت HP چیست؟

پس از خرید یک چاپگر HP جدید، متوجه خواهید شد که حاوی یک کارتریج جدید است. این کارتریج اصلی را کارتریج استارتر می نامند و تنها تفاوتش با دیگر کارتریج های اچ پی در این است. حدود 40 درصد آن پودر است. ظرفیت کارتریج استارت البته بیشتر است، اما چون به صورت محلول روی دستگاه است، پر نیست.

تفاوت کارتریج های جوهر HP با پرینترهای لیزری HP:

اگر قصد خرید چاپگر اچ پی را دارید، ابتدا باید کمی در مورد ویژگی ها و الزامات چاپگر اچ پی بدانید. چاپگر لیزری یا جوهرافشان را انتخاب کنید، در هر صورت باید تفاوت کارتریج پرینتر جوهرافشان اچ پی با پرینترهای لیزری اچ پی را بدانید و آگاهانه خرید کنید. در آینده چند تفاوت را معرفی خواهیم کرد.

کارتریج جوهر افشان HP;

محتویات کارتریج جوهر اچ پی به صورت مایع بوده و بر اساس نوع آن به دو دسته رنگ و پیگمنت تقسیم می شود.

پس از چاپ روی کاغذ جوهر، سند به سرعت خشک می شود و برای ثابت شدن نیازی به حرارت ندارد.

هنگامی که کارتریج Johariach P باز شد، باید به سرعت از آن استفاده کرد. اگر برای مدت طولانی مثلا یک ماه استفاده نشود کارتریج خشک می شود و پس داده نمی شود. چاپگر HP با کارتریج خشک دیگر چاپ نمی کند.

کارتریج جوهر اچ پی در مقایسه با کارتریج لیزری اچ پی ظرفیت کمتری دارد.

به دلیل ترکیب جعبه سیاه و جعبه اصلی سه رنگ چاپگر، سرعت چاپ پرینترهای جوهرافشان پایین است.

بسیاری از مردم فکر می کنند که کارتریج های جوهر HP قابل استفاده مجدد نیستند. این تصور درست نیست، می توان کارتریج جوهر را مانند کارتریج لیزری تعمیر کرد، اما کارشناسان به دلایل مختلف این عمل را توصیه نمی کنند. برای شارژ کارتریج جوهر HP باید بدنه کارتریج اچ پی را با سوزن سوراخ کرده و داخل کارتریج قرار دهید. اگر توسط آماتورها و افراد بی تجربه انجام شود، ممکن است جوهر در چاپگر ظاهر شود.

همانطور که در تصویر کارتریج مشاهده می کنید، کارتریج های جوهرافشان HP دارای سه رنگ اصلی و یک رنگ مشکی هستند. (کارتریج چاپ HP چیست؟)

همانطور که گفتیم سه رنگ اصلی در کیت رنگ کارتریج جوهر اچ پی آبی، قرمز و زرد وجود دارد. همچنین به همراه آنها یک جوهر مشکی نیز وجود دارد که می توانید از آن برای چاپ متون یا تصاویر با جوهر سیاه استفاده کنید.

برخی از چاپگرهای جوهرافشان HP جوهر سیاه را از ترکیب سه رنگ اصلی ذکر شده تولید می کنند. این رنگ برای دست خط مناسب نیست زیرا متن را سبز یا آبی نشان می دهد.

در بیشتر پرینترهای جوهرافشان HP قدیمی، سه کارتریج اصلی جوهر به هم متصل هستند. و اگر رنگی موجود نیست، باید هر سه رنگ را تغییر دهید. اما اکنون این سه رنگ به طور جداگانه در چاپگرهای جوهرافشان استفاده می شوند.

به طور کلی، اکثر چاپگرهای جوهرافشان HP دارای چهار رنگ اصلی هستند. اما اگر به چاپ حرفه ای مانند چاپ عکس نیاز دارید، بهتر است در کنار مشکی از سه رنگ اصلی و شش رنگ مجزا از جمله قرمز روشن و آبی روشن استفاده کنید. زیرا این ترکیب برای ایجاد تصاویر با رنگ های طبیعی به خوبی عمل می کند.

کارتریج لیزری اچ پی:

مواد مصرفی کارتریج لیزری اچ پی به صورت پودری و ساختاری مشابه دارند. این بسته به سازنده کارتریج HP متفاوت است.

چاپگر LaserHP برای تثبیت پودر روی کاغذ به گرما نیاز دارد.

کارتریج لیزری اچ پی عمر و ظرفیت بیشتری نسبت به کارتریج جوهر اچ پی دارد. کارتریج های جوهر HP نباید در معرض نور خورشید و مکان های گرم قرار گیرند.

سرعت چاپ پرینترهای لیزری اچ پی بسیار بالاست.

کارتریج های لیزر HP مقرون به صرفه هستند.

پرینترهای لیزری اچ پی بسته به نوع کارتریج اچ پی به دو دسته پرینترهای رنگی و پرینترهای تک رنگ تقسیم می شوند. چاپگرهای تک رنگ HP فقط از کارتریج های مشکی HP استفاده می کنند. در همین حال، پرینترهای لیزری رنگی HP از چهار رنگ اصلی استفاده می کنند.

قطعات کارتریج لیزری اچ پی

کارتریج های لیزر اچ پی از قطعات مختلفی تشکیل شده اند. که به این صورت است:

کارتریج درام اچ پی

مگنت کارتریج اچ پی

چاقوی کارتریج اچ پی

رول فوم کارتریج اچ پی

کارتریج با مجموعه چیپس و ... اچ پی

چه زمانی کارتریج های اچ پی را تعویض کنیم؟

بیشتر مشکلاتی که مشاهده می کنید در چاپگر HP و فرآیند چاپ است. این مربوط به تونر و کارتریج HP است. بنابراین بهتر است در صورت مشاهده پرینت کم رنگ یا پرینت نشدن چاپگر، کارتریج HP را به سرعت تعویض یا شارژ کنید. حال سوال اینجاست که تفاوت شارژ کارتریج اچ پی با تعویض کارتریج اچ پی چیست؟

قبل از این باید بگوییم که کارتریج HP بارگذاری شده مجددا توسط متخصص مورد بررسی قرار می گیرد و همان کارتریج HP با تعویض قطعاتی مانند درام و چیپ ست بازسازی می شود. اما تعویض کارتریج HP به این معنی است. برای خرید کارتریج طرح اصلی یا جدید و تعویض کارتریج قبلی.

اگر از جمله کاربرانی هستید که ترجیح می دهید به جای خرید کارتریج های اورجینال یا کارتریج های طرح اچ پی، کارتریج های HP را دوباره پر کنید، باید این را بدانید. پس از هر بار پر کردن، کیفیت کارتریج کاهش می یابد و کیفیت چاپ کاهش می یابد. اگر از کارتریج اصلی استفاده می کنید. می توانید کارتریج را بین پانزده تا سی بار شارژ کنید.

این عدد برای کارتریج های طراحی 12 برابر بیشتر است و کیفیت شارژ و تونر ریخته شده در Printrach P کمتر از کارتریج ها و طرح های اصلی است.

شارژ کارتریج HP چیست؟

کارتریج اچ پی را می توان یکی از قطعات مهم چاپگر دانست زیرا بدون این قطعه چاپگر چاپ نمی شود و از کار می افتد.

در عین حال می توانید کارتریج اچ پی را جزء مصرفی این دستگاه در نظر بگیرید زیرا مواد مصرفی چاپگر اچ پی شما پس از مدتی استفاده از دستگاه فرسوده شده و مجبور به تعویض آن هستید. در مورد قرار دادن فکر کنید.

برای حل این مشکل دو راه وجود دارد، راه اول این است که کارتریج Printrach P را تجدید کنید، کارتریج اصلی را خریداری کنید و کارتریج HP را جایگزین کنید. مقوای اصلی بسیار با کیفیت و گرانتر است.

بنابراین، خرید کارتریج اصلی برای شما هزینه بیشتری خواهد داشت و ممکن است هزینه خرید کارتریج پرینتر HP از هزینه چاپگر در یک سال بیشتر شود.

راه دوم برای تجدید کارتریج اچ پی شارژ کارتریج است که معمولا با پرینترهای لیزری انجام می شود زیرا در پرینترهای جوهرافشان شارژ کارتریج اچ پی باعث آسیب به تجهیزات شما می شود.

حال برخی از کاربران این سوال را دارند که شارژ کارتریج HP چیست؟

بسته به کیفیت تونر، برند دستگاه و نوع چاپگر، کارتریج‌های چاپ خود را تعداد معینی دوباره پر کنید، و با استفاده مجدد از کارتریج‌های HP بدون خرید کارتریج جدید، در هزینه خود صرفه‌جویی کنید.

تونر کارتریج اچ پی در برندها و انواع مختلفی در بازار موجود است. کارتریج تونر با کیفیت بالا

بله، چاپ با کیفیت بالاتری خواهید داشت.

بارگیری پرینتر اچ پی توسط کارشناسان مجرب در مرکز فالنیک انجام می شود، برای بارگیری کارتریج، کارتریج سرویس در مرحله اول تکمیل شده و پودر موجود به طور کامل تخلیه می شود. سپس با پودر ریز شارژ می شود و سپس توسط دستگاه واقعی تست می شود و کارتریج ها پس از شارژ نمی توانیم به کیفیت مطلوب برسیم و همچنان کیفیت کارتریج ها پایین خواهد بود که با تعویض حل می شود. . قطعه و این موضوع کاملا تجربی است که نیاز به تعویض قطعه دارد.


[ بازدید : 282 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نصیر است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]