لیزر موهای زائد؛ همه چیز درباره لیزر موهای زائد

جمعه 3 آذر 1402
11:14
QWh89


همه ما در مورد لیزر موهای زائد شنیده ایم. برخی معتقدند که لیزر موهای زائد فوایدی ندارد و عوارض زیادی دارد و برخی دیگر معتقدند که این فرآیند برای جلوگیری از رشد موهای بدن راحت و موثر است. حال اگر می خواهید مقاله ای جامع و کامل در زمینه لیزر موهای زائد مطالعه کنید و اطلاعات کاملی در مورد کاربردها، فواید، عوارض و سایر موارد مرتبط با لیزر موهای زائد به دست آورید، پیشنهاد می کنیم تا پایان این صفحه با برترین پزشک همراه باشید. .

لیزر موهای زائد چیست؟

اگر می خواهید به صورت کاملا علمی در مورد لیزر موهای زائد بدانید، این موضوع را در 6 قسمت برای شما توضیح می دهیم:

لیزر یک پرتو نور است

لیزر پرتویی از نور با خواص معین است. این فرآیند در پزشکی و صنعت کاربرد دارد و جالب است بدانید که از فرآیند لیزر در جراحی چشم نیز استفاده می شود.

لیزر دانش خاصی است

استفاده از لیزر و کارکردهای آن تکنیک ها و دانش خاصی است که می توان در این تکنیک بدون تاثیر بر سایر قسمت های پوست انجام داد.

لیزرهای مختلفی برای رفع موهای زائد وجود دارد

اگر کمی در مورد لیزر موهای زائد بدانید، حتما می دانید که فناوری هایی مانند Alexandrite، ND: YAG، Diode و غیره برای از بین بردن موهای زائد وجود دارد و هر یک از این فناوری ها از نظر کاربرد و دلیل آن با یکدیگر متفاوت هستند. این تفاوت در خواص فیزیکی لیزرها است.

تاثیر روی فولیکول ها

روش لیزر موهای زائد در بهترین مرکز لیزر موهای زائد در شمال تهران به گونه ای طراحی شده است که گرمای لیزر فقط به فولیکول های مو آسیب می رساند نه به پوست. اما پیش می آید که در اثر لیزر بر اثر خطای انسانی پوست آسیب ببیند که یکی از عوارض لیزر است. همچنین لازم به ذکر است که لیزر فولیکول های مو را گرم می کند و به آنها آسیب می رساند و رشد مو را برای همیشه متوقف می کند. آنقدر



[ بازدید : 146 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نصیر است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]